Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 5. 2013

Víkendová očka -- odtajnění

Tak holčiny moje, pročetla jsem vaše tipy k mému víkendovému líčení a s lítostí oznamuji, že se nikdo netrefil. :( Některé tipy byly vyloženě mimo, dokonce i mimo nápovědu, ale nevadí, rozumím, že je to opravdu těžké správně tipnout, když vlastně nevíte vůbec nic. Ale snad to byla alespoň zábava.

Na dnešek jsem slíbila recenzi dané paletky, ale dnes ji fakt nestihnu.Nicméně dodržím slib a řeknu všem zvědavkám, co že to za paletku vlastně bylo.

Opona dolů a přichází královna - Giorgio Armani Eyes to Kill trio n. 1 - Steel Black


Jelikož jste se tedy žádná netrefila a protože chci některou z vás opravdu odměnit, rozhodla jsem se vybrat Lucku. Gratuluju a brzy očekávej balíček. :)

Všem přeji nehektický víkend, o němž si já mohu nechat jen zdát. Snad to bude příští týden lepší a budu se na vás těšit u slibované recenze na tuto paletku.

1 komentář:

  1. Gratuluji Lucce.Mně ta soutěž bavila,snad někdy bude zase taková.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)