Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 5. 2013

Karel Hádek - další ochutnávka z jeho kuchyně

Přeji vám krásné ráno, i když u nás se zatím mračí. 
Jsem velmi ráda, že jste se nad naším zamyšlením zamyslely spolu s námi, a velmi děkujeme za komentáře. Jsem také moc ráda, že jste z většiny respektovaly to, že nehodláme rozpoutávat skandály ani nepřiměřeně pranýřovat kohokoliv. Z komentářů a našich společných závěrů vyplynulo, že čtenář si po přečtení několika postů většinou je schopen udělat názor na blogerku sám. To považuju za velmi rozumné  a dospělé shrnutí problému. A hlavně - jediné, které má smysl...

Ačkoliv mám pro vás recenze na několik dalších produktů ByTerry, dostaly jsme k testování novou řasenku od Rimmel a chystám nějaké to FOTD, dneska bych se ráda pozastavila u přírodní kosmetiky.

Vy víte, že já to s ní velice neumím. Víte ale také to, že mě nadchl lecitinový krém Karla Hádka. Udělala jsem větší objednávku, produkty mám už pečlivě ozkoušené a dneska je stručně představím ze svého pohledu. 


Přiznám se, že jsem nakoupila tak trochu chaoticky, protože nabídka je u Hádků docela veliká. Volila jsem výhradně podle toho, jak mě v danou chvíli lákaly konkrétní bylinky.
Vidíte malé balení krému Salterica, kyblík Jalovcového tonika, Lecitinový multiregenerační krém SUPRA, Lecitinový regenerační krém se santalem a Mateřídouškový krém. Koupila jsem i olej na jizvy, který mi z této fotky utekl. O tom se dozvíte víc v závěru postu.


SALTERICA je speciální krém na léčení neplechy. Tak jsem to pochopila, tak ho používám a tak mi funguje. Malinké balení mi stačí a ještě chvilku vystačí, protože ho nanáším pouze na noc bodově. Poslední měsíce skoro denně cvičím a kolem linie vlasů se mi občas dělá krupička. Na tu mi Salterica zázračně pomáhá, takže si ji rozhodně zase koupím. SMRDÍ!!!! Smrdí otřesně. Představte si uzenou gumu z těsnění a je to zhruba ono. Ale fakt funguje, takže kdo máte potíže s pupínky, dejte jí šanci. Konzistence je hutná, není mastná, krém výborně drží na místě aplikace. I přes ten nelidský smrad mám tento krém ráda a mile mě překvapil.


Lecitinový multiregenerační krém SUPRA mám nyní na noc. Po velkém nadšení z levandulového krému jsem chtěla zkusit méně smradlavou variantu a SUPRA jí rozhodně je. Akorát mám pocit, že levandulový krém byl lepší. Nevím, čím, nevím, proč si to myslím. Asi jsem viděla větší účinek a pleť byla po něm více ošetřená. Musím sem ale připsat, že to pravděpodobně bylo obdobím. Začala jsem jej používat v době, kdy se mi po porodu měnily hormonální hladiny a efekt byl díky tomu opravdu viditelný. 
Supra je výborný krém na noc, je mastný, ale to já na noc chci. Je jaksi přírodně cítit, ale nejde o krutou a řezavou vůni ani zápach. Nijak mi nevadí. Pleť je ráno pěkná a hladká, napitá. Urychluje mi hojení drobných škrábanců (málo asi stříhám nehty miminku, ale díky tomu o těch krémech zjistím cosi navíc...).
Do tohoto kelímku sahám docela často i pro děti. Dcerka má sklon k suchým tvářičkám a tvoří se jí suché pupínky i na zadní straně paží. Po jednom použítá SUPRA krému je vymalováno. Používáme na obličeje obou dětí skoro každý večer. Nadšeně! Tedy - já nadšeně a děti otravuju :)
SUPRA je malinko hladší a méně hutný než jeho levadulový kolega.



SANTAL neboli lecitinový krém pro ekzematickou nebo přecitlivělou pleť je cítit o něco víc oproti SUPRA, ale rozhodně méně než levadulový krém. Vůně santalu jsem se bála, ale naštěstí není nijak silná ani otřesná. Krém mi opět připadá hladší a méně hutný ve srovnání s levandulovým. Používáme ho oba s mužem - já po něm vidím "jen" dobrou pleť, on jako ekzematik má výrazně zklidněná podrážděná místa a pleť se mu neolupuje. Jeho pleť jde v místech s nejhorším ekzémem až do červených teček - ty Santal spolehlivě zklidňuje a odstraňuje. Kdybych krém používala sama, nijak extra by mě nezaujal, ale díky manželovi ho považuji za zázrak. Ráno po použití tohoto krému je manželova pleť nesrovnatělně klidnější oproti ránům, která následují po rychlejších večerech, kdy manžel krém zapomene použít. Chlapi, známe je všechny. Co se nepřipomene, to se nestane...
Nevím ještě, kterou variantu, ale nějaký lecitinový krém rozhodně zase koupím. Vzhledem k manželovi asi vezmu Santal, on neuškodí ani dětem...


Mateřídouškový krém mě zklamal. Má být na pupínky a akné, asi jsem ho ani neměla kupovat, protože klasické akné nikdo nemáme. Koupila jsem ho proto, že mám ráda mateřídoušku, asi to nebyl ideální důvod. V každém případě jde o jemný a hodně lehký krém, který ale není klasicky hydratační. Nic hutného a nic mastného, ale po aplikaci je pleť skoro matná a nemám pocit ošetřené pleti. 
A proč mě zklamal? Nevidím žádný efekt! Nikde! Na druhou stranu mi neškodí, nedráždí mne a nepne mi po něm pleť.
Nádherně voní! Skvěle, jemně a příjemně. Tolik bych chtěla, aby mi dělal nějaký zázrak :) Vymažu ho na dekolt a záda. Zkuste ho někdo mladší, přece jen asi není pro mne, která jsem po třicítce.


Jalovcové tonikum jsem koupila v pořádné butyle proto, že ho nepoužívám úplně standardně. Naliju si malinko do dlaní a nanáším poklepem. A pozor - nejen na obličej, ale na celé tělo. Má povzbuzovat i lymfatický systém, takže po cvičení a sprše ho napleskám od kotníků ke tříslům na paže směrem k podpaží, dotknu se podpaží, krčních uzlin a pohladím uši. Až se vstřebá, nanáším krém nebo mléko. Nevím jistě, zda je to to pravé, ale i tělo si zaslouží ALL INCL. - nebo snad ne? :) Jistě se budete ptát, jakou mám spotřebu. Překvapivě malinkou. Uvažuju i o rozprašovači na tělo, ale zatím mi aplikace vyhovuje i takhle.



A posledním produktem, který dnes ukážu, je olej na jizvy. NARBENOL Regenerační olej na jizvy je přesný název. Koupila jsem si ho na jizvu po císaři, která je na mém malém těle relativně velká a kdyby se chtěla zjemnit a přestala mě pnout při posilování, byla bych ráda.



A zde jsem teda děsně otrávená. Je strašný! Nic nedělá! Akorát příjemně bylinkově voní, pro někoho jistě až moc, ale to mi nevadí. Na jizvě nedělá nic, skoro bych řekla, že vysušuje. Aplikace je strašná, protože jste komplet polité a mastné vy i okolí. Než vkroužíte do pleti, steče. Já ty oleje asi celkově nechápu a možná je to moje chyba. Ale ten asi fakt hodím po psovi :)

Tolik moje zkušenosti s kosmetikou Karla Hádka. Zatím velmi fajn, třetí objednávka je již na cestě a to je u mne známka velkého sukcesu :) Pokud uvažujete o koupi některého z produktů, určitě si projděte stránky eshopu. Všechny produkty jsou popsány docela pěkně a detailně a podle popisů snáz odhadnete, zda vám konkrétní výrobek sedne.

Mějte krásný PRVNÍ MÁJ, rozhodně nezapomeňte naplnit krásnou tradici s rozkvetlým stromem. 




23 komentářů:

  1. salterica je výborný krém, nedávno jsem o něm taky psala, já mám divný vkus na vůně, takže mi salterica vyloženě voní po uzeném mase a to já ráda :)Mohu doporučit i krém Saltia BN, ten pomáhá na všechny ekzémy a osypky snad ještě lépe než salterica.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji, škoda, že jsem nepočkala s objednávkou :) Neumím čekat...

      Vymazat
    2. uzené jo? To mi nevadí, miluju uzený čaj, to by šlo spolu co? Saltia voní jak? Chci malý kelímek na dermatitidu na očích.

      Vymazat
    3. ja jsem ted ten kelimek se saltiou kamsi potratila - mam jen ten maly vzorkovy a cert vi,jak jsem ho soupla, takze ti nepovim, ale není to tak vyrazne, ale bala bych se to dat na oci, je to plne te soli....to by te mohlo dost stipat

      Vymazat
    4. To bych asi taky neriskla, nemá se to dávat kolem očí a na citlivá místa.

      Vymazat
    5. tak zkusím něco jiného na dermatitidu a saltiu stejně objednám, přítel má ekzém na těle. Nepomáhá mu nic, kromě mastičky z konopí (ale ne kupované, takže jsme dost závislý na sezóně) a je z toho docela zoufalý. Vždycky to zlepší moře, tak saltia bude asi do června moře suplovat :-)

      Vymazat
  2. Díky za supr recenzi. Jen na základě té první jsem objednala již dvakrát. :-)
    Na stará kolena se totiž vracím k přírodě. Sice druhý pokus, ale doufám, že i poslední. A když si uvědomím, že u Diorů, Lancomů a jinde jsem utratila jako za auto a nebyla jsem tak spokojená jako teď u Hadka nebo kosmetiky korejské, japonské a pod.,tak mě klepne. Hned na místě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak neber :) Já zas ani ty Diory a jiné nezatracuju, může to sednout a pak je to lahoda. A i kdyby nic jiného - staráš se o sebe :) Jsem ráda, že ti moje recenze pomohla :)

      Vymazat
  3. Na Karla se už brzy chystám, lecitinový krém mě zaujal a chci zkusit jeho hydrofilní olej...na odlíčení...co se týče jizev mě po operaci hodně pomohla měsíčková mast s vepřovým sádlem (to je podmínka). Oleje jsou občas zlobivé, ale já jsem si oblíbila regenerační od Saloosu, osvědčilo se mi aplikovat olejík na vlhkou pokožku....Jinak bezva článek s tipy pro pleť po třicítce i pro děti!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, sádlo je pro mne rozhodně lepší. Olej jsem zkoušela na vlhkou, na suchou, často, s masáží... Fakt mi nevyhovuje.

      Vymazat
  4. Na tu jizvu zkus ricinovej olej - měl by zabrat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky radím ricinový olej na jizvičky. A jak radí eM, sádlo je snad nejlepší, i když moje jizva na ruce je hnusná a rozšklebená i přes sádlíčko. Jinak mateřídouškový chci alespoň malý zkusit, mě by na léto sedět mohl. A tonik na uzliny? geniální, že mě to nenapadlo ? Akorát si ho přeliji do rozprašovače, jsem pohodlná. Články o Hádkovi mě baví snad nejvíc, jelikož jich je málo, sortiment široký a je fajn alespoň něco málo o produktu vědět, než ho zakoupím. Prý bude za pár dní 7% sleva na e-hopu, tak už sepisuji seznam, to bude zase peněz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? tak to je super, zrovna jsem si taky chtěla něco objednat, tak pockam na tu slevu :)

      Vymazat
    2. Snad nekecám, ale mám to od čtenářky, která tam nakupuje neustále.

      Vymazat
  6. Krémíky od KH jsou fakt luxusní. Loni jsem se do nich taky zbláznila, nakoupila vzorky snad od všeho, co nabízí ... no a pak jsem otěhotněla a začalo se mi dělat špatně ze všech těch EO, po kterých voní. Tak mi ta sbírka stále straší v lednici, doufám, že po porodu se můj čich vrátí k normálu a budu schopna je spotřebovat.
    Ten olej na jizvy: záleží taky, jak je jizva stará, s těmi staršími už to jde o dost hůř. Ale určitě vyzkoušej i ten riciňák.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiank recenze fajn2. května 2013 0:53

    Na mě přírodní kosmetika nějak nefunguje. A když, tak v tom horším. Bohužel :). Nějak se ale na blozích rozjela, ach jo, snad ten boom brzo utichne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zde absolutně nesouhlasím. Podle mě ten boom tu byl a utichl. A osobně mi taky přírodní kosmetika nikdy neseděla, až Natura Siberica a Hádek mě potěšily. Ale ne všechno.

      Vymazat
  8. Taky jsem pátrala co na jizvy a podle myslím omlazení jsem koupila Contratubex. Zkoušela jsem ho zatím na čerstvou jizvu a je fakt, že ta po pár dnech krásně zmizela, akorát mi pokožka začla na něco v tom krému reagovat červenáním a svěděním, takže jsem zatím neměla odvahu zkoušet dál, ale od jiných lidí jsem tuhle reakci nečetla a vypadá to, že fakt zabírá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tu mám, zapomněla jsem na něj.

      Vymazat
  9. Já bych ten Narbenol nezatracovala. Já si ho objednala alespoň vzorek na čerstvou jizvu po popálení. Všechny pleťové, ale i tělové oleje je dobré nanášet na vlhkou pokožku, tak jsem postupovala i u popálené ruky. Zhojila se dobře. Já Hádka doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta moje jizva přijde totiž zakletá. Jinak se obecně hojím výborně, ale tahle jizva je tuhá a nesvětlá...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)