Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 5. 2013

GIVEAWAY s bezobalu.eu

Dneska tady pěkně prší a celkově bych nejraději pospávala. Tak jsem si řekla, že místo postu plného voňavé a barevné kosmetiky zařadíme GIVEAWAY.

S www.bezobalu.eu už spolupracujeme poněkolikáté. Jsme velmi rádi, že zaměstnanci této firmy pomáhají zvířatům nejen spolu s námi, ale i samostatně a jinými způsoby. Ovšem dnes to nebude o charitě a o zvířatech, k dnešnímu postu mě inspirovalo zhlédnutí jednoho videa, ze kterého jsem byla upřímně v šoku. 
Obvykle videa podobných témat nesleduju, ale díky spolupráci s bezobalu.eu jsem udělala vyjímku. 

V tom videu mě toho teda šokovalo víc - samozřejmě jeho obsah, ale nejen to. Mě tak nějak celkově hodně pobavili i ti dva borci v hlavní roli. Jsou super :)

K věci! Zhlédněte zde video.

Poté se přesuňte na facebookovou stránku bezobalu.eu a napište komentář ke statusu, který považujete za soutežní (poradím vám, je to ten poslední :), ať nepíšete někam, kde vás nikdo nenajde). Aby bylo zřetelné, že jste od nás, nezapomeňte do komentáře napsat heslo SOFASTARS. 

Ze všech, kteří okomentujete a zmíníte náš blog, bude vybrán jeden výherce fólie invisibleSHIELD EXTREME na mobilní telefon. 
Komentovat můžete do středy 15. května, kdy bude jeden z vás obdarován :) Takže přejeme všem hodně štěstí a doporučujeme prohlédnout si důkladně stránky www.bezobalu.eu a sledovat jejich FB. Soutěží se u nich každou chvíli i bez nás, navíc je jejich zboží nápadité a kvalitní. Já na technické věci nijak extra nejsem, ale díky nim vždycky zjistím, že toho vlastně strašně moc potřebuju :) 
Naposledy jsem u nich ve skladu machrovala, že u nich mě nemůže absolutně nic zaujmout, a opět mě vyvedli z omylu! Věděli jste třeba, že můžete mít v krásném obalu na mobil zároveň velké zrcátko?






No nic, pěkně soutěžte a mějte krásný víkend, i kdyby počasí stálo za houby :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)