Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 5. 2013

Recyklace

Dnes více než slova promluví foto. Zas to tu trošku naruším bytovým designem a ukážu vám nový kousek v našem obýváku, který ani zdaleka není hotový. Změny jdou pomalu, ale o to více se na každou těším. V hlavní roli se tentokrát představuje náš paletový stolek. Je tak zářivě bělostný, že mi vedle něj přijde vše špinavé. :)))))))))) Takže změn bude o to víc. Jen musím dodat, že nakoupit dekorace v nordic stylu je v ČR daleko těžší, než jsem si myslela. Bohužel ani slavné shopy bellarose či nordicday nemají ani polovinu toho, co bych chtěla, takže veškeré dekorace je peklo sehnat. Proto to máme doma zatím tak holé. :)

11 komentářů:

  1. Jéé, to je úžasné !! Koukám na tohle využití palet už dlouhou dobu a přemýšlím jen, kde sehnat palety. Neprozradila by si mi prosím, kde si je sehnala ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palety je celkem snadné sehnat, pokud znáš někoho v nějaké přepravní firmě. Nicméně i fungl nová paleta je šeredně neopracovaná a dělaná prostě z odpadu. Z ní nikdy nedocílíš čistý, hladký styl. Takže my si palety nechali udělat z nových prken v truhlárně.

      Vymazat
  2. Tohle nam ted supli do prace do "relax zony" misto takovych bajo valecich pytlu. Ja tedy nevim, ale me se to bohuzel ani trosku nelibi :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen dobře, že se ti to nelíbí, si představ, že by se to líbilo všem. To by byla děsná nuda. :) Mně se také nelíbí většina stylů, které vídám na různých fotkách českých domácností. Kudrlinky, volánky, levná "moderna"... Naštěstí máme všichni z čeho vybírat a nemusíme se držet jen jednoho.

      Vymazat
  3. Ta paleta vypadá skvěle, moc se mi to líbí... jsme zvědavá jak to u vás bude pokračovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem zvědavá taky. :)

      Vymazat
  4. Paleta je dobrý nápad, ale vůbec se mi nehodí k té podlaze, a také nechápu proč je článek pojmenovaný recyklace, když jste si ji nechali vyrobit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, a kdo říká, že toto je finální podoba obyváku? :) Plánuji změny ve velkém, o čemž je i v článku zmínka.

      Vymazat
  5. Severský styl taky zbožňuju a spoustu věcí jsem nakoupila na http://laventure.cz/, kde mají hodně věcí od Bloomingville, což je moje asi nejoblibenější značka. Akorát nemají všechno skladem, takže se na věci docela dlouho čeká, ale zase je mají o dost levněji než právě na nordic day+ bellarose.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, obrovský dík za tip!!! Už tam šmejdím a mají hodně věcí, po kterých toužím. Ráda si na ně počkám. Ještě jednou moc a moc děkuju.

      Vymazat
  6. Nádhera, připomíná mi to styl Provance. Recyklace je skvělá věc, já si teď hledám něco o recyklaci plastů, protože se nám doma hromadí láhve a já bych z toho ráda udělala třeba závěs, nebo nějaké dekorace...:)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)