Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 5. 2013

Cesta do hlubin ženské duše aneb recenze lesku Margaret Astor Soft Sensation Liquid Care Lip Gloss

Znáte to, my ženské jsme poměrně nepoučitelné plémě. A pokud se jedná o oblast ksometiky, mám pocit, že tam to platí dvojnásob. Dvakrát do jedné řeky nevstoupíš? Chi, myslím, že je to zcela přeceňované pravidlo. Mnoho z nás (já stopro a hodně často) vstupuje do kosmetické řeky několikrát, a to rovnou bosýma nohama a na stejném místě. No a pak se diví, že se brodí blátem. Já se tedy nedivím ani trochu. Čemu se ale divím, je fakt, že se téhle blbé vlastnosti věkem vůbec nezbavíme. Důkazem je moje mamka.

Mamce je šedesát a je to čupr baba. V kosmetice se vyzná, i když je věrná svým prověřeným stálicím. Miluje Dior a Helenu Rubinstein (tu zejména kvůli stejnému jménu i celému monogramu) a většinou nezkouší nic nového. Nedávno mě ale překvapila, a to hned několikrát. Setkala se se svojí letitou kamarádkou, která měla na sobě nový lesk. Moc jí slušel. No a mamka ho samozřejmě musela mít (vidíte, nepoučitelná poprvé, co má kamarádka, musím mít taky). Takže si ho šla koupit. Na tom není nic divného, akorát že to byl lesk z drogerky (moje první podivení se). Drogerku mamka moc nekupuje, ale nevadí, chápu to, kamarádce přece slušel. Normálně bych se o tomto asi ani nedozvěděla, její nákupy opravdu nesleduji a většina kousků mi uniká, ale o dva dny později mi onen zmíněný lesk přistál na stole. Prý na recenzi. No a prý si ho pak mohu nechat. Jí prý nějak nesluší (je na ní moc tmavý - to bylo moje další podivení se, které neustále trvá, ale o tom později), i když Janičce slušel (nepoučitelná podruhé - co sluší kamarádce, musí mi taky slušet, co na tom, že kamarádka je o 20 let mladší a hnědooká bruneta, když já mám oči jak studánky a hodně světlou blond na hlavě). No nevadí, já se zaradovala, protože mám o čem psát. To, že píšu o mamce, ona samozřejmě neví, stále si myslí, že píšu jen o tom lesku (k čemuž se dnes také dostanu). Ale já prostě nemohla odolat příležitosti k malému nahlédnutí do ženské duše. Jsme všechny takovéto? Neustále opakujeme staré chyby a věříme, že "napostopadesátéosmé" to vyjde. Ale jo, já myslím, že takové jsme všechny. A furt věřím, že nám to všem jednou fakt vyjde, což v mém případě znamená, že já se jednou fakt naučím dokonale tenkou, černou linku. Wish me luck.

No a nyní k recenzi zmíněného lesku. Jedná se o lesk Soft Sensation Liquid care Lip Gloss od Margaret Astor. Balení je bublinkové. Plastická kolečka, docela hezké, spíše roztomilé, nic ženského, nic pro šedesátku, ani pro třicítku. Asi většina drogerkových značek fakt dělá své produkty pro očka náctiletých, i když zrovna MA považuji za trochu vyzrálejší. No dali tam tu zlatou linku kolem dokola, takže určitá snaha o trochu "mature" look by tu byla.



Odstín 112 Lilac Rose byl pro mě předem odsouzen k užití pouze pro účely recenze a fotek. Nemám ráda nic, co je lila a rose, a už vůbec ne to, co je lila i rose dohromady. Barva se mi ale v tubičce docela líbila. Velká škoda, že této intenzity nedocílíte na rtech. Na nich je to jen takové balzámkové nic. Skoro žádnou barvu nedosáhnete. Jsou to jen vaše rty, ale lesklé. Proto se neustále divím, jak tohle může být pro mamku tmavé. Ona je sice o dost světlejší než já, ale tmavé? Tohle?



No nic, popojedem. Na ruce je ta barva ještě relativně ok a docela pěkná, to uznávám.



Abych lesk jenom nehaněla, musím podotknout, že má velmi příjemnou texturu. Není lepivý, přestože je tak krásně lesklý a vlhký. Byl opravdu moc příjemný a i docela přijatelně voněl. Tak nějak normálně květinovoovocně, jistě to všechny znáte, přijde mi, že drtivá většina lesků (nejen těch drogerkových, ale i těch z highendů) voní hodně podobně, napsala bych i stejně, ale asi bych někoho urazila (nějakého čmuchálistu v Dior či Chanel laborce předpokládám) a asi by to ani nebyla pravda, nějaká miniodlišnost by se našla. :)

Výdrž naprosto lesková. :) Co k tomu více dodat, snědl se po prvním soustu, ale zůstaly po něm docela pěkně ošetřené rty, rozhodně nebyly vysušené, takže zas takový trapas to nebyl.

Já jen doufám, že až mamka příště potká Janičku, bude Janička namalovaná nějakým Guerlainem či Chanelem a mamka zas jako obvykle neodolá, protože přece co kdyby náhodou mi to slušelo stejně jako Janičce, že... já se už nyní těším na ten odhozený produkt. Alespoň vidíte, že věci "zdarma" k recenzím dostáváme nejen od Rimmelu. Jsme to ale šťastné ženy.

8 komentářů:

  1. Tohle je přesně barva, kterou si představím na patnáctileté slečně, když se začíná líčit. Taková "neškodná", holčičí, svěží. (Na mladičkých slečnách ještě líčící přešlapy a nevhodné barvy nejsou tak znát, mají svěží pleť bez nedostatků...) Na dospělé dámě by to šlo jen tehdy, pokud by v tomhle růžovoučkém odstínu měla své vlastní rty a jen lehounce ji to ztmavilo. Jinak mi to přijde málo sofistikované, taková univerzální růžová, když chceme, aby bylo vidět, že jsme se teda nalíčily a zároveň ne zase tak moc. Dospělá žena už si vybírá líčení víc ku svému typu. Tak ona to není vada, že jo, docela logicky je tahle drogerková kosmetika cílená na náctileté dívenky, protože náctiletá slečna obvykle za lesk nemůže dát sumu o nominální hodnotě trojnásobku jejího měsíčního kapesného. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi to nepřijde jako moc výrazná barva, bůhví jakej pravej důvod maminka měla. Každopádně já dělám to samé. Stále hledám úžasné a skvělé kosmetické výrobky... a stále je posílám dál. Většinou právě máti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ho asi pred rokom mala, ale v inom odtieni a vyhovovalo mi hlavne to, ze nelepi. Takze za cenu, za aku som ho kupila (nejake 4 Eura) bol OK, ziadne vyrazne ocakavania som nemala a teda ma ani nesklamal. Proste lesk z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cesta do hlubin ženské duše se mi moc líbila :). Příběh ze života, který asi fakt známe všechny (a čas od času prostě zopakujem :). Ač nejsem vůbec na lesky, tak barva by se mi líbila. A i když MF opravdu v té drogešce vypadá vyzráleji, připadá mi, že často je jen dražší - ta pigmentace nic moc..Naposledy jsem zkoušela jejich novinku - "pastelku" na rty a taky spíš balzámek než pigment...Ale zas je ta zkušenost jen za pár korun, než když se takhle člověk spálí u Diora !-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem se pobavila a velmi intenzivně doufám, že se dozvím, copak ti maminka sdělí, až si to přečte... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Začiatok veľmi pekne napísaný, skutočne je to vlastnosť asi všetkých žien :) Lesk mi inak pripadá tiež nevýrazný, v skutočnosti veľký rozdiel oproti tomu, ako vyzerá v balení.

    OdpovědětVymazat
  7. příběh o mamince se mi moc líbil! :-) řekla bych, že tohle minimálně jednou v životě udělá každá ženská ;-)
    kdyby barva lesku byla na rtech, jako je v balení, tak bych o něm i uvažovala, protože takovéto barvy já můžu. ale jelikož je na rtech nijaký, s klidem ho přejdu

    OdpovědětVymazat
  8. Jeden z mala drogerkovych produktu, ktery nosim v kosmeticke tasce. Mam jiny odstin, je paradni, mam ho momentlane radeji nez cokoliv jineho, vcetne highendovych znacek. Koupila jsem si i jeden do zasoby, myslim, ze me hned tak neomrzi.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)