Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 5. 2013

Rozmarné léto

Letos jsem se nevšedně vybavila na nadcházející letní dny. Objevila jsem dokonalé tašky a k nim i taštičku. Nejsou od značek, které byste ode mě možná očekávali, takže žádný Vuitton, Hermes ani Prada. Přesto jsou značkové a troufám si říci, že je v našem městě asi ani nepotkám.

Pocházejí z dílny značek, které se specializují na bytový design a které patří k mým nejoblíbenějším. Plátěné duo je od House Doctor a mnou vysněná maxi taška ze slámy Marocco od milované, tedy vlastně nejmilovanější Tine K Home (jak vidíte, jakmile skončí léto, lehce ji využiji i v interieru, tento nápad tedy nepochází z mé hlavy, nerada bych se chlubila cizím peřím, mám ho okoukaný ze zahraničních blogů a moc se mi líbí, což bude asi dáno mojí mementálně velmi nekritickou láskou k této značce). Už se těším na pařáky a lehounké oblečení. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)