Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 6. 2013

ByTerry Powder Eye Shadow - 9 Lavender Muffin


Uf! Dneska mě tak neskutečně pozlobil blogger, že jste post málem ani nedostaly. Vytrvala jsem ale, takže vám mohu představit stínek od ByTerry. Už jsem kdysi nakousla, že mě zklamal, ale čas pokročil, používala jsem ho, a mohu říct, že to vlastně není vůbec taková katastrofa.

Krabičku jsem zapomněla vyfotit, ale je to opět krásná modrá papírová klasika, to už znáte :)
Balení stínu je vydařené, jednoduché. Kulatá krabička z dobrého materiálu, který působí velmi luxusně a dospěle, se šroubuje. To mi vyhovuje a nemám nic proti.



Zvolila jsem odstín Lavender Muffin, protože mám ráda fialové stínky s modrým nádechem. Soudím, že mi sluší. Dávám si pozor pouze na to, aby odstín nebyl v přílišné intenzitě. To už mi pak není pohodlné, musím opatrně dávkovat a ráno se víc zdržím a nadřu. Muffinek mi podle dostupných fotek připadal ideální a jak vidíte na swatchích, docela jsem se trefila.





Barveně zde máme tak trochu chameleonka. Podle úhlu pohledu převládá jeansově modrá, jindy filaová. Občas dokonce vidím šedou. Zajímavý je i barevný sheen, který hází studené odlesky do modra, stříbrna nebo růžova. Tohle všechno hodnotím jako extrémně povedené. Zdůrazňuji, že jako všechno od ByTerry je i stín v efektu spíše decentní, jemný a lehounký. Pigmentace ale není slabá. Zkrátka je stín udělaný tak, aby nerazil a vytváří sofistikované a hedvábné líčení. Není ani trochu suchý, nepráší, nedrolí se. V panu je ultrajemný a hlaďounký.


Moc ráda ho nosím v jemném nánosu. Tak, aby bylo líčení decentní a abych vypadala spíš jen lehounce upravená. Výborně se s ním pracuje a podobný výsledek docílíte i poslepu. Řekla bych, že je to naprosto geniální textura a intenzita pro naprosté začátečníky nebo věčně uspěchané ženy, které se raději nelíčí proto, aby v presu neudělaly víc škody než užitku. S tímto stínem škodu nenadělá fakticky nikdo.


Na poněkud rozmazaném snímku je vidět jemný sheen, je skutečně lichotivý a nepůsobí přehnaně, mastně ani lacině. 


A teď k tomu nejožehavějšímu: výdrž.
Poprvé jsem stínek nanesla bez báze hned na krém na celé víčko. A byla jsem velmi zklamaná! Stínek se při denních činnostech sléval do linek víčka a tak nějak celkově mizel a slábl. Nebyla jsem nikde upatlaná, ale když jsem smázla slité linky, nakonec jsem večer vypadala jako nenalíčená. Stín se skoro vytratil a spotřeboval. Sice jsem byla kolem oka čistá, ale spokojená jsem rozhodně nebyla. O tom jsem se potom taky zmínila zde na blogu.
Kdyby se mi tolik nelíbila ta jemná a krásná barva, hodila bych stín po psovi. No, taky byl drahý... Takže dostal další šance.

Na bázi UDPP drží parádně. Zde absolutně není problém. Pokud nenanáším ihned na krém po ranní rutině, drží taky docela slušně. Ale v tom případě je lepší nanášet jen kolem řas. Na celém víčku i bez krému trochu pozlobí a při detailním pohledu je navečer už poněkud slitý do vrásky víčka. 

Zde vidíte, jak vypadá večer po hodně nabitém dni, když byl nanášen bez báze :


A zde vidíte, jak vypadá po celém dni na bázi UDPP:


Možná neuvidíte velký rozdíl, protože stínu opravdu nenanáším mnoho. Navíc mi tu děsně krade foťák...
Nicméně shrnutí je takové, že s bází je super - jenže to je skoro každý stín. Bez báze ho doporučím pouze majitelkám sušší pleti, které s rozpíjením stínů nemají problém. A jistě se najdou i ženy, které ocení to, že stínek přes den sám a beze stop mizí.
Osobně si myslím, že za plnou cenu prostě nestojí. Měla jsem ho z Jahody za super cenu + slevy, díky čemuž se ke mně dostal za cenu pod 600,-, takže se to dalo. Kdybych ale netrefila tak bezva odstín, asi by mi i tato cena připadala šílená. Protože za monostín to prostě je pálka i tak. Jsem ochotná mu to odpustit proto, že ho vážně unosím. Za plnou cenu beze slev bych ho nekoupila, i když je barva opravdu fajn.
Možná v budoucnu kouknu i po nějaké další barvě, zajímala by mne nějaká hodně přirozená malinko tmavší tělovka. Něco hnědého nebo taupe. Věřím, že složení je opět pečující a je v něm "něco navíc" - jako ve všem od ByTerry. To bych chtěla dopřát i očnímu víčku :) To jsou zase důvody pro nákupy, co říkáte?

Mějte krásný den a užijte si nadcházející tropický týden.


4 komentáře:

  1. V ByTerry už by konečně mohli pochopit náznaky a začít Tě odměňovat za ty juchavé recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se velmi obávám, že to těm Frantíkům nedojde. Oni jsou takoví zvláštní...

      Vymazat
  2. Barvička je moooc hezká! Láká mě ale vzhledem k tomu že bazi nepoužívam a používat nebudu asi nemá cenu ani zkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduš, já ti to dovezu na vyzkoušení. Znáš mě, já se za den dost nahoním a jsem i v prašném prostředí. Třeba se mi potí víčka.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)