Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 5. 2013

DUEL: RIMMEL Scandaleyes Flex

Přejeme vám krásnou neděli a doufáme, že vás dnes zaujme naše dvojitá recenze naprosté novinky od RIMMELu. Jedná se o řasenku SCANDALEYES FLEX. My jsme naše zkušební chrousty dostaly k testování od firmy COTY.
Vzhledem k tomu, že v oblasti řasenek máme s Nik úplně jiné preference, očekávám, že se v recenzi neshodneme :) Moje část je obligátně červená a Nik se s vámi o své dojmy podělí modrou barvou. Fotky dodáme každá za své očko, to už poznáte :)

Já musím dopředu sdělit, že jsem si téměř jistá, že se neshodneme ani v jediném bodu. Ne, neznám nás zas tak dobře, ale jelikož jsme toto téma s Nuf v pátek večer nakously při společném chatu, zjistily jsme, že na naprosto každý bod ohledně této řasenky máme protikladný názor. Myslím si, že o to víc bude tento duel zajímavý.

Když mi přišla obálka s logem COTY, nevěděla jsem ani náznakem, co obsahuje. Ovšem to, co mi z ní vyklouzlo do dlaně, mě skoro polekalo. Obrovský, ostře zelený špalek. Manžel zvedl hlavu od počítače a optal se mě líbezným hlasem, copak že to mám za nový vibrátor. Takže asi takový dojem mám z balení. Je hrozné a plast i nápisy na něm působí lacině. 

No vidíte, první neshoda. Já ten obal miluju! Pokud mě znáte, asi nevěřícně valíte očka na monitor, ale je to tak. Sice obvykle preferuji černé, hladké, hranaté, nepřeplácané obaly, ale tentokrát jsem byla nadšená. Krásně a svěží zelená, která mi připomenula mládí. Tehdy jsem totiž hojně používala centofixy. No a přesně ty mi tahle věcička připomíná.

Jinak musím ještě dodat, že jsem vůbec netušila, že mi nějaká řasenka přijde. Ve schránce jsem jen našla oznámení a vůbec netušila, co to je, neb jsem nečekala žádný balíček. Až později jsem si u Nuf v článku přečetla, že nám na recenzi přišla řasenka, takže jsem se zaradovala a vesele si na tu poštu skákla. Moje prvotní nadšení bylo tedy hned dvojité.


Moje nálada prudce stoupla, když jsem otevřela špalek a okoukla kartáček řasenky. No, kartáček... Spíš štětku. Kominickou štětku :) Ta mě nadchla! Hlavou mi projelo, že rozhodně budeme kamarádky. Píšu to u každé řasenky, takže už víte, že mám řasy krátké a světlé a používám huňaté kartáčky, které jedním tahem udělají hodně práce. Proto mě tento pořádný kartáček prostě ihned zaujal.

No začneme asi stejně. Já byla totiž z kartáčku při otevření také nadšená. Velice nadšená. Moje řasy taky stojí za dvě věci, takže preference velkých kartáčků je u mě stejná jako u Nuf. Akorát mám asi jiné měřítko. Ne v oko, ale v hlavě. Velký totiž není totéž jako mega. A tohle je mega.


Mé nahé oko: 


Jak vidíte, kartáček je skoro větší než oko. Není úplně nejjednodušší s ním díky jeho velikosti pracovat a chce to pevnější a přesnou ruku, jinak bohužel začerníte i to, co nechcete. Ale to mi nevadí, za ty roky už se znám a s řasenkou to na svém oku prostě zvládám.

Ano, moje oko je také menší než zmíněný kartáč. Nakolik mám vetchou ruku při nanášení linek, tak stejně měrou ji mám pevnou u nanášení řasenky. Takže u mě rozhodně nehrozí, že bych začernila vše kolem. Nicméně já prostě nejsem s to ten kartáč dostat všude tam, kde potřebuju, nemohu s ním dle libosti kroužit. To mě fakt dost vadí, protože přesně tohle běžně dělám se svojí milovanou řasenkou. Foto kartáče u oka jsem také pořídila, ale bylo by zde nadbytečné, takže přidám později jiná, která ukáží vše, co je třeba. :)


Na další fotce jsem chtěla demonstrovat, kterak snadno při líčení horních řas umazat i ty dolní :) O nic nejde, pokud si běžně líčíte i ty dolní. Já někdy řasenku nanáším pouze na hořejšek, protože mi pak líčení vydrží celý den bezvadné. Když nalíčím i dolní řadu řas, mívám po několika hodinách často pod okem drobný opad.

Já zas bězně líčím jak spodní, tak dolní řasy, takže tento nešvar by mi ani nevadil, ale naštěstí se mi ani nestal, neměla jsem problém a spodní řasy si nikdy při líčení těch horních "nezmastila". Bohužel se mi nepodařilo nanést řasenku rovnoměrně, některé řasy byly nalíčené více, jiné méně a také se mi bohužel  vždy podařilo zašpinit horní waterline, protože řasenka docela hodně pouští barvu a jednou mi z ní taky nějakým zázrakem odpadl kousek až na tvář. :) No prostě legrace, docela jsem se při líčení bavila.



Po jediném tahu kominickou štětkou mám z původně nijakých řas aspoň něco.





S efektem, který Scandaleyes Flex vytváří na mých řasách, jsem nad očekávání spokojena. A dokonce i výdrž řasenky hodnotím jako velmi dobrou.
Na dalších fotkách vidíte, jak moje líčení vypadalo jiný den po celodenním nošení před odlíčením. Musím říct, že jsem přes den upravovala a otírala opad stínu, který jsem měla kolem oka, ale řasenka seděla. Proto na fotkách z večera v podstatě žádný stín nevidíte...
Docela mě to štvalo, protože se jedná o stín mé milované značky ByTerry. Drogerková řasenka prostě vydržela víc než highendový stín :( Ale o tom až v jiné recenzi!
V horkých dnech, kdy jsem i pracovala na zahradě a občas se nechtěně dostala do proudu vody z hadice - tedy opravdu náročné podmínky pro testování řasenky, jsem měla pod okem drobné kousíčky odrolené z řas. Především právě z té dolní řady. 




Efekt? No tedy nic moc dle mého. Víte, já pořád srovnám s tím mým miláčkem. Řasenkově nejsem ani trochu promiskuitní, takže jsem leta letoucí věrná jediné - Elizabeth Arden Double Density. To, že jsem jí leta letoucí věrná, jasně vypovídá o faktu, že je dokonalá. Kdyby nebyla, hledám dál něco lepšího, jako to dělám v případě jiných matlátek, to dá rozum. Takže zabodovat nad touto kráskou dá prostě zabrat všem. Nepodařilo se to žádnému highendu ani žádné drogerce. Bohužel se to nepodařilo ani tomuto Rimmelu. Možná v tom hraje roli apriori trocha zaujatosti, ale spíš bych řekla, že ne. :) Moje řasy po nalíčení byly sice docela přijatelně dlouhé, ale byly nesmírně tenké, skoro neobalené. Trčely na všechny strany, což je dáno faktem, že mi nešlo dostatečně kroužit kartáčem, jak jsem již zmínila v předešlých bodech.


(moje odlíčené oko)



(můj miláček Elizabeth Arden Double Density po celodenním nošení - vidíte, že její efekt je fakt báječný)


(Rimmel se zašpiněnou waterline a nerovnoměrně nalíčené dolní řasy)

Co mě ale naštalo ze všeho nejvíc, byl stav okamžitě po nanesení řasenky. Běžně nanesu řasenku a jdu. Nestojím jako panna a nebojím se mrknout. Takže totéž jsem udělala i zde. Ale hned mi došlo, že to byla veliká chyba. Krok - mrk - krok - mrk a bylo vymalováno.Ttedy spíše namalováno i tam, kde být nemělo. Horní řasy se mi nechutně otiskly pod oko s každým mrknutím, které přicházelo. Netušila jsem, že tu řasenku musím nechat zaschnout, než mi bude dovoleno chovat se normálně! To je moje absolutně největší zklamání z této zelené tuby.

Takže, tramtadadá - otisky. :)



Aby byl můj souhrn kompletní, dodám ještě svoje poznatky ohledně odličování Scandaleyes Flex. Vodou nejde skoro vůbec, voda vám z ní udělá krásnou pandu. Micelárkou od Biodermy jde hodně špatně, ale jde. Micelárkou od Lancome jde dobře, ale nestačí jeden tamponek. Zkrátka by mohla jít poněkud lépe dolů, ale to je jen můj osobní problém vycházející z mé lenosti. Nejraději se odličuji ve sprše pod proudem vody, což v tomto případě nelze.

A opět mám jiný názor. :) Vodou neodličuji, takže to přeskočím. Vždy odličuji pouze micelárkou Bioderma ABC Derm. A tady to šlo jako po másle. Skoro musím přiznat, že se mi odličovala lépe než moje milovaná Elizabeth Arden. A naprosto v pohodě jeden tamponek. :)

Stručně: velmi dobrá řasenka za pár kaček v naprosto otřesném a dospělou ženu odpuzujícím obalu. Kartáček a obsah balení stojí za to a přehlížím díky nim vzhled balení, ale sama od sebe bych se produktu díky vzhledu v obchodě vyhla obloukem. Byla by to škoda, protože celkově je lepší než jsem čekala a s ohledem na relativně nízkou cenu rozhodně stojí za koupi každé milovnici velkých kartáčků.

Tak jo, takže nyní si vše, co napsala Nuf, negujte a hned budete mít hodnocení mé. :)

TAK, A TEĎ JSEM SAMA VELMI ZVĚDAVÁ NA NIK A JEJÍ HODNOCENÍ :)

TO ASI KOUKÁŚ, CO?  :)

7 komentářů:

  1. To balení je přesně důvod, proč se podobným řasenkám vyhýbám - připadají mi hrozně ošklivé a nelíbilo by se mi to mít v taštičce. Účinky podle fotek nejsou špatné, ale ani žádný zázrak, i když podle srovnávací fotky Ardenky s Rimmelem mi připadá, že Rimmel lépe řasy oddělí. Hezky podrobná recenze! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, máš pravdu. Rimmelka určitě řasy lépe oddělí, což opticky vypadá, že je dělá tenčí. To mi osobně nevyhovuje, ale bude to nejspíše její klad.

      Vymazat
  2. To jde naštěstí mimo mě, mám řasy hodně dlouhé a husté a preferuju útlé a umělé kartáčky. :-) Nevím, co si o tom obalu myslet, popravdě řečeno. Rimmel má ale hodně vychytaný marketing. Tohle prostě není produkt pro dospělé, sofistikované a elegantní dámy, ta řasenka je drzá, skandální, pro sebevědomé a drzé holky. :-) Ale taky se mi ve srovnání Elizabeth a Rimmel víc líbí Rimmel, jak podotkla Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu s tím marketingem a cílovou skupinou zákaznic. Přesto mě osobně Rimmel mile překvapil, i když jsem pro ně asi dávno over :)

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsem asi jediná, komu se ten Rimmel fakt ve výsledku nelíbí. Ach, moje milovaná EA, chudinko odsuzovaná. :))))))))

      Vymazat
  3. holky, díky za podrobnou profi recenzi, tleskám
    co se týče řasenky..obal mě odpuzuje, souhlasím s nuf, možná je to taky už vyšší věkovou kategorií 35+, že se mi líbí sofistikovanější vzhled kosmetiky, ale budiž..
    ten kartáček je děsivě velký, když jsem se dívala na nalíčení nik a její otisky a šmouhy :) chudinko, neštípalo to? jako bych se viděla před patnácti lety..mám dlouhé řasy, takže u mě vítězí tenčí, nejlépe plastový kartáček..na řasách to nakonec nevypadalo zle, řasy oddělila, zvýraznila, ale asi bych během líčení docela bojovala..
    tu řasenku si představuji tak pro svou teenage dceru, líbila by se jí :-)
    mějte se
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máš recht :) Ale bereme to tak, že značka Rimmel prostě cílí na mladší segment trhu, než jsme my.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)