Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 6. 2013

The Real Techniques Setting brush a Starter Kit

Předpokládám, že celá mánie kolem štětců od Real Techniques je již za svým zenitem a každá druhá nejméně jeden z těchto štětců vyzkoušela, takže se o nich můžeme pobavit v klidu a bez zbytečně zčeřených emocí.
 
Troufám si tvrdit, že o štětcích této značky vím dost. Rukou mi prošly hned 2 ze 3 existujících kitů, tedy dnešní Starter Kit i Core Collection, a z individuálně prodejných štětců jsem vyzkoušela Powder brush, Blush Brush, Stippling brush, Shading brush a dnešní Setting brush. Mnoho nového tedy na vyzkoušení nezbylo a přiznám se, že rozhodně neplánuji nákup dalších kousků.
 
Pokud by náhodou někdo značku RT neznal, tak podám takové rychlo a hlavně mini info. Štětce navrhla polovina ze sesterského dua Pixiwoo, které úspěšně brázdí vody Youtube, Samantha Chapman. Cenově jsou velmi přijatelné, v USA sehnatelné za nižší cenu než v Evropě, zprvu velmi těžko dostupné, prodávalo je jen malé množství eshopů dovážejících k nám, později se prodej rozšířil a dnes se dají lehce sehnat. Lehce samozřejmě v úvozovkách, v DMku na ně prostě stále nenarazíme. :)
 
Design štětců se mi nejprve velice líbil, ocenila jsem barevné rozlišení i hliníkovou konstrukci. Špatné mi nepřišly ani stojany/pouzdra, v nichž se jednotlivé kity prodávají. Postupem času se mi ale vše přejedlo a barvy mi začaly vadit. Totéž levný hliník, i když stále oceňuji to, že jsou díky němu štětce velmi lehké v ruce (někomu může vadit, osobně to vítám). Stojan nepoužívám a pouzdro vlastně také nevyužiju, neb téměř necestuji.
 
Všechny štětce jsou syntetické, vyrobené z vládna taklon. Osobně mi nikdy nevadilo používat štětce z přírodních štětin, jsem celkem barbar a nejsem zas takový ochránce zvířat. Ale nerada bych se poustěla do této diskuze, jakkoli přínosná by mohla být, takže se zaměřme jen na uživatelský luxus a nic jiného. Umělá vlákna jsou určitě mnohem měkčí oproti přírodním štětinám. Všechny RT štětce jsou hebounké, o tom nemůže pochybovat nikdo. Jsou jak pohlazení, což je opravdu většinou extra příjemné. Bohužel ale někdy potřebujeme štětec, který je hrubší. Na oční stíny, na rozblendění makeupu, někdy na tvářenku (mluvím za sebe, třeba to máte jinak). To, co vykouzlíte hrubším štětcem, nedokážete štětkou, která vás vlastně jen hladí a produkt sem tam šmrdlá po ploše, aniž by ho někam zapracovala. Takže ok, jsou super jemné, ale není to vždy plus, to mi věřte. Některých svých "hrubiánů" se rozhodně nikdy nevzdám. :)
 
Ještě bych ráda zdůraznila, že Samantha Chapman není vůbec jediná z YT bloggerek, která přišla s vlastní řadou čehokoli, i v oblasti štětců má či měla na YT konkurence, ale samozřejmě značka RT je zdaleka nejznámnější a neprodávanější, což dle mého ale nijak nevypovídá o kvalitě produktů.
 
Z předešlých slov by se mohlo zdát, že nejsem fanynkou těchto štětců, ale není to úplně pravda. Myslím si, že zůstávám někde rozumně uprostřed, nijak je nehaním, ale ani nezbožňuji. Nicméně ve své cenové hladině je považuji za velmi povedené. Těžko je mohu srovnávat s Cozzete či jinou perfektní značkou, když stojí třetinu, ale například ve srovnání s cenově podobnou Sephorou jasně vedou. No a už dost všeobecných plků a pojďme se podívat na jednotlivé kousky (koukám, že jsem vám dala závěr ještě před samotným začátkem recenze, jojo, někdy se zadaří, ale určitě čtěte dál :)) 
 
Setting brush
 

 
 
Ze své zkušenosti vím, že na trhu není moc štětců podobného typu a zejméně velikosti. Ten štětec je menší než většina štětců pro konturování obličeje a zároveň větší než štětce pro blending očních stínů. Prostě ideální velikost na dvě věci, rozhodně ne na prd a na prd, ale opravdu super pro dvě jasná místa na vašem obličeji.
 
1. Dle názvu se jedná o setting brush a tomuto názvu odpovídá. Je perefektní pro zafixování korektoru pod okem. Správná velikost, ideální tvar. Pro toto použití je nenahraditelný. Možná některé z vás korektor pod okem jen přejedou klasickým štětcem na pudr při přepudrování celého obličeje, ale pro ty z vás, které si vyhrají a fixují oční korektor třeba jiným druhem pudru, je tento růžový miláček nezbytný.
 
2. Já ho navíc používám pro nanášení rozjasňovače na lícní kosti. Ale klidně s ním nanesete rozjasňovač kamkoli - na hranu nosu, nad horní ret, opět svojí velikostí perfektně obstojí na všech těchto místech.
 
Věřím, že ženy, které líčení své tváře věnují opravdu velkou pozornost a hodně času, by mohly mít růžováčka hned ve dvojím provedení. Já jsem líná, zas tak moc to neřeším a ani se tolik nemaluju, takže mně stačí jeden (i když jsem nakonec koupila dva), ale jsem ráda, že jsem ho nedávno koupila. Je to vlastně poslední štětec, který mi přibyl do sbírky a pomalu se stává nepostradatelným.
 

 Starter Kit
 

(pořadí štětců na fotce koresponduje s pořadím, v jakém bude o štětcích psáno)
 
 
Pod pojmem Starter kit si já tedy rozhodně představuji něco jiného. Setting brush odpovídá svou funkcí plně názvu a přesně víte, co dostanete. Starter kit obsahuje 5 štětců na oči. Pod Starter sadou ale já osobně nevidím 5 štětců na jednu oblast obličeje, dala bych tam 2 na oči a 3 na tvář. Ideální Starter pro každého. No ale já nejsem tvůrce, že. Já tady můžu akorát tak kritizovat. :) Tak možná tedy Starter pro oči. Na to je 5 štětců zas docela dost...
 
Deluxe Crease Brush
 
Absolutně nejlepší štětec celého setu. Nejlepší štětec celé značky RT! A tedy nemyslím si , že si to myslím sama. :) Kvůli tomuto štětci jsem vlastně celou sadu kupovala. No a také zůstalo u lásky jen k němu. A stejně jako Pixiwoo ani já ho nepoužívám na oční stíny. Tenhle štětec polovina zeměkoule používá pro nanášení korektoru pod oko. Bože, na to je tak dokonalý. Má zajímavý tvar - tloušťka štětce je po celé délce vlasu stejná, není u kořeně menší, jak je tomu obvyklé u většiny štětců. Tohle je takové krásně kopyto, ale v dobrém slova smyslu. Perfektně se s ním korektor zapracuje pod oko, nikde nezůstane nerozblenděné místo. Tím, jak je měkký, nikde netáhne a nikde nic nebolí, ať si šmrdláte, jak si šmrdláte, citlivé kůži pod očima neublížíte. Věčná škoda, že se neprodává samostatně, pak by si jistě polovina současných majitelek tohoto kitu kit již nekoupila. Ale to jen odhaduju.
 
Base Shadow brush
 
Štětka na prd. Oční stín na pohyblivé víčko se s ním nanáší blbě, protože vlas je docela dlouhý a dost se ohýbá, což nemám ráda, přesná aplikace je tím ztížená. Na blendíng taky není dobrý, protože na to je málo huňatý a nadýchaný. Nemám k němu moc co psát, nenašla jsem pro něj pořádné využití.
 
Brow brush
 
Určen na obočí, ale mně se s ním špatně pracuje, protože na to je příliš dlouhý (jak na délku, tak jeho vlas). Také docela měkký, na obočí preferuji přírodní štětiny a jejich drsné způsoby. :) Nicméně zas tak špatný vyloženě není, jde s ním docela dobře nanášet stín kolem linie řas.
 
Accent Brush
 
Na linii řas je ideální i tento prcek, který já osobně s úspěchem používala i na výše zmíněné obočí, přestože je tak malý a aplikace trvala o něco déle. Na fotce ho vidíte začerněný od nějaké linky, ale protože linky skoro nenosím, pro mě je to další téměř zbytečný štětec.
 
Pixel_Point Eyeliner Brush
 
Tak vznešené jméno pro tak .......   ......... .......štětec. Místo teček si tam každá přidejte tolik sprostých slov, kolik váš slovník obsahuje. Toto je dle mého absolutně nejhorší štětec. Nehodí se naprosto na nic. Prý na linku, pchá. Ani omylem. Opět moc dlouhý, moc tlustý, moc silný. Místo linky získáte silnou čáru. Tedy, já tady nejsem měřítko, já mám silnou čáru naprosto vždy, ale pro tohle fakt musíte mít vyšší linkovací, abyste vykouzlili tenkou linku. Kdyby měl celý kit o tohoto člena méně, nic by se nestalo. Když to tak vezmu kolem a kolem, nestalo by se nic, ani kdyby chyběly poslední 4 jmenované štětky. Takže co nám z toho vyplývá? Jasně, přesně to, co bylo řečeno na začátku. Tento kit má smysl jen kvůli Deluxe Crease brush. Howgh!!!
 
Jelikož jsem vám závěr napsala už v půlce dnešního postu, nemá smysl se nějak moc opakovat. Stejně jste už skoro všechny něco od této značky vyzkoušely a samy víte, jak vám sedí/nesedí. Pokud se mezi vámi najdou některé, které ještě neměly tu čest, pak s klidným svědomím mohu doporučit růžový Setting brush. Nevím, zda doporučovat celý kit kvůli jednomu štětci, ale ano, Deluxu crease brush za to prostě stojí. Těším se moc na vaše postřehy a zkušenosti s touto značkou či na plány a tužby, co se prvního nákupu týče.
 

15 komentářů:

  1. Mám starter kit a neřekla bych, že ten druhý štětec je naprd, mně se naopak používá na stíny docela dobře, udělám s ním i crease, když na to přijde. Crease brush oblibuju též na korektor, stejně jako ty, mám ráda i ten na obočí, ale ostatní dva příliš nepoužívám. Kromě toho mám i Core collection, tam mi vyhovují víceméně všechny štětce, ale většinouna něco jiného, než jsou určeny :). Dále mám tvářenkový štětec, který je výborný na hodně pigmentované tvářenky, ale třeba Bourjois nenaberou. Je fajn pro méně šikovné lidi, co si nejsou příliš jistí aplikací :). A pokud ti vadí přílišná jemnost RT, tak doporučuju jejich limitovanou duo-fiber kolekci - štětiny jsou o poznání tužší, díky tomu jsem si je zamilovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Core Collection mi nevyhovovala naprosto celá. :) A díky za info o duo fiber kolekci, duo fiber štětce obecně od žádné značky nemám ráda, takže asi lehce odolám i zde. :) Já jsem se svojí stávající sbírkou spokojená a pokud bych rozšiřovala, ta určitě směrem Cozzete (které jsou sice také jemné, ale je to naprosto jiná jemnost vlasu, s níž se velmi jednoduše pracuje) a ne RT.

      Vymazat
  2. Ty dvě tyčky mi přijdou také na prd, ale ten druhý ne, občas ho používám na pudr pod oči na korektor a už jsem po něm sáhla i na rozjasňovač pod obočí.Místo těch dvou klacíků tam měli dát třeba hřebínek na řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že ten druhý si své příznivce najde, u mě neobstál, ale to nic neznamená. Myslím si, že z recenzí, co jsem přečetla, je poměrně oblíbený, takže spíše budu v menšině.

      Vymazat
  3. Mám tento set na oči i ten druhý na tvář a tak nějak ještě nevím co si o nich myslet..na pohled se mi líbí moc, ale jako mít doma štětce na koukání..no nevim:-D Vždycky nad nima přemýšlím, k čemu je tak asi použít, pak vyhodnotím, že by to bylo zbytečné zdržování, vrátím je do skříně a vytáhnu svý dva Mac drahoušky se kterýma zvládnu nalíčit jakékoli oči.

    P.S. Nechtěla bys někdy napsat o těch dalších blogerkách, co mají své řady? O nikom kromě JulieG a jejích laků na nehty si to nevybavuju a přijde mi to jako zajímavé téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, předpokládám, že tvými MAC miláčky jsou 239 a 217. :) Mám to úplně stejně, na oči mi fakt tyto dva vystačí.

      K tomu PS: pokusím se to nějak sesumírovat, nyní to už moc nesleduju. Pokud to bude mít hlavu a patu a nějakou vypovídající hodnotu, ráda post napíšu.

      Vymazat
    2. jj, to jsou oni:-D
      Super, budu doufat a těšit se;-)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že nečtu je juchavou recenzi, protože já z RT taky nejsem zase tak mega nadšená.. Koupila jsem si: Core Collection, ze které používám jen štětec na makeup Buffing Brush když mám ostatní štětce špinavé a pak Contour Brush na rozjasňovač - ten nemá chybu. Štětec na tvářenku a na pudr jsem poslala do světa. No a pak mám Shading Brush na oči, který ale nepoužívám, protože má štětinky moc krátké... Takže kolem a kolem používám ze 7 štětců 2. Skóre nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a takto podobně jsem to měla i já. :) Některé sady se vyplatí i kvůli jednomu jedinému štětci, jiné jsou dle mého názoru vyhozené peníze.

      Vymazat
  5. Jsem přeně ten typ, co miluje Setting brush, společně s HD pudrem MUFE s ní denně fixuju korektor pod očima. Nedávno mi někam zapadl a byla jsem dost hysterická a nedokázala ho nahradit. Potom nedám dopustit na tvářenkový, už moc nemusím Expert face brush, na mě je moc denzní a nemám pro něj využití a z těch zbylých používám hlavně Domed eye brush na korektor nebo občas i stíny, já se s nima nese.... dávám vždy jen 1 matný odstín a chci to ít co nejdřív hotovo, proto mi velikostí vyhovuje. Starter kit byhc zase využila na všechno, ty poslední 2 určitě - mini na přesné nanášení korektoru, mám stejný od MACu a pixel point na dolní víčko na stín. Ale nějak jsem se nedotala k jejich koupi zatím. Ted mám i nově Hakuro a RT u mě vedou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haruko jsem nikdy neměla, docela by mě i zajímalo, i když už mám pocit, že mě nic moc nedokáže překvapit a nahradit ty skvělé, které doma mám.

      Vymazat
  6. Mam zatial len blush brush (pisala som o nom pred dvoma dnami http://mojetvojenase.blogspot.sk/2013/06/ako-som-si-splnila-sen-o-nuxe-moj-prvy.html) a som s nim spokojna - akuratna jemnost aj dlzka vlasu, myslim, ze ten sa ozajz RT oplati. A ked tak pozeram na ten prvy stetec zo sady, tak ja mam taky lacny obycajny z DMka od Essence, neviem na co je primarne urceny, ale maju ho klasicky v stojane s dekorativkou a velmi sa podobaju, skus pozriet, mozno ti bude vyhovovat - je to tiez kopyto - ja, laik v nich velky rozdiel nevidim a myslim, ze pri cenach essence sa to oplati aspon vyskusat. Celkovo ma E. stetce milo prekvapili, ale ja zas ziadne luxusne znacky nemam a nepoznam, takze nemam s cim porovnavat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blush brush mi přišel zbytečně obrovský a opravdu tak jemný, že slisované tvářenky, které vyloženě nepráší, bylo umění s ním nabrat. Od Essence jsem měla kdysi jeden štětec na oči, vzala jsem ho na dovču a nechala ho tam. :) Já mám své oblíbené značky, kterým jsem věrná a už ani nechci experimentovat.

      Vymazat
  7. Já mám značku RT docela ráda. Za tu cenu jsou to dobré štětce. Osobně mám zkušenost s Powder brush, Stippling brush a Setting brush. Měla jsem i Blush brush, ale nevyhovoval mi - vím, asi jsem jediná na světě... Na tvář mám raději tvar štětce jako např. Bdellium tools 942. Samozřejmě existují stokrát lepší štětec, ale za tu cenu se tady u Nás v ČR podle mně nic lepšího, než Zoeva a Hakuro nenajde... Aleaspoň pro mne,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, oni to změnili. Dřív to škrabalo, teď mají ty štětce vážně dobré. Dřív jsem ty štětce nemohla, nové edice jsou fakt dobré. A i když Bdellium jsem měla ráda, RT mají lepší a hlavně přesnější štětce. Zoeva a Hakuro jsou fajn na tekuté produkty, jenže z tekutými je to snadné. Na různé typy a druhy pudrů je to horší, tam se teprve pozná štětec. Ale to už je vyšší dívčí :D
      Se štětsi je to práce, nechci tvrdit, že něco je takové a makové. Hlavně když vidím některé blogerky, které nic neznají a pak plácají blbosti..., ach :D

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)