Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 5. 2013

ALESSANDRO Striplac - pokračování

Nevydržela jsem to. Jsem stejně zvědavá a nedočkavá jako vy. Taky mě neskutečně zajímalo, jak se bude Striplac od Alessandra sundávat a jak budou vypadat nehty.
I když to ještě ani zdaleka nebylo potřeba, sundala jsem svoji první vlaštovku předčasně. Nevydržela jsem deset dní a barvu jsem změnila v den sedmý.

Zde vidíte, že nehty byly stále nedotčené, barva neporušená a lesk extrémní. 
Malinko se stydím, že sem fotím tak suché ruce, ale moje zahradničení si bohužel vybírá tuto daň. I když používám většinou rukavice, ruce mám strašně vysušené. Jak je vidno, Striplacu nevadí ani zahradničení, zatímco pokožka kolem nehtů je poněkud méně spokojená. A navíc mi půlku kytek vymlátil déšť a kroupy! No, popojedem...


I když byly nehty neporušené, sundávání Striplacu bylo snadné a nijak nebolelo. Prostě jsem nehtem shora začala odlupovat a narušovat do té doby bezvadně celistvou barevnou plochu. Chce to zajet přesně na kraj laku.


Pak už je to snadné, prostě jen sloupnete celou barevnou plochu. Jde to výborně, protože Striplac je krásně měkký a gumový. To mě hodně překvapilo, protože vryp ani rýhu do něho udělat nešlo. 
Nehet zůstává opravdu úplně čistý, na dvou nehtech byly pouze lehce patrné okraje bývalého Striplacu. Pokud to tak bylo, vypadalo to jako jemná linka v lososové barvě. Vysvětluju si to tak, že jsem nanesla barevný Striplac poněkud nepřesně na Twin coat. Tedy že byl Twin nanesen méně doširoka, než jsem následně nanesla barevný Striplac. 




Na fotografiích výše vidíte i kondici nehtu po sloupnutí Striplacu. Nehty mám zdravé a pevné, problémy s nimi nemívám. Po sloupnutí Striplacu nepozoruji žádné zhoršení jejich kondice. Vzhledem k tomu, že vám plánuji nafotit i další barvy Striplacu, budu vás i informovat o kondici nehtů při delším používání. Před dalším lakováním jsem nehty pouze dobře oleštila a zbavila jsem je zbytků kůžičky, případně náznaků losové barvy z posledního lakování.

Takhle vypadá výsledek.



Jsem strašně nadšená a spokojená na nejvyšší míru, takže jsem ihned nadšeně lakovala znovu. Tentokrát jsem zvolila Striplac 04 Heavens Nude. Je kouzelný! Jemný a decentní. Zprvu jsem si myslela, že je to klasická krémová francie, ale při lakování jsem objevila drobounké a přenádherné piditřpytečky. Ani ne třpytečky, jen skoro neviditelný sheen. Ach! Skutečně nebeská barva! Fotky bohužel lžou a ukradly většinu té krásy. Snad tušíte, o čem hovořím :)



Samotné nanášení Striplacu mi šlo ještě líp než poprvé, lepším se :) Vlastně ne, pravda je ta, že je to fakt snadné. Tentokrát jsem vychytala dokonce i výšku vrstvy a nehty mám pěkně tenké. 

Shrnutí?
Striplac od Alessandra je boží! Je naprosto nejbožejší, jak si umíte představit. Prostě paráda a bomba, všechny výrazy, které používají teenageři i kdokoliv jiný, a které vyjadřují maximální nadšení. Já osobně hodlám u Striplacu setrvat a budu postupně vybírat další barvy. Strašně bych uvítala, kdyby se dal použít i klasický lak mezi vrstvy Twin coatu, protože přece jen vlastním některé laky, jejichž barvy miluju. Ale asi to zatím zkoušet nebudu a počkám, zda nebudete některá z vás statečnější. To víte, už nemám na velké akce tohoto typu věk :) 

Negativa?
Kromě vyšší ceny na pořízení Starter kitu (mnoho z vás ale vlastní UV lampu, takže může koupit jen laky) vidím jako negativum pouze a jedině to, že barva nehtů vás omrzí dřív, než je nutné Striplac sundávat. 

Napište mi do komentářů, zda jste zase o kousek víc nalomené k pořízení Striplacu. Jsem v tuto chvíli možná neobjektivní, ale podle mě je to MUST HAVE.

30 komentářů:

  1. no, já tedy nalomená jsem, většinou nosím jen bezbarvý lak, takže by to nebylo tak finančně nákaldné, navíc bych se nebála dávat mezi vrstvy obyc. lak, protože to tak dělám i s shellakem :)Pravděpodobně si ho pořídím, ale až z další výplaty, protože tento měsíc jsem to dost přepískla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně používáš klasický lak i k Shellaku? Ty jo, to je ovšem super zpráva!
      A ohledně toho, kdy pořídit - já jsem si na Striplac čekala hoooodně dlouho, než mi zboží bylo dodáno. Takže stejně o nic nepřijdeš, pokud neudělali větší objednávku :)

      Vymazat
  2. Aaaa, sakra, to jsem asi neměla číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Ivi, ty to nečti! Tvoje sbírka laků by hlasitě zaplakala :) I těch mých 6 OPIků se zbaběle krčí v šuplíku a obávají se o svoji budoucnost :)

      Vymazat
    2. Rozprodám sbírku, nikdo nebude plakat a bude na Striplaky :D Jako teda zaujalo mě to fakt hodně :) Akorát, že já mám ty nehty takový bídně měkký a bojím se, že by se mi to sloupávalo dřív...
      Ale ten červenej, ááách... :)

      Vymazat
    3. Tak ohledně tohoto netuším a neposoudím, jak to je s výdrží. Jenže i kdyby ti to třeba vydrželo JEN týden, je to pohoda :)

      Vymazat
  3. Já jsem teda hooodně nalomená. Moc se v tom nevyznám,ale stačí jen UV lampa nebo musí být UV/LED lampa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjda, taková těžká otázka pro princeznu Máňu? Ono je těch šelmostrojů jako víc??? Proto jsem koupila celý kit, že ano.
      V návodu na Striplac píšou, že UV lampa. Jistě nám to sem objasní někdo, kdo se vyzná :)

      Vymazat
    2. Já si dovolím fundovaně odpovědět, protože mám info přímo od zdroje, tedy od Alessandra. :) Přestože součástí Starter kitu je LED lampa, klasická UV lampa udělá stejnou službu, tedy je plně vyhovující. :)

      Vymazat
    3. Jo a ještě jedno info - sama mám Shellac od CND a nevím, kde jsem udělala chybu, ale šel mi sloupnout úplně stejně, žádný aceton netřeba. :)

      Vymazat
    4. Děkuji za odpověď. Ta klasická UV lampa vyjde levněji,takže o to víc mě to láká :)

      Vymazat
  4. Hani, jsem o dost nalomenejsi. Mam porad v hlave radoby racionalni argumenty proc ne, ale citim jak jsou stale slabsi a slabsi...tusim jak to dopadne.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu velmi rozumím, jelikož racionálních argumentů jsem měla plnou p... přehršel :) A teď si je nějak nepamatuju.

      Vymazat
  5. No jsem nalomená hodně, ale zkusím jednou nebýt impulzivní a zatím si to budu přát k Vánocům, ovšem nevylučuji, že tvoje příští recenze to neposune krapet dopředu..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už asi v budoucnu přinesu poznatky hlavně ohledně konkrétních odstínů, případně výdrže, pokud zvládnu nesundávat předčasně :)

      Vymazat
  6. Teda byla jsem hodně zvědavá a vypadá to až k neuvěření dobře. Deset dní mi teda žádný lak nikdy nevydržel a nevydrží :-). Ale asi jsem v barvách hodně promiskuitní a ani bych nevydržela těch deset dní jako Ty - ale bohatě by mi stačilo 7 dní...fajn věcička :). Krásné odstíny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jednou to snad vydržím fakt dlouho :) Až to nebude tak nové a zábavné :)

      Vymazat
  7. Kdyby to fungovalo s normálními laky, tak by to bylo super, rozhodně bych raději sloupávala než odlakovávala. Ale jinak pro mě nemá smysl vzdávat se obří sbírky laků kvůli omezené nabídce odstínů Striplaců...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně. Mě zatím ta nabídka naprosto stačí, ale jak už jsem někde psala, mám doma 2 nebo 3 laky, které mám barevně opravdu strašně ráda a ty bych chtěla nosit stále. V nabídce Striplaců mi chybí nějaký úžasně třpytivý lak, kdyby šel sloupnout místo otravného odlakování, byla bych nejspokojenější. A ty z nás, které pátrají vždy po konkrétní barvě, si pravděpodobně úplně všechno u Striplacu nevyberou. Známe to - něco je moc cihlové, něco malinko dohněda...

      Vymazat
  8. Vypadá to hodně dobře, úplně jsi mě nalákala:)) sledování blogů začíná být hodně nebezpečnou záležitostí :D Normálně člověk vůbec neví, že Striplac existuje, jenže pak se to dozví a už mu to nedá pokoj.
    Jinak moc děkuji za stíny z blogsale, jsem jimi nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já se hlásím také k nalomeným =)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem rovněž naprosto nadšená. Do nedávna jsem používala CND shellac. Jakmile jsem narazila na tuto diskuzi, tak jsem podlehla a objednala.
    Protože mám pár laků CND, vyzkouším, zda se dá kombinovat s Striplacem.
    Marně hledám vzorník barev po nalakování. Všude mají pouze foto lahviček a to tak úplně neodpovídá. Nevíte někdo, kde hledat?

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, tady máte aktuální barvy: http://www.striplac.com/
    Na podzim jich bude celá škála - 99 barev, takže už se nemůžu dočkat. Také mně chybí nějaký třpytivý, glitrový, prostě jemný lak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jdu kouknout. Snad zase nebudu utrácet.

      Vymazat
  12. Ahoj, taky mě zaujal Striplac od Alessandra. Jen mě zaráží, že všichni svorně říkají,že nehty po sloupnutí nejsou poškozené. No, možná, že nejsou, ale rozhodně jsou na nich bílé skvrnky vzniklé právě sloupnutím. Na takový nehet se nedá aplikovat např. odstín Heavens Nude nebo French, skvrnky prosvítají.Poradí mi někdo,co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že stačí trochu naleštit a může se znovu lakovat!

      Vymazat
  13. Ahoj, dnes mám třetí den Striplac. Červenou, která byla v zákl. balení. Neuvěřitelné! Stále jako nově nalakované. Nehty mám měkké, lak mi nikdy nevydržel déle než jeden den a to bylo max. Tohle je super. Kdyby mi vydržel alespoň pět dní, budu spokojená. Jen ta pořiz.cena...Nalakovala mi to kamarádka. Svojí sadu zatím nemám. Ale nebude to dlouho trvat....:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobry den,take jsem zacala pouzivat a jsem spokojena,ale maly problem s tim,ze se mi 3 nehty samovolne odlouply. Nevim co delam spatne,poradite? Dekuji

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)