Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 6. 2013

První dojmy - REN

Poslední dobou to vypadá, že jsme obě s Nuf našly značku, které jsme propadly a která nás plně uspokojuje. Nuf miluje By Terry a já zaměřila svoji pozornost na značku REN. Jak o mně víte, daleko více než dekorativka mě zajímá pěstící kosmetika. Podle mě je to základ, pokud nebudete mít skvělou rtěnku či stíny, furt budete vypadat perfektně, pokud budete mít pěstěnou pleť. V opak nevěřím, k čemu mi bude značková rtěnka, která bude strašně fajn, když vedle ní budu mít zašedlou, mdlou a zanešenou pleť? Mám trochu pocit, že mladší ročníky dbají daleko více na malovátka než krémy a tonika. Možná jsem kdysi byla taky taková, popravdě nevím, moc si to nepamatuju, ale pochybuji o tom. Dokonalá pleť je základ krásného vzhledu a tečka. (Vyjádření typu "a tečka" se mi dost příčí, je to takové " hele, mám prostě pravdu, přes to vlak nejede, tvůj názor je a  priori hloupý a špatný", takže ho moc často v normální komunikaci nepoužívám, ale sem jednoduše sedí. U kosmetiky je pro mě dost často "a tečka". Tak snad vám to nevadí. ) :)
 
Značku REN jsem poprvé objevila kdysi na ASOSu, kde jsem ve slevě zaznamenala nějaké koupelové produkty této značky. Nekoupila jsem si je. Za sprcháč já neutrácím, nepotřebuju luxusní, stačí mi moje milovaná Manufaktura, takže 20GBP za něco na mytí prostě nedám. Takže jsem ji vesele zapomenula a pak ji objevila u Day na blogu. Hodně mě zaujalo i to málo, co o věcech, které si pořídila, napsala. No a tak jsem se rozhodla objednat. Day doporučovala spacenk, ale jelikož zrovna v tu dobu byla 20%off na lookfantastic, kde navíc byly daleko lepší ceny i před slevou, nákup byl jasný tam a mně domů přišly 4 produkty určené na obličej. Nyní mám na cestě další 3 a pevně věřím, že nadšení bude pokračovat.  
 
Pro začátek jsem objednala opravdu jen to, co jsem v tu chvíli potřebovala - sérum, krém, masku a peeling. Poslední dva jmenované já téměř nepoužívám, ale od té doby, co mám REN, je používám možná i častěji, než je doporučováno, stala jsem se na nich závislá, protože jsou jednoduše až tak skvělé. Dnes ale nečekejte recenze jednotlivých kousků, protože každý si zaslouží svůj vlastně post, dnes vám podám jen velmi stručné (stručné a už mám za sebou 3 odstavce, že...) hlášení.
 
Jejich obaly jsou děsně obyč. Všechny. Plast, plast a zase plast. Žádná fancy lahvička, v krabičce pytlíček, v pytlíčku drahokam. Chi, toho se tady nedočkáte. A mně se to líbí, jsem všema deseti pro jednoduché věci, méně je prostě více. Balením se nemažu, takže luxus v tomto směru je naprosto zybtečný. Jako ano, je to jistě příjemné a člověk si připadá, že je o něj pečováno ve všech směrech, ale kdo si na tvář natře kovovou krabičku... jediná značka, které tohle asi prominu, je By Terry. Ta je dle mého až děsně nafintěná, ale jelikož já jsem tvor s malou, spíše žádnou vůlí, a Nuf má tak dobré přesvědčovací schopnosti, tak si myslím, že mi to u By Terry vadit nebude. Že budu stejně nadšená jako ona a že prominu vše, co je dle mého navíc. Tak jo, By Terry má výjimku, ok? :)
 
Zpět k REN. Prostě levný plast, balení jsou si podobná jak vejce vejci, řadu rozeznáte jen podle barvy tenkého proužku s nápisem REN Skincare nad samotným názvem produktu. Je to hodně jednoduché, trochu lékárenské. Dle mého to koresponduje s jednoduchým složením přípravků, respektive s absencí chemikálií, díky níž je tato značka tak populární. Já tedy nikdy nezkoumám složení přípravků. Pokud mi vyhovují, je mi jedno, co obsahují (pokud tedy silikony necítím již při samotné aplikaci, pak mi to začíná silně vadit). Na složení mrknu vždy jen v případě, kdy mi věc nevyhovuje, abych zjistila, na co bych z uvedených ingrediencí mohla mít reakci. Zatím jsem se v tomto směru daleko nedostala, většina věcí mi spíše sedí a začervenání či ucpané póry nemívám po ničem, spíše mi vždy začne vadit pocit na pleti, které po aplikaci mám.
 
U REN produktů vás na první pohled musí zaujmout pečeť s nápisem NO parabens, sulfates, mineral oil, petrolatum synthetic frangrance, synthetic colours, T.E.A., D.E.A., glycols, silicones, pegs, et al. Proč pleti neulehčit od škodlivin, že.
 
Mnoho bloggerek také vnímá REN věci jako neparfemované. No a to bych nebyla já, abych se proti tomuto výroku neohradila. Vážení, fragrance free není ani jeden produkt z těch, které mám doma. Pokud to někdo tvrdí,  musí mít silnou rýmu. :)bTakže pokud čekáte toto, nedočkáte se a musíte zamířit jinam. Ale vůně jsou velmi jemné, nosu příjemné a "zelené". Žádná vůně jako u Dior, Chanel či jiných luxusních značek, kdy krém voní jako parfém. Na to si u REN nehrají.
 
Všechny věci, které mám doma, mají dávkování vyřešené formou pumpičky. Dokonce i maska či peeling ji má. Pro tohle já rozhodně hlasuju.
 
No a co že vlastně ve finále mám?
 
Ren Omega 3 Night Repair Serum


 
Ren Hydra-Calm Global Protection Day Cream


 
Ren Pore Minimising Detox Mask


 
Ren Jojoba Microbead Purifying Facial Polish - miláček!!!!! Kdyby jen jeden kus, vemte tohle :)   
 

VELMI SE OMLOUVÁM ZA ABSENCI MÝCH VLASTNÍCH FOTEK, NIKDY NESTAHUJI FOTKY Z NETU, ALE BOHUŽEL MŮJ FOŤÁK OPĚT NESPOLUPRACUJE, JE VYBITÝ A NABÍT JEDNODUŠE ZASE NEJDE, TAKŽE JSEM SI DOVOLILA STÁHNOUT FOTKY Z OFICIÁLNÍCH STRÁNEK WWW.RENSKINCARE.COM , ABYCH VÁM VŮBEC DNES MOHLA TENTO POST PŘINÉST.
  
 
O všem později napíšu více, už se na to moc těším, dnes jsem se s vámi chtěla hlavně podělit o značku jako takovou, protože si myslím, že ne všichni ji musíte znát a třeba se někomu zalíbí po prvních pár řádcích tak, jako se zalíbila mně. A třeba z toho i u vás bude solidní závislost. :) Přála bych vám ji. Pokud máte zkušenosti s touto značku, šup sem s nimi, potřebuju nutně nakopnout do dalších nákupů a hodila by se mi pěkná doporučení.
 

8 komentářů:

  1. Já na REN nedám dopustit, na obličej je to moje velká láska (na tělové produkty nemám peníze, tam mám strop jinde). Používám od nich asi 10 výrobků a velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10 je solidní číslo, v tom případě bych byla ráda za nějaká konkrétní doporučení. Je něco, co mi nesmí uniknout? ?)

      Vymazat
    2. Mám moc ráda enzym. masku Glycolactic radiance renewal peel. To je pro mě TOP, z té samé řasdy pak sérum, maska Pore detox, F10 Smooth & Renew mask, čistící gel pro citlivou pleť a používám některé krémy :-)

      Vymazat
    3. Díky! Doobjednala jsem tedy Smooth and Renew masku a čisticí gel pro citlivou pleť, i když mám na cestě ten pro normální. :) Ale tak došel mi další kód na 20% off, takže o to větší důvod k nákupu, že. :)

      Vymazat
  2. Koukám, že REN nabývá na popularitě a začíná se dostávat do širšího povědomí. To je dobře, značky s bezfujtajblovými složeními svých výrobků budu jenom podporovat. A ty ceny jsou, na to jak se to tváří (opět mluvím o složení), docela v normě. Včera jsem jedním dechem přečetla Dajánčin poslední článek, v záložkách mám na dočtení recenze právě od An a na tvoje jsem taky zvědavá.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si právě byla přečíst post od Dajánky a tenhle BB bych snad i já snesla. :)

      Bohužel moc recenzí na REN v ČR ještě stále není, přestože je poměrně lehce dostupný, co se ceny i lokace týče. Ale budeme doufat v lepší časy. :)

      Vymazat
  3. Jé Ren je mi moc sympatická značka, těším se na recenze:)
    Zrovna uvažuji nad koupí té detox masky a ještě nějakých dalších věcí,akorát mě štve, že nejde objednat z ASOSU, protože tam mají celkem často výhodné sety...
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Asosu sice mají sety, které jsem třeba na LF neviděla, ale zas jsou tam ceny vyšší, takže dle mého se furt vyplatí LF, i když je to můj nejméně oblíbený uk eshop. No ale Asos nemám taky ráda, takže je to jen výběr menšího zla. :) Nicméně REN určitě vyzkoušej, to je vždy jen výběr většího dobra. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)