Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 6. 2013

ByTerry HYALURONIC SHEER ROUGE - 4 Princess in Rose

Nedávno jsem vám představila svoji aktuálně nejmilovanější rtěnku v zajímavém fialovém odstínu. Vychválila jsem ji do nebes, takže jistě nejste překvapené tím, že jsem jí koupila další kamarádku. Toužila jsem po světlounkém odstínu, který by na mě poněkud svítil, a sáhla jsem po odstínu Princess in Rose. 




K balení se nebudu vracet, o něm již víte všechno :)
Odstín je zachycen na následující fotografii. Jde o něžnou růžovou se stříbrnými piditřpytečkami. A jsme u problému: já jsem teda s žádnými třpytečkami nepočítala. Zatímco Dragon Pink je dokonale hladká, klouzavá a opravdu nejbáječnější na světě, Princezna mi tak skvělá nepřipadá. Ano - skvěle se natírá. Ano - je hydratační a příjemná na rtech. Ano - dělá krásné rty. Ale pocitově pro mne není tak úžasná, jak jsem čekala. 


Barevně je rtěnka nádherná. Vytváří něžný a studený efekt. Rty jsou díky ní jako ojíněné. Ačkoliv je ta barva opravdu jemná a světlá, v mém opálenějším obličeji rty po nanesení neskutečně razí. Ve výřezu to není zřetelné, protože chybí kontrast zbytku tváře, ale svítí na mně stejně, jako když použiju některou z rudých rtěnek. Až si říkám, že to není odstín pro mne...



nahé rty
Princess in Rose








Objektivně na Princess in Rose není nic zlého. Barva je krásná. Textura je na léto zcela ideální a opět extrémně příjemná. Přes viditelnost třpyteček v tubě jsou po aplikaci rty krásně hladké a necítíte nic hrubšího. Výdrž je slušná, pokud bereme v potaz, že jde spíše o lesk. Nalíčíte se i poslepu a odměnou jsou skvěle ošetřené rty, což cítíte i druhý den. To všechno je skutečně v pořádku a značka ByTerry drží svůj standard.
ALE Dragon Pink je lepší a nosím ji raději. Asi mi prostě lépe sedla barva. Princess in Rose je tak světlá, že je vidět, když se mi ve větší vrstvě nahromadí ve vráskách rtů. A taky když po několika hodinách usilovného žvanění s kamarádkou kouknu do zrcadla, vidím, jak putovala po rtech a doputovala do viditelnějších nerovností. 
Vím, že jsem dneska trochu nespravedlivá a že nešikovný výběr barvy je moje chyba. Ale mám vysoké nároky a když už jsem si našla tolik dokonalých serepatiček, nechci se mrcasit s detaily, které snižují pohodlnost jejich používání. Ano, vím, že jde o malichernost, ale na lepší se prostě zvyká snadno, a člověk potom mrčí kvůli blbostem :) Rozmazlenost...



 zde jsem pro vás nafotila, jak rtěnka vypadá po několika hodinách vedra, abyste pochopily, nač žehrám
(kvalita fotek je strašná, ale byla tma a měla jsem pár skleniček vína)


vidíte, co myslím?

Jsem strašný hnidopich, ale stále se nemohu rozhodnout, zda mám Princess in Rose nechat doma nebo ji postoupit někomu barevně vhodnějšímu. Co myslíte?

5 komentářů:

  1. Pošli dál a otestuj pro nás něco dalšího, přece...
    Zdá se mi, že ta výraznější ti sluší víc, ale težko říct, z výřezu.
    Nuf, prosímtě, kde tu by Terry kosmetiku kupuješ? Z toho oficiálního shopu? Posílají z Francie? Chci si objednat voňavku, nerada bych, aby ji uvěznili celníci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuju z oficiálních stránek a s dodáváním problém nebyl. Problém je snad pouze s cenou a nemají moc často slevy :)

      Vymazat
  2. Hani podobný problém mám s odstínem Baby Bloom , vypadá to že světlé odstíny Sheer rtěnek nejsou moc povedené :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se... Jako když nanesu hodně tenkou vrstvu, mám rty nádherné. Ale když dám víc - třeba jako ten večer v ovíněném stavu, tak to není ono.

      Vymazat
  3. Já mám jeden tmavší odstín, ale nemám tuhle řadu tak ráda jako klasickou shimmerovou a matnou řadu. Paradoxně mi v letních vedrech nejvíc sedí jejich lesky a Korres tekuté rtěnky...

    Radím poslat dál a koupit jiný odstín.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)