Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 4. 2013

URBAN DECAY 24/7 Glide-On Pencil - Bourbon a Stash

O těchto tužkách ví snad téměř každá bloggerka. Každá druhá je snad měla v ruce a nejméně stejný počet je z nich nadšený. Moc negativních recenzí na ně nenajdete. On tomu totiž není ani důvod...

Tyto tužky existují v mnoha odstínech, téměř v každém, který vás napadne, a sem tam vydá UD limitovanou sadu, v niž se vždy objeví ještě nějaké nové odstíny. Bývají často součástí některých paletek a dají se sehnat jak v klasické, tak v cestovní velikosti právě v některé ze sad. Proč tomu tak je? Myslím, že to je celkem jasné. Ony jsou vážně tak skvělé.

Neznám snad jemnější, měkčí tužky s tak dobou pigmentací. Samozřžejmě je to vždy opět otázka daného odstínu, některé jsou pigmentované slaběji, jiné jsou opravdu věrné barvě, kterou vidíte na samotné tužce. Některé jsou matné, jiné perleťové, některé metalické a další zase se třpytkami. Myslím, že si musí vybrat každá.

Přes toto vše pro mě nejsou jedničkami. Něco jim totiž chybí. A to něco je výdrž, vážení. Ruku v ruce s měkkostí musí zákonitě přijít nějaká daň. Daň za super pocit, když tužku nanášíte. Tak krásně, jak se nanáší, se i stírá. Na mně jednoduše nedrží. Chvíli ano, ale je to spíše podprůměr (naprostým zklamíním jsou v tomto směru Chanel tužky).

Tak si vyberte. Chcete si drhnout oko nějakým hrubým kopytem, nebo chcete jemné pohlazení za cenu nízké životnosti? Poměrně těžká volba, to chápu. Osobně jsem našla tužky lepší, takže volit nemusím. A možná nemusíte ani vy, protože na vás tyhle tužky drží, co já vím? Jakou s nimi máte zkušenost?

Odstín Bourbon je čokoláda. Krásně hnědá čokoláda se spoustou třpytek stejně hnědých (a trochu nazlátlých), jako je podklad. Třpytky neopadávají, barva je lichotivá, pigmentace velmi dobrá. Krásná varianta ke tvrdé černé.






Odstín Stash je chameleonek. Khaki? Pewter? Zlatostříbrné cosi? Proč ne. Na mně je to tlumená khaki, která postrádá teplý khaki podton. Dává to smysl? Vlastně ani mně ne, protože obsahuje zlaté třpyty, které ale na oko působí stříbrně. Já vím, naprostý zmatek, ale ten výsledek je tak krásný. Tohle je fakt jeden z nejpovedenějších odstínů vůbec. No ale nedrží skoro vůbec. Jako fakt vůbec. Samotnou mě to štve.







Dnes to byl trochu gulášek, co říkáte? Vyznali jste se v tom? A pokud jste tyhle tužky od UD ještě nevyzkoušeli, máte vůbec po dnešní recenzi ještě chuť? :) Krásný den!

10 komentářů:

  1. Mám jednu sadičku a jsem s nimi moc spokojená a to i s výdrží, báze od UD jejich výdrž perfektně prodlouží a naprosto celodenní výdrže dosáhnu pokud je nanáším na tekutou linku od Illamasqui v tělovém odstínu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pod ně běžně dávám UDPP, ale nějak celkem bez efektu. Možná se třeba jen více mastím v okolí očí.

      Vymazat
  2. Nemohla by se ta výdrž lišit odstín od odstínu? Bourbon jsem měla, ale ta barva se mi na mě nelíbila, tak jsem ho zkoušela jen jednou a Stash jsem neměla. Jinak mi všechny (cca 4 odstíny) drží dobře, dokonce až moc, hrozně špatně se mi i odličují, až na fialovou, tu musím přes den přimalovávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, bohužel se obávám, že máš pravdu. Nějak je poslední dobou vše odstín od odstínu a ne kvalita všude bez rozdílu. Chjo. .)

      Vymazat
  3. Já mám černou ze sady Feminine a vydrží mi dlouho, rozhodně nadprůměrně...hádám, že odstín bude hrát svou roli. Škoda, že černou tužku vůbec neužiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Zero mi také drželo, ale ty barevné, to je docela mizerie.

      Vymazat
  4. ta khaki je pěkná, já mám poněkud levnější verzi takovéhle tužky od catrice a kupodivu vydrží perfektně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Catrice právě myslím, to je moje jednička. A ten khaki odstín mám také. :)

      Vymazat
  5. já UD tužky nemám, ale mrkám po nich, no uvidíme kdy dojde k nákupu

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nemám UD. Od Catrice mám 2 a jsou fajn, výdrž taky dobrá, ale ne celodenní. Co se týče výdrže, tak moje favoritky jsou Rimmel Scandaleyes a kupodivu jsou i měkké a lehce se s nima maluje, bohužel u nás pro mě použitelné jen 2 odstíny a zbytek ne.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)