Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 5. 2013

Elizabeth Arden Ceramide Plump Perfect Gentle Line Smoothing Exfoliator

Jak už o mně víte, nedám dopostit na řasenku od Elizabeth Arden. Když napíšu, že ji miluju, je to jen slabý odvar citů, které z ní chovám. :) Totéž se ale nedá říci o pleťové kosmetice této značky. Nemám s ní veliké zkušenosti, ale všechny produkty, které jsem zatím vyzkoušela, mi přišly půrměrné a nezanechaly v mé paměti, natož srdci žádnou výraznou značku.

Přesto jsem se k této značce nedávno opět obrátila, když jsem byla na lovu nové pleťovky. Jak už také víte, nakupuji v určitých fázích, nenakupuji většinou to, co momenálně potřebuji, ale vždy se zaměřím na nějakou oblast a v té pak blázním. Nyní přišla řada na pleť. Už velmi dlouho jsem byla věrná svým kalíškům a chtěla jsem změnu. Respektive chtěla jsem rozšířit své políčko. Nechat si ty ověřené nadále, ale přidat k nim něco nového. Jojo, podařilo se mi to, našla jsem pro mě zatím nevyzkoušené značky REN a Aromatheraphy Associates, o nichž vám také za pár dní či týdnů napíšu, ale zároveň jsem koupila i nějaká patlátka od značek mně známých. Jednou z nich je právě EA. Od ní jsem vzala na zkoušku dvě věci - nové Ceramides Gold kapsle (fakt nic pro mě, plné silikonů až hrůza, opravdu je na tom obličeji cítíte, což je pocit, s nímž do postele prostě uléhat nehodlám) a pak ceramidový peeling, o němž bude dnes řeč.



Balení je plastová tuba rádoby nazlátlé barvy, prostě takové šampíčko s perletí. :) No nic, nad čím zazpíváte, ale to já stejně neumím, tak co už. Zas peelingy mám ale nejraději v tubě, měla jsem i nějaké v kalíšku, ale tudy pro mě cesta fakt nevede. Takže naprostá klasika, co se balení týče.



Krásně voní. Ano, čtete správně, Nik napsala, že něco voní a že je to krásné. :) Oxymoron, řekl by ten, kdo mě fakt dobře zná. A je to tak. Tahle tubička voní nádherně. Jemně, něžně, nenásilně, vůně samozřejmě okamžitě vyprchá, jakmile peeling spláchnete vodou, ale stále je to krásná vůně. Nepoznám v ní kytky, bylinky, nic takového, ani to tam dle mého není. Je to luxusní vůně nějakého parfémku, která se ke zralé ženě používající ceramidovou řadu dokonale hodí. Perfektně mi k peelingu a celé řadě sedla, takto by určitě měla v mé hlavě vonět, takže tady bylo očekávání plně splněno.



Pokud jde o texturu peelingů, mám ráda spíše gelovou. Nemám ráda hutné krémy. Nemám je ráda vůbec, v žádném odličovadle ani jiných pomocnících. V tomto ohledu mi perfektně vyhovuje jemná gommage od Avene, které je gelová se zajímavopu strukturou zrníček, ale to sem nyní nepatří. EA je krém. Ne vyloženě hutný, ale stále krém. Takže nadšení nulové. Zrníčka nejsou okem vůbec patrná (narozdíl od Avene, kde je klidně spočítáte), takže jsem prvních pár vteřin pochybovala o tom, že to vůbec nějaký peeling na "mechanické" bázi je. A je. Na obličeji všechna zrníčka cítíte. Jemné jehličky, které vás píchají, písek, jímž si přejíždíte po obličeji. Chtěla jsem si všechna ta zrníčka seškrábat, ale jelikož jsem je neviděla, byl to docela marný boj. Asi trochu  přeháním, nebylo to nic nepříjemného, jen zvláštní pocit. Kdo by řekl, že bude člověk zhýčkaný lékarenskou Avene oproti luxusní EA. Nutno ale podotnout, že po umytí byla pleť nádherná. Čistá a hladká a hlavně vůbec ne červená a podrážděná. Asi se mi vše odehrávalo pouze v hlavě, protože pleti ta písečná masáž vůbec nevadila, naprosto jí vyhovovalo použití 2x týdně, byla stále krásná a vlastně stále v lepší a lepší kondici.


(omlouvám se za rozostřenou fotku, má to svůj důvod a foťákem to není :)


Hlava je ale mocná čarodějka, pokud ji pustíte k hlavnímu slovu jednou, snaží se na svém výsluní udržet zuby nehty. Proto mě ta moje palice dubová donutila koupit jiný peeling, do něhož vkládá veškeré své naděje. REN Jojoba Microbead Purifying Facial Polish - těším se na něj a těšte se i vy, dle recenzí je to miláček. No a miláčky my rády a hýčkáme si je, že.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)