Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 6. 2013

NIP+FAB Multi Fix Oil

Dnes budu pokračovat na olejové vlně a představím vám druhý olej, který jsem si koupila v době jako Trilogy. Recenze ale bude velmi krátká, protože není vlastně o čem psát.
 
NIP+FAB značku jsem neznala do doby, než se objevila v jednom z Ladyboxů. Ne že bych si LB někdy koupila, ale recenze na první čísla jsem si ráda přečetla a tato značka mě zaujala. Krom tohoto oleje jsem nakoupila i nějaké sety na obličej a mamku a tchýni podělila jejich tělovými másly ke Dni matek. Značka jako taková se mi líbí, líbí se mi její čisté obaly, které nejsou vůbec elegantní, luxusní a ženské, ale mají čisté linie a jsou pěkně jednoduché a nepřeplácané.
 
 
 
O Multi Fix oleji jsem si před nákupem přečetla dvě recenze, obě byly pochvalné, tak jsem ho prostě zkusila. Je to první olej v mé koupelně, který je balen v plastu. Už jsem se o tom zmiňovala minule, že neznám žádnou luxusní značku, která by oleje balila do plastu. Tady tomu tak je, ale nějak extra mi to nevadí. Asi proto, že je to multi olej, jeho použití není jen na obličej, tak nějak akceptuju a toleruju to, co bych asi jinak neprominula. Absence kapátka mi ale vadí, protože jednu kapku prostě nikdy nevykouzlíte. Na druhou stranu je to celkem fuk, protože kapka tohoto je jako kapka ničeho. S tím se nenatřete, nic pleti nedáte. Ale postupně.
 
Vůně je krásná. Velmi svěží a jemná, i když znatelná. Trochu zelená, jestli mi rozumíte (ne, opravdu nemluvím o barvě). Tady určitě jednička s hvězdičkou.
 
 
 
Olej je velmi řídký. Dá se to o oleji napsat? Je strašně tekutý. Dá se to o oleji napsat? A taky je suchý. Jo, takové kousky už známe, že, milý Nuxe. Prostě je to přesný opak krásně výživného Trilogy. Tohle je prostě voda hrající si na olej. Pleti nedá nic, vlasům nedá taky nic, pokud na tělo nalijete plnou dlaň, pak jako ok, tak by to fungovat i mohlo. No ale pár plných dlaní a máte po oleji, takže takhle by to fakt nešlo. Strašně mi vadí, že po jeho nanesení šustíte. Pokud dáte nějaké rozumné množství, šustíte, pokud to přeženete, pak tedy nešustíte, ale je z vás mastný flek. Svítíte do dálky, házíte prasátka na všechny strany, i když je slunce za mraky. To je ta nejhorší varianta, kterou si o olejů dokážu představit. Jednoduše neexistuje množství, které by bylo akorát.
 
Ze začátku jsem jeho neduhy přehlížela  a byla jsem snad i spokojená a nadšená. Nyní to s odstupem času absolutně nechápu. Ono prostě něco na tom psát recenze až s odstupem času je. Člověk se odprostí od prvotního nadšení, které je často opravdu jen touha, aby daný produkt fungoval. Někdy ale vlak ve stanici touha zastaví a dál se prostě nehne.
 
 
 
Jelikož tohle bylo moje první seznámení se s touto značkou, na další kousky, které jsem nakoupila, jsem zanevřela (ano, naprosto hloupý předsudek) a dala je do blogsale. Ale vás evidentně nezaujaly taky, takže jsem celý set rozdělala a od té doby jsem našla perfektní odličovací gel. Takže rozhodně to není o tom, že by tahle značka neuměla. Umí, ale jako všude, někdy se nezadaří a některý kousek je prostě šmejd. Takže abych to nějak shrnula, krásná vůně, fajn čistý design, ale v levném balení s nedomyšleným uzávěrem a hlavně nulovými účinky. Suma sumárum, asi tak tři body ze sta. No docela dost špatní skóre...

8 komentářů:

  1. Já tuhle značku vůbec nemůžu. Minerální oleje ve všem mi nahání husí kůži a obaly taky hrůza. Tak děkuju za další varování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. :) Mně ty obaly nevadí, přijdou mi fakt jednoduché a čisté, ale zrovna zde působí poměrně dost levně. Jinak rozhodně nehodlám arzenál přípravků této značky rozšiřovat, zůstanu věrná jejich odličovacímu gelu a tím končím.

      Vymazat
  2. Brr,úplně nenávidím konzistence olejů, které jsou jak voda a i tak fungují. Tohle je jedna ze značek, které mě vůbec nelákají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně lákala docela dost, mnohem víc než jiné značky, co se objevily v LB. Tenhle olej ale opravdu nestojí za nic. :)

      Vymazat
  3. Já těm suchým olejům taky moc nefandím, ne že bych jich vyzkoušela nějak moc, ale co jsem zkusila, tak mi moc funkční nepřišlo. Když olej, tak mastný! Takové mají aspoň výsledky. A plastová lahvička by mě taky nenadchla, nějak mi to ve spojení s oleji nejde přes nos.
    Ale já jsem asi divná, mě celkově nebere ani značka Nip+Fab, prostě mě nechává chladnou.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, přesně! Když olej, tak mastný! :) Mám úplně stejný názor.

      Vymazat
  4. Mně překvapilo, že může být olej až tak špatný. Sama je na svou pleť nepoužívám, takže toto je pro mě neprobádané pole kosmetických produktů. Ani při aplikaci na vlhkou pokožku to není lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mě to vlastně překvapilo úplně stejně. Bohužel ani aplikace na vlhký obličej nepomohla ničemu. Naše kooperace prostě dopadla hodně špatně. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)