Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 5. 2013

ByTerry Creme de Rose

Značka ByTerry je můj největší dosavadní kosmetický objev jako celek. Je to pro mě pojem. Bez nadsázky. Vše, co jsem zde pro vás zatím zrecenzovala, patřilo do dekorativní kosmetiky, i když u ByTerry i dekorativka pečuje. Původně jsem neměla v úmyslu kupovat i krém, jenže mi ti chytráci s objednávkou poslali tubičku se vzorkem krému Creme de Rose.
A bylo...



Krabička je decentní a něžně barevná. Už ta balení od ByTerry nezkoumám. Všechna odpovídají tomu, co už od nich známe. A hlavně o ta balení nejde.



V popisu se můžete dočíst, že se jedná o pečující, výživný, zklidňující a ochranný krém obsahující výtažky z růží. 

Uvnitř krabičky je zasazena dóza s krémem a špachtilčka.


Balení krému odpovídá ostatním výrobkům značky, je stejné jako krémové rozjasňovače a některé makeupy. Opět těžká a luxusní skleněná dóza s vrškem, který skvěle doléhá a nikde nedrhne. 


Uvnitř nacházíme obligátní plastové víčko, které perfektně drží. Já osobně víčka vždycky odstraním, protože s těmito dózami necestuju a nechce se mi s víčkem denně zápasit. Nicméně věřím, že je dobré nechat víčko v dóze, aby prodloužilo životnost obsahu. Přece jen s takhle drahými výrobky většinou nikdo neplýtvá a nějaký ten měsíc jistě vydrží.


A teď konečně k tomu podstatnému, tedy k samotnému růžovému krému. Je poměrně hodně hutný. Jeho textura připomíná máslo, které začínáte šlehat na poctivý krém v době Vánoc. Je to skutečně pořádný krém, který na pleti netaje, neteče ani se jinak nemění. Ten krém prostě ví, čím je :)
Myslím si, že díky hutnosti textury by krém asi neměly kupovat majitelky mastné pleti nebo ty, které o sobě vědí, že hutné krémy nesnesou. Ačkoliv věřím, že by i ony měly po použítí Creme de Rose pleť nádhernou, jde o pocit. A Creme de Rose si nehraje na vodičky, gelíčky nebo fresh emulzičky. Tohle je prostě pan KRÉM. Nebo paní Krém, když je to tak růžové a voňavé a hebké a úžasné. Ano, spíš paní Krém :)
I přes hutnou texturu se krém naprosto snově nanáší a roztírá. Jemným pohybem prstu lze rozetřít najednou po celé tváři. Oproti jiným hutnějším krémům je nesrovnatelně příjemnější. Třeba Hádka musím rozmazat poněkud poctivěji, i když jeho textura je úplně jinde. Myslela jsem si, že Creme de Rose obsahuje silikony, ale ve složení je nevidím. Ta dokonalá textura a neskutečně příjemný pocit při nanášení je výsledkem něčeho jiného.


Už jsem to nakousla: vůně je fenomenální. Růžové vůně bývají mnohdy problematické. Pravá růže dokáže i smrdět, syntetické růže mohou být odpudivé, v každém případě bývá vůně růže komplikovanější a nesedne každému. Netvrdím, že vůně Creme de Rose sedne vám všem, ale skoro si to myslím :) Je zároveň jemná a opojná, zároveň hladí i unáší. Zároveň pečuje jen při nádechu a dráždí smysly. Je skvěle vykomponovaná tak, aby byla intenzivní právě tak akorát, ale aby nerušila. Když používám krém, vím, že jde o vysoce ženskou a luxusní záležitost, i kdybych měla pásku přes oči.

A teď to úplně nejpodstatnější. Copak dělá tento růžový zázrak s pletí? No, zázraky, co jiného :) Používám ho několik týdnů v kuse, vždy ráno po čištění zubů. Od té doby, co ho mám, mi pleť nepne, nepraská, není podrážděná. Extrémně rychle a komfortně hojí drobná poranění. Třeba škrábance od syna mám díky němu druhý den neviditelné. Krém mě zachránil v době, kdy strašně mrazivě fučelo a do toho pršelo a já jsem musela trávit čas venku s koněm. Pomáhá i na plném slunci, kdy je pleť večer naducaná a nevysušená. Všechny z nás vystavujeme pleť všemožné zátěži a takhle skvělého ochránce si zaslouží každá z nás. Podobně báječný krém jsem měla kdysi od Diora, byl podobně hutný a báječný a samozřejmě se dávno nevyrábí...
Díky Creme de Rose v součinnosti s dekorativkou ByTerry mívám přes den pleť šťavnatou a svěží. Všímám si toho i třeba v odrazu ve dvířkách mikrovlnky při běžném denním programu, a to už je co říct. Mix všeho, co používám od ByTerry mi zkrátka neskutečně sedí. 
A abyste si nemyslely - sice je mi přes třicet a pleť už nemám nejmladší, ale už zase občas bojuju s hormonálními pupínky. Něco je cvičením, něco asi poporodním stavem. V každém případě se mi tak dvakrát do měsíce někde něco objeví, potom mi Creme de Rose pomáhá i na tyto neduhy. Dřív jsem pupínky vysušovala, dnes je sice ošetřím lokálně nějakou speciální péčí, ale poté na ně nanáším krém. Ráno je to právě Creme de Rose a večer lecitinový Hádek nebo Lipolotio. Nevím, zda mi krémy vždy pomohou, ale rozhodně nezhoršují stav případného pupínku.
Obávám se, že jsem růžovému máslíčku úplně propadla. Kruci, musí být tak nehorázně drahý? (72 EUR)
Dobrou zprávou je, že ubývá pomalinku. Tím, jak je hutný, mi ho stačí malinko. Doufám, že mi dlouho vydrží, ale asi ho pak koupím zase.
V nabídce jsou i lehčí verze pro mladší nebo mastnější pleť, ale nemají zdaleka tak báječná hodnocení. A popravdě - cokoliv méně máslového by mě už neuspokojilo. Měla bych pocit náhražky :) Creme de Rose je návykový. Kdo máte odvahu, zkuste si šlehnout a napište mi!  





16 komentářů:

  1. Ach, ty pokušitelko... Růžové vůně v krémech můžu a ty popisované výsledky jsou pohádkové - kdo by nechtěl svěží a šťavnatou pleť? Ukládám do tužebníku pro případ, že bych někdy vyhrála ve sportce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, když on je skutečně báječný! :)

      Vymazat
  2. hmmm. to je nefer, takhle me nalakat:) Asi ho pujdu omrknout, venku je pocasi jak na podzim, tak se krem bude hodit...L.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to tady snad budu muset přestat číst..:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že je tak drahý, zní to jako něco, co by mi hydratací mohlo stačit i v zimě a nemusela bych používat ty otravné oleje!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ja toto zapotřebi?:) Čím dal tím víc toho potřebují a je to i čim dal tim dražší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Posledni dobou jsem na nej dost koukala, takze diky za recenzi :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky dychtím, kdy se tu objeví něco nového od By Terry a pak si zoufám, že jsem to zas zhltla s očima navrch hlavy :-). Je jen otázka času co a kdy se objeví u nás doma (vidím to na nějaký neviditelný makeup). Krém zní báječně, vypadá to, že nemá SPF, že? Tak jestli na něj někdy naškudlím, na zimu si ho možná dopřeju... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Z nějakého důvodu mi nejde reagovat na vaše komentáře :(
    V každém případě ho fakt všechny potřebujete :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krém mě až tak neoslovil, hlavně proto, že typově potřebuju něco úplně jiného, ALE - proč sem dnes píšu:

    Holky, mě se o vás zdálo :) Zdálo se mi, že jsem potkala vás obě i s rodinkami a byly jste ještě mnohem sympatičtější a příjemnější než jak na mě působíte z blogu. Fakt! :) Netuším, proč se mi takový sen zdál, ale probouzelo se z něj veskrze příjemně :) (Tak doufám, že si to tu přečte i Nik, když to zrovna vyšlo tak, že píšu pod tvůj příspěvek)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, to víš, že jsem si to také přečetla. :) Osobně mě velmi těší, že se někomu vkrádám do snů (manželovi se tam vkrádám jistě taky, ale jen do jeho nočních můr:) a doufám, že pokud se někdy třeba setkáme, tak s Nuf naplníme tvé představy o nás. Měj se krásně.

      Vymazat
    2. To je krásný koment! Moc jsi mě potěšila, Veru :)

      Vymazat
  10. tak som ho teda kupila.. teraz cakam a cakam a neviem sa dockat, ci reklama predbehla ocakavnia :-) dam vediet Podobka

    OdpovědětVymazat
  11. Dobré odpoledne :-) Jedním dechem jsem přečetla tuto báječnou recenzi a moc bych tě chtěla poprosit o radu. Mám teď pleť v šíleném stavu, pupínky, ekzém, zarudnutí, prostě všechno, co snad jde. Uvažuji nad pořízením nějakého zázraku, který by mě z tohoto průšvihu pomohl vytáhnout a zaujal mě tento krém. Jen si nejsem jistá, zda bych si ho neměla pořídit v té lehčí variantě, když mám smíšenou pleť? Nebo jsem též koukala na Synchro od Gernetic, o kterém jsi se na blogu též zmiňovala, ale nevím, zda by nevadilo, že bych ho kombinovala s jinou kosmetikou? Popř. nemáš nějaký jiný tip, co by mi mohl pomoct? Třeba Hádek, Nobilis Tilia, nebo něco úplně jiného? Předem moc děkuji za radu a jen tak dál, váš blog je the best ;-) Hezký den, Jitka.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)