Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 5. 2013

Víkendová očka - soutěžní hádanka

Tuhe paletku jsem nejdříve moc milovala, pak ji na chvilku dala do blogsale, abych ji následně velmi rychle stáhla a zase se zamilovala. Pak si ji jistě dobré dva měsíce nevšimla a znovu uvažovala, že ji do té blogsale opět dám. No ale o víkendu byla použita a ještě u mě zůstane. :)

Pokud dnes chcete soutěžit, budu ráda. Když se někomu z vás podaří uhádnout značku paletky, čeká na něho milá kosmetická výhra v podobě paletky stínů značky Physicians Formula v odtínu Smoky.



Tak směle do toho, třeba se vám to opravud povede. :) A nápověda? Ale ano - tuhle značku mám ráda, má ji ráda i Nuf, několikrát se zde na blogu již objevila, i když rozhodně ne často. V ČR ji seženete. :)

A teď už zmíněná kukadla. Na paletku přinesu recenzi v pátek, takže soutěžit a hádat můžete do čtvrtka.








 A nezapomeňte na giveaway, kterou pro vás připravila Nuf spolu s firmou bezobalu.eu.

19 komentářů:

  1. Ja bych tipovala Elizabeth Arden. Je to zajimavé takhle naslepo hádat značku :) Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusím Helena Rubinstein :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi se mýlím, ale stejně mi nedá to nezkusit... Tipuji Jane Iredale... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla by to být paletka od Urban Decay :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych tipla Clarins. Lucka )lucie.ben@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tedy tipuji Christian Dior :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Váhám mezi Guerlain a Urban Decay :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj.Tipuji Edvard Bess.Hezký den přeji. krovi177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já tipuju Barry M :)
    valerie.kuzmenka27@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Že by neobvykle Illamasqua? No neva, každopádně jsem na pátek moc zvědavá!
    Renina Š.
    reni.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ja tipnem MAC.
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. tipuju clinique. Lenka
    lenka-hrdlickova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)