Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 6. 2013

ALESSANDRO Stiplac - Midnight Red

Dnes vás velmi stručně seznámím s další barvou Striplacu a konečně vám ukážu, jak vypadají nehty s devítidenním Striplacem. 




Odstín Midnigt Red je velká klasika. Směs hnědé a tmavě červené. Na můj vkus je trochu málo red a moc hnědý, mám tyto barvy raději fialovější nebo vínovější. 
V každém případě mám devět dní pěkné a upravené ruce, což je u tmavých barev s klasickým lakem utopie. Navíc u mě je odlakování tmavých laků vždycky hrůza. Nesnáším, když mám zamatlanou kůžičku kolem nehtu a záhyby. 

Nanášení bylo trošku náročnější oproti světlejším barvám. Je totiž více než snadné udělat díry, které by mohly být viditelné i ve dvou dvrstvách Striplacu. Na druhou stranu není díky konzistenci nutné spěchat a dobrým štětečkem všechno snadno opravíte. Mě se výsledek povedl a moc se mi líbil. 

den 9

Dnes už oloupu, nehty zkrátím a dám si další barvu. Jak vidíte, odrost je už dost velký a při detailním pohledu už to nevypadá dobře. Přesto je jinak barva v pořádku, hrana nehtů je celistvá, nikde není nic uštípnuté ani ohoblované. I lesk je stále vysoký a hladkost je neporušena. Při zběžném pohledu nebo při pohybu ruky nehty stále vypadají dobře a kdyby byla časová nouze, ještě bych je mohla nechat.






Přeju vám krásnou neděli a pevně doufám, že už nebude přibývat voda, pokud se znovu rozprší.

4 komentáře:

  1. Tak já tedy koukám jako blázen! Devět dní u jakéhokoliv laku je u mě utopie. Krása! A barva se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt super. Devět dní... asi by mě to už nebavilo, nicméně ten komfort, že barvu můžu vyměnit kdy JÁ chci a ne když se lak začne loupat a opadávat, tak to je k nezaplacení. Asi by mě nerozhodil ani ten odrost - přiznám se, že ze "zdravotních" důvodů já takto lakuju běžně (a jsem díky tomu i terčem pro naše anonymy, haha :D ), takže kdyby mě to nenudilo, klidně to v tuhle chvíli na tvém místě nosím i dál. Ale chápu, že odrosty (byť takhle malinké) se málokomu líbí. :)
    Jo a taky jsem hrozně zvědavá, až zkusíš použít striplac s nějakým běžným lakem, jak ti někdo navrhoval v komentářích u předchozích článků. To by totiž byla pecka, kdyby to zafungovalo! ;-)

    Taky se modlím, aby se znovu nerozpršelo, jak někteří meteorologvé prorokují, už takhle je to špatné :(

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. pekna farba, krasne nechty. stale na striplac zizam, ked pridem do Prahy, urcite si nejake odtiene aj s topcoatom kupim!

    OdpovědětVymazat
  4. Striplac mám original sadu a jsem z ní taky nadšená. Používám i kombinaci s běžnými laky. Zatím je totiž sklad alessandra z půlky odstínů vybraný. Mám barvy Original Red a Hurly burly. Chystám se na nějakou tělovou růžovou, ale když jsem byla v prodejně Alessandra, tak ji neměli. Postupně budu barvy přikupovat, neb je to bomba. Ubrousky s broskovovou vůní lze nahradit v běžným papírovým kapesníčkem namočeným v alkohholu. Vyjde to mnohem levněji.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)