Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 5. 2013

Giorgio Armani palette trio č. 1 Steel Black

Asi by to chtělo fanfáry a výstřely z děla. Ano, konečně jsem se totiž dokopala k této slibované recenzi. Sypu si popel na hlavu a raději bez zbytečných povídaček hned začínám s popisem plastové krabičky. :)



Obal je kulatý, černý plast v matném provdení, jako jsou všechny stíny (tvářenky, rozjasňovače a já nevím co ještě) od GA.  Mně se toto provedení velmi líbí, otisky jsou sice sem tam vidět, ale docela decentně, takže to přežije asi i puntíčkář, jako jsem já.  Uvnitř je skryté zrcátko, čímž většina z nás jistě nepohrdne. Jediné mínus vidím v tom, že ze spodní strany není označen barevný odstín, je tam pouze číslo, ale název již ne. Mohlo by se to zdát jako nepodstatné, ale jelikož Armani dělá mnoho troj a čtyřpaletek, tak si myslím, že celý název by neuškodil.



Již jsem zde jednou dělala recenzi na mono stíny GA č. 16 (které jsou nyní v blogsale za lidovou stovku, kdyby měl někdo zájem :)) a psala jsem, že jejich texturu miluje. Nádherná matná a přitom super měkké a lehce roztíratelné. U tohoto tria je textura naprosto jiná. V panu jsou stíny třpytkaté, což je moje nejméně oblíbená textura. Jsou tedy i na omak hrubé. Před prvním použitím jsem se opravdu bála, zda nebudu mít více třpytek pod okem než na oku, ale nestalo se tak. Naopak. Textura je ten důvod, proč ty stíny stále ještě mám a proč je opět miluju. Nanášejí se jako sen. Jsou super pigmentované, přestože to ze swatchů na ruce nemusí být úplně patrné. Stačí jednou objet kolečko a máte přesně tolik barvy, kolik potřebujete na celé víčko. Neodpadne ani třpytka a na očích máte nádhernou jednolitou barvu. Intenzita téměř dosahuje síly barvy, kterou vidíte v panu. A nakonec přichází to nej. Pokud se kouknete pak z  metru, vidíte matný stín a v něm třpytky. Pokud se k vám ale přiblíží někdo, aby vám dal třeba pusu (nebo se přiblížíte vy k zrcátku, když vám zrovna slzí oko po větrém dni), uvidíte nádherně metalickou bázi a v ní třpytky. Podklad je metalický, ale jen tak trochu, jednoduše velmi luxusně. A to se mi líbí ze všeho nejvíc.



Výdrž stínů je nadpůrměrná, zásadně tuto paletku používám bez primeru, protože ten je zde naprosto zbytečný. Stíny vydrží jako nové klidně 12 hodin na holém oku, což je top.


(na ruce je to takové divné nic, že? :))

No a v neposlední řadě jsou tu barvy, které jsou univerzální a zároveň asi ničím neobvyklé. Je to prostě taková základní škála barev, kterou asi každá z vás v nějakém provedení doma má. Matná černá s minimem třpytek, ivory perleťová se třpytkami a teplestudená hnědotaupebronzová s oním luxusním metalickým finishem a samozřejmě s dávkou třpytek. Myslím si, že jsou velikostně v paletce perfektně zastoupeny, alespoň tedy pro moje potřeby. Černou nepoužívám téměř nikdy, a pokud by se mi i zachtělo, stačí mii to malinké kolečko uvnitř, protože bych ji použila jen na tenkou linku kolem horních řas. Ivory větší kruh použiju na projasnění vnitřního koutku a pod obočí, tedy je správně zastoupen o něco víc. No a krásnou hnědku používám na celé víčko a  hodně často, takže mi plně vyhovuje, že zabírá tak veliký prostor.



Já jsem s paletkou moc spokojená a ještě pokukuji po nějakých pruhovaných čtyřkách od GA, jen si stále neumím vybrat tu nej barevnou kombinaci.





A jak jste na tom s touto značkou vy? Máte doma nějakou jejich paletku či jiný produkt, na který můžete přísahat? Budu se těšit na vaše doporučení, protože mám nyní zrovna zkoušecí náladu. :) Pěkný den všem!

4 komentáře:

  1. Ja teda od tehle znacky nic na oblicej nemam, ale vydrz stinu me dokonale prekvapila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají opravdu nádherně a ta výdrž je tedy luxusní - stejně jako značka, od které tedy doma nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S: Co musím udělat abych si mohla koupit Armani stíny v blogsale, prosím? Měla bych velký zájem je vyzkoušet a na dobrou věc já slyším vždycky :)...Děkuju moc za odpověď.
      mailík: mfrohlichova@atlas.cz

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)