Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 6. 2013

FOTD

Poslední dobou si skoro nelíčím oči. A to vůbec, ani řasenkou. Jednak jsem opravdu strašně líná a představa večerního odličování mě už ráno odpudí, jednak si užívám, když mám "JEN" pěknou pleť. Takže pravidelně používám pouze dobrý makeup nebo tint, případně jen pudr. Denně sahám pouze po tvářence a nějakém rozjasňovači.

A právě proto jsem si poslední dvě líčení očí vyfotila. Asi jsem byla tak překvapená, že jsem se do nich pustila, že jsem je musela zdokumentovat :)

Jeden stín z Guerlain paletky Rue de Passy, řasenka Avon Spectralash. Víc nic a bohatě to stačí :)




Stín Estée Lauder Pure Color v odstínu Ivy jsem si koupila v myšlence, že mi temná měňavě zelená bude slušet. Barva se mi líbí, stín dobře drží a pěkně se nanáší. Ale naprosto mi nesluší. Vyzkoušela jsem ho jedinkrát a šel do Blogsale. Když vidím fotky, trochu mě to mrzí. Ale necítila jsem se s ním :)






Jo, a v nějaké chvilce jsem blikla svoje nové boty. Super, co myslíte?


Tento krasavec se opaloval na cestě, když jsme šli nedávno na výlet.


A já jedu na výlet do Beskyd, takže líčidla opět budou mít dovolenou :)

9 komentářů:

  1. To hnedé líčenie je pekné, no ani to zelené nie je zlé. Mne sa zdá v pohode. :)
    Nechcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš myslím, že tahle barva je pro tebe trochu nezvyk, ale je fakt moc hezká. Boty jsou bomba, no jo, ale zřejmě jen v týhle velikosti. Na mé 41 ... no, ehm, raději ne. A co nějaký návrh na dobrý tint? Já vím, EL, o tom jsi psala a je moc hezký, ale mně barevně nejde. Jinak narážím jen na samé drogérkové a raději bych něco lepšího (to není o snobismu, ale mám celkem citlivou pleť).
    Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám super tint od ByTerry. Vážně je dokonalý :)

      Vymazat
  3. pěkné barvy stínů, ten by měl mít název malá mořská víla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co je to za boty? Vypadá to jak Steely, nedávno jsem je viděla jako novinku i v růžové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to Martensky, Steely neznám :)

      Vymazat
    2. Aha, já jsem nedávno viděla na Steel fb růžové jako ultra novinku v českém e-shopu. Teprve, když jsem si tu fotku zvětšila, všimla jsem si, že to asi Steely nebudou, protože nemají zvednutou špičku. :-) Marteny byly druhá varianta. :-)

      Vymazat
  5. Ta hnědá je super,já používám nejraději tyto odstíny.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne líčenie očí :) Tie topánky sú úplne top ! :))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)