Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 6. 2013

ByTerry Hyaluronic Eye Primer

Osobně to počasí posledních dní a týdnů už začínám zvládat docela špatně a jsem strašně unavená. Pokud jste na tom podobně, přečtěte si pečlivě dnešní recenzi. Povykládám vám o přípravku, který mi pomáhá s okolím očí.


Opět jsem sáhla po ByTerry produktu s Hyaluronic řady, protože okolo očí rozhodně potřebuju vyhlazovat, bojovat proti příznakům stárnutí a únavy. Tam se to prostě hodí každé z nás. V názvu a popiskách na krabičce vidíte, že Hyaluronic Eye Primer je určen skutečně na celé oční okolí, včetně očního víčka pod stíny. Já jsem ho ale nekoupila pro tento účel, koupila jsem si ho jako rozjasňující korektor hlavně pod oko. 
ByTerry má i speciální korektory pod oko, ale oba jsou pokud vím v balení se štětečkem. Mě bylo sympatičtější balení s aplikátorem, navíc jsem stála o korektor právě z tého řady, proto jsem zvolila tento.  





Balení se mi moc líbí! Je čisté, jednoduché a velmi pěkné.


Další povedenou věcí je aplikátor. Je štíhlý a dlouhý, precizně tvarovaný a produkt se jím báječně nanáší podle potřeby. Snadno natečkujete hrotem nebo lehounkým tahem rozetřete přímo kolem oka.


Textura korektoru je extrémně lehká a nadýchaná. Korektor neteče, naopak připomíná hodně hydratační pěnu. Na pleti je strašně příjemný a nezvýrazňuje vrásky, které kolem oka máme.




Odstín 2 Neutral je tak akorát. Je opravdu takový střední. Já osobně bych teda pod oko ráda koupila světlejší, protože se mi líbí, když jsou partie pod okem více prosvětlené. Jelikož jsem ale korektor začala používat i na horní víčko, už o odstínu nepochybuji. Tento odstín s mojí pletí krásně splyne a barevně je neviditelný.


A teď pár slov k použití, efektu a výdrži: nečekejte výrazně viditelný efekt. Jako u všeho ostatního z pleťové dekorativní kosmetiky ByTerry. I zde dostáváte jemnou, lehkou a decentní péči s trochou barvy, která v obličeji nerazí. Vlastně já sama se hodně pozoruju, zda je efekt korektoru po nalíčení zřetelný. Po nalíčení bych zdůraznila. Je to totiž tak, že natřu, zapracuju do pleti a zdá se mi, že je to stejné jako před aplikací. Potom dávám tvářenku a nějaký pudřík - a najednou mám pod očima krásnější a hladší pleť jednolité barvy. A v průběhu dne stejně tak. Zdůrazňuji ale, že je efekt hodně jemný a decentní. Rozjasnění a vyhlazení je viditelné poměrně málo a krytí je hodně slabé. Opravdu nečekejte klasický hutný korektor. 

Jak jste četly na fotkách krabičky a tuby, Hyaluronic Eye Primer je určen i jako primer pod oční stíny. Ačkoliv jsem ho s tímto účelem nekoupila, samozřejmě jsem si ho pořádně vyzkoušela. A nejen to, nakonec ho tak i většinou používám.
Osobně nejčastěji používám Urban Decay PP, který je pro mne opravdu jedničkou ve spolehlivosti. Dovolím si tedy srovnat Hyaluronic Primer právě s UDPP. Začnu klady ByTerry primeru. Jako báze pod oční stíny je strašně příjemný. Lehkostí textury a snadným roztíráním strká UDPP s přehledem do kapsy. Po aplikaci UDPP mívám problém s blenděním některých matných stínů. To u ByTerry odpadá, blendění je snazší a přesnější. 
Výdrž stínů je ale na UDPP nesrovnatelně lepší a spolehlivější. ByTerry v žádném případě nezabrání roztékání do linek, obzvláště v teplých dnech. UDPP udrží skoro všechno do noci. Už dlouho mi ale vadí ten pocit, který mi UDPP na víčku vytváří. Nemohu si pomoct, ale přijde mi jako hrozný dryák. Vždyť i odlíčení bývá problém. Jako báze je svojí funkcí nedocenitelný, ale na normální dny, kdy se líčím málo, radostně používám ByTerry. U ByTerry totiž vím, že dávám tenké pokožce oka péči navíc. S UDPP mám spíš pocit, že odebírám a pokožku dusím.
UDPP nadále zůstává v mém arzenálu a když potřebuju skvělé líčení celý den, když jdu do deště nebo na důležitou akci, volím stále UDPP. ByTerry vnímám jako další oční krém a případné chybky v líčení si přes den umažu.

A na konec chci zmínit to nejpodstatnější. ByTerry Hyaluronic Eye Primer používám zhruba měsíc. Zdá se mi, že mám v místech, kam ho nanáším, jemnější a stejnoměrně barevnou pleť. Jako po dovolené nebo po kosmetcké masáži. 

Rozhodně vám doporučuji se o tento produkt zajímat. Vyhnout se mu mají raději ženy, které touží po hutném krytí i pod okem. Ale předpokládám, že tolik jich mezi námi nebude. My ostatní podobné produkty zkrátka potřebujeme.

Je mi velmi líto všech, kteří v těchto dnech čelí povodním, a uvědomuju si, že by jim ani sebelepší korektor řešení neposkytl. Doufám, že jsme již z nejhoršího venku!  




4 komentáře:

  1. Další položka na seznamu:) Zajímalo by mě proč v ČR tato kosmetika není? Vždyt hravě strčí do kapsy ty luxusní značky a přitom cenově mezi nima až takový rozdýl není.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ti nevim, asi by me odradil aplikator, i to ze nefunguje jako dokonale drzici podklad pod stiny. Ale bude to tim ze pod oci nic nedavam, kdyby ano, tak ciste teoreticky bych byla rada aby to dokonale drzelo linku/stiny. Proste abych to neco mohla napatlat uplne vsude a byt spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako podklad pod stíny ho fakt nevyužiju, to je pravda. Ale aplikátor je bezvadný.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)