Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 5. 2013

FOTD - v barvách kovu

Nikdy jsem nevěřila tomu, že musím v danou chvíli nosit jen bílé nebo jen žluté kovy. Když je člověk umírněný, dá se kombinovat. Takže mám jednoduché kombinované hodinky, prsteny a naušnice jak z bílého, tak i ze žlutého zlata.
Proč to občas nezkusit i při líčení?

Použila jsem stíny Inglot, které vám představím v samostatném postu, takže je nebudu detailně rozebírat. Na mne je tohle poměrně výrazné líčení očí, a to nikdy nechybí báze UDPP. Řasenka je od Avonu - Spectra Lash.







Jak to máte vy? Jste v kovech šperků a doplňků striktně monochromatické nebo stejně jako já mixujete?

9 komentářů:

  1. Krásné líčení!! Myslím, že máš pravdu, když se citlivě kombinuje má to ten správný "drive" :)...Já byla nejdřív na zlato, pak na stříbro a teď miluju bižu, protože si můžu vybrat, jestli mám náladu na pozlacení, postříbření, měď nebo platinu - podle nálady i oblečení...:) Těším se a jsem zvědavá na ty stíny - na detaily... jakou mají výdrž atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky nejdřív raději nosila bílé zlato a teď se vracím ke žlutému. A ty starší kousky nehodlám vyhodit, že :)

      Vymazat
  2. Nekombinuju, zůstávám věrná bílému kovu, protože žluté zlato mi nesluší. Bižu nemám ráda, jsem alergik, navíc se mi extrémně rychle odírá, stříbro můžu taky jen to, které mi nezpůsobí alergii, takže mé stračí choutky po blýskavém uspokojuje nejvíc chirurgická ocel. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám smůlu, protože jsem alergická skoro na všechny kovy a snesu jen ty nejdražší :( Takže zas až tak na výběr nemám.

      Vymazat
  3. Kombinace stínů se mi líbí.
    Co se týče kovů dlouho jsem zůstávala věrná nejdřív stříbru, později bílému zlatu nebo rhodiovanému stříbru. Dnes už si střihnu i žluté zlato, ale pořád zůstávám u hodně jemného provedení. Náušnice jen malé pecičky apod. Masivní kousky mi nesluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobně. Já mám obecně všechno jemné a drobné.

      Vymazat
  4. Mně se to na tobě taky moc líbí! Aha, a už vím proč - docela jsem si podobnou (hodně podobnou) kombinaci nedávno oblíbila a často a ráda ji využívám. Ale tobě fakt sluší, nos to častěji, nádherně ti to ladí s pletí a hlavně s očima!
    Kovy vícero barev? Tak, v zásadě asi nic proti, i když málokdy je kombinuju. A zlato se stříbrem prakticky nikdy. Nevím proč, mám blok a zkrátka se mi to k sobě nehodí. Ale na jiných - proč ne ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)