Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 6. 2013

Christian Dior Diorblush in 533 Passion Fruit - něžná barvička pro bledá líčka

Tak tomu pošmurnému dni přidáme trochu barev, co říkáte, Sice jen velmi jemné a něžné, ale rozhodně to nebude šedá, kterou asi nyní všichni vidíme při pohledu z okna, to vám slibuji.

Nemám ráda růžové tvářenky. Nesluší mi. Připadám si v nich opařená. Dokáží dle mého nemilosrdně zvýraznit jakoukoli červeň, kterou na obličeji máte - rozšířené žilky, pupínek i starší jizvu. Podle mého to dokáží na jakékoli pleti, na podtonu rozhodně nezáleží. Navíc mi nepřijdou zrovna moc přirozené, růžová líčka vám totiž sluníčko určitě nevykouzlí. Daleko více se mi líbí broskvové, lososové a tělové tony. Přijdou mi svěží, jemné, něžné. Nezvýrazní vůbec nic. Jen vaši svěží pokožku, připomenou vám léto a teplé počasí, pohlazení sluníčkem. Tímto směrem se osobně vydávám téměř vždy. Stojany s růžovými tvářenkami přeskakuju a končím u teplých tonů. Nejinak tomu bylo i v případě tvářenky Christian Dior v odstínu 533 Passion Fruit.  



Myslím, že o Dior balení již nemá cenu psát. Dior se na našich stránkách objevuje poměrně často, navíc všechna jeho balení stínů, paletek a tvářenek jsou jak přes kopírák, tak zbytečně nebude plýtvat slovy. Mně se líbí a to mi bohatě stačí. 



Textura této tvářenky je hodně podobná paletkám. Měkká, máslovitá. Na tvářenku určitě. Stíny jsou samozřejmě o dost měkčí a daleko více pigmentované, ale to je dáno právě jejich povahou a použitím. Na tváři nechcete nános a rozhodně nechcete, aby vám na štětci ulpěla silná vrstva, jen co s ním zavadíte o pan. Nebojte, zde se to nestane. Tvářenka je prostě tak akorát. Přesně taková, jaká má být. Nepráší. Jeden tah štětcem přes obdélníčky bohatě stačí na nalíčení celého líčka. Krásně se roztírá, nemapuje. Nikde nemáte nános barvy a o kousek vedle zase holé místo. Toho se u Diora rozhodně bát nemusíte. 



(realitě odpovídá mnohem více tato fotka na slunci, předešlá ve stínu nehorázně zvýrazňuje to minimum růžové, které ve tvářence musíte jinak hledat pod mikroskopem)

Finish je jiný, než jaký obvykle kupuji. Mám ráda matné tvářenky a pokud se už bavíme o lesku, jen jemný a neznatelný, spíče něco jako "světlo zevnitř" (zní to skoro pobožně, co? :) Tady je lesk naprosto zřetelný již v panu. Není vulgární, ale vidíte ho. Tmaší část má silnější sheen a zlatavé mikročástečky, ta světlejší je o poznání luxusnější a třpytky jsou opravdu malinké a spíše stříbrné. Já vždy používala obě části dohromady v poměru asi 2:1 ve prospěch tmavé části, co se četnosti přejetí týče. Ono je to i z fotek dobře patrné. Jistě by se světlejší část dala použít na lícní kosti jako rozjasňovač, ale já osobně preferuji nenápadnější vzhled svých lícních kostí, toto by na mě bylo již moc teatrální, což nesnáším.





Barva je jemná. Něžná a pro odstíny pleti tmavší, než mám já, asi skoro neviditelná. I na mně byla docela světlá. Ale s tím záměrem sem ji už kupovala (ve stojanu byla rozhodně nesvětlejší společně se svým dvojčetem vyvedeném ve studených tonech - název si nepamatuju, ale pokud budete chtít, ráda zjistím). Toužila jsem po neviditelné tvářence, která mi dodá jen zdravý vzhled  a ne orámované tváře. Povedlo se. Barva je někde mezi lososovou, broskvovou a možná s malinkým množstvím růžové.  Přesto zcela jasně vítězí teplé tony, které dokonale rozehrávají svůj part.



Nádherná barva pro mladé holčiny, které nechtějí být nijak extra nalíčené. Taky pro někoho, kdo má více tvářenek a touží po jedné, která vám dodá spíše "nahá vzhled" než silné večerní líčení. A rozhodně super na jaro i léto. Já ji nosila i v zimě, ale věřím, že zimní tvářenka má vypadat jinak.

Tohle je Lolitka v hollywoodském podání.:)

PS: Právě mi v mailu přistál tento obrázek... Tak hlavu vzhůru a vydržte!

14 komentářů:

  1. Ale jo, vykouzlí. :-) Po sluníčku přesně růžový tvářičky. I od mrazu. Protože mám výrazně studený podtón pleti. Je teda fakt, že to nesnáším, protože i když je to moje přirozená barva, tak mi hrozně zdůrazňuje každou neplechu na pokožce. Takže růžová mi na tváře nesmí a abych si ji dodávala tvářenkou, to už teprve ne. Preferuju mrtvolně jednotnou, bílou a matnou pleť. (Teplé tóny mi nesluší pro změnu vůbec, vypadám v nich nemocně.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dee, přesně na tebe jsem myslela, když jsem své řádky psala a už tehdy jsem věděla, že neplatí stoprocentně. Ostatně jako nikdy nic. Já mám od mrazu většinou tváře červené, takový ten zdravý flush, který se mi bytostně hnusí. :) Jo a pak že příroda umí ty nej odstíny pro dotyčného nositele, cha cha. Ale sluníčko mi dělá krásné broskvové líce a to se mi líbí tedy hodně, takže jo, někdy to příroda i umí. :)

      Vymazat
    2. Já se totiž neopálím dozlatova, jsem buď bílá jak sýr nebo rudá jak prasátko. :-) Naprosto souhlasím s tím, že i ten nejminiaturnější pupínek to z pleti vytáhne, přestože by to teoreticky mělo vypadat jako zdravý tvářičky a mělo by nám to hrozně slušet. :-) (Podobný mrchy jsou červený rtěnky.) Jsem odsouzena k věčným dotazům: "A není ti něco?" protože prasátkově růžovou používat nechci a ten zbytek mi nesluší. :-) Ach jo. :-) Docela závidím vám všem, kterým prostě dodat trošku barvy sluší. Moje kůže zatvrzele odmítá vypadat jemně políbená sluncem, vzhled a la mrtvola mi byl dán, takže ani šminkama ho nedokážu úplně přemalovat. :-) Možná mě může těšit, že v tomhle počasí budou za mrtvoly všichni ti, kdo letos nevezmou útokem solárka. :-D

      Vymazat
    3. Solárko brrrrr! Tomu jsem v životě na chuť nepřišla. Naštěstí letos mezi mrtvolami nebudu, již nyní mám obličej docela snědý, ono se ani není čemu divit, když jsem denně v průměru 4 hodiny venku na písku. I když slunečního záření letos bylo opravdu malinko, přesto jsem solidně opálená. Takže všem podobně postiženým doporučuji tento zázrak a bledulkám občas závidím jejich bělostnou pleť. :)

      Vymazat
  2. Tak to je barva přesně podle mého gusta! Nádhera :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého taky. Jsem ráda, že nejsem jediná, komu se líbí.

      Vymazat
  3. Moc pěkná, subtilní. Vidím ji jako neutrál, rozhodně né jako teplou. Broskvově- narůžovělé tvářenky mám ráda, ale vyloženě lososové se musím vyhýbat, bere mi jas z obličeje a vypadám smutně, unaveně, rozhodně né svěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona asi není vyloženě teplá, ale beru to tak: růžová/studená, broskvová/teplá. :) Lososová nesluší všem, kor když je třeba v matu, měla jsem jednu takovou od Carga, také o ní za čas napíšu a někdy to s ní byl docela oříšek. Podobně je na tom i Illamasqua Lover.

      Tato Dior má naštěstí růžové minimum, ale trošinku asi ano, protože svěžest naopak dodává. Myslím, že by slušela všem, kterým podobné barvy nevadí.

      Vymazat
  4. krása,určitě bych ji zužitkovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že by ji zužitkovala většina, je to fakt takový univerzál.

      Vymazat
  5. Krásny odtieň, presne takéto mám rada, ktoré len jemne zvýraznia a rozjasnia pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jemné zvýraznění je někdy (vlastně většinou) mnohem víc než vrstva řvavé barvy.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)