Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 6. 2013

ByTerry CORRECTING MATTYFYING LOOSE POWDER


Miluju pudry a miluju značku ByTerry. Vždycky mívám doma jeden sypký pudr na denní použití, tak jsem hledala alternativu i zde. Našla jsem, jak vidíte na fotkách :)





Z popisu na krabičce jsem byla trochu překvapená. Přece jen známe sypké korektory. Nic podobného jsem koupit nezamýšlela, nechtěla jsem hutný, mastný a silně krycí pudr. Naopak jsem plánovala jemný a spíš neviditelný závoj přes líčení. Klasické modré balení jsem proto rozbalovala docela s obavami.





Krabička se samotným pudrem mě překvapila pouze tím, že je o hodně menší, než byla moje předchozí od Chanelu. Další mojí myšlenou bylo, že pudru je v ní asi strašně málo a že s ním budu muset šetřit. Určitě víte, jak se obvykle pracuje se sypkým pudrem. V této souvislosti je použití slova "šetřit" docela problematické... Pudr Chanel mi lítal všude možně, oklepávala jsem štětec... a stále bylo v krabičce plno. Možná se u ByTerry naučím jinou techniku použití? Uvidíme :)



Vybrala jsem si odstín číslo 7 v barvě Radiant Beige. Vybírala jsem tedy beze swatchů, protože zkrátka nikde nebyly, takže to byla tak trochu ruleta s přihlédnutím na názvy odstínů. Bála jsem se, že bude sedmička tmavá, ale naopak bych snesla určitě i tmavší odstín. Pro mne je velkým štěstím to, že beige je beige, pudr nemá růžové ani oranžové sklony a i když je poměrně světlý, na tváři je zcela neviditelný.


To byla další překvapivá věc: naprostá neviditelnost pudr po použití. Super! Textura pudru je totiž oproti Chanelu mnohem hutnější, pocitově je pudr vlhký nebo lehce mastný. Koneckonců by měl mít ve složení minerály a víme všechny, jak to s minerálními pudry bývá. Jsou hutné, umí udělat masku a jsou mastné. Alespoň ty, co jsem vyzkoušela já, byly přesně takové.


ByTerry je jemný a příjemný. Nevím, kolik minerální složky v něm je, ale osobně jí věřím pouze na pohled na sítku krabičky. Jakmile dávám na pleť, už o ní nevím. 


Na pleti je pudr neskutečně neviditelný. Vlastně ani nedělá typicky pudrový efekt, určitě neudělá úplně matnou masku. Naopak mám pocit, že je i pod ním pleť hodně přirozená a svítí, ale vypadá jednolitě a celistvě. I přes barevnou indiferentnost je po použití pleť sjednocená.
A spotřeba? Té jsem se bála zbytečně. Pudr totiž oproti Chanelu tolik nepráší a nelítá, je snazší nanést ho jen bodově a přesně. Rozhodně mi vydrží hodně dlouho, zatím neubývá. Nepoužívám ho denně, ale když potřebuju, aby mi líčení vydrželo, dávám ho ihned na makeup a někdy pak ještě zakončím Meteoritkami od Guerlain.

Jsem s tímto pudrem moc spokojená. Oproti počátečním rozpakům se dá opět hovořit o velkém nadšení. ByTerry zkrátka umí vyrobit snad cokoliv tak, aby to vyhladilo a opticky naducalo pleť. 
Jen se příště poohlédnu po tmavším odstínu, to jediné je jisté :)

Přeju všem dostatek sluníčka!

3 komentáře:

  1. Ted jsem se ti zrovna chtěla psát plno dotazu na tento pudr:)
    Takže ted už vím ze ho potrebuji akorát jaky odstín:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pozor, ty odstíny jsou podle mě nelogicky seřazené. Jako makeupy.

      Vymazat
  2. Jé, tak to ráda slyším, já miluju tu starou verzi a u té nové jsem se přesně bála těch minerálů. I když teda nevim, o co mi jde, když mám toho pudru ještě půl piksle, ale i tak, pro jistotu, že jo... :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)