Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 4. 2013

MUFE High Definition Powder

Mám velikou radost, jak se krásně rozjela dikuze u minulého článku. Je vidět, že mnoho z vás má co říct a nenechá se oblbnout rohlíkem a u čtení blogů opravdu přemýšlí. Jsem také ráda, že komentovaly i ty z vás, které nás evidentně pravidelně nečtou a neznají, a přesto je článek zaujal. Sice jsem se i malinko nasmála z některých obvinění, která zrovna na našem bloku jsou celkem lichá (my tady opravdu nemoralizujeme a za zády nechceme palečky nahoru na FB :)), ale nevadí, je mi jasné, že nás nemůžete znát všechny, jsme prostě stále spíše menší blog s určitým okruhem čtenářů. Všech vašich názorů si ale vážíme a jak už jistě víte, žádné komenty nemažeme, takže budeme i nadále rády za příspěvky k minulé diskuzi.

Dnes se chci společně s vámi blíže podívat na pudr, který se stal ikonou. Mys Nuf ho koupily poprvé kdysi dávno někde na gurumakeup v době, kdy značka MUFE neměla v ČR ještě své zastoupení. Obě jsme ho toužily vyzkoušet delší dobu. Popravdě já zázrak nečekala, prostě jsem si představila jen další pudr na zmatnění. No a měla jsem celkem pravdu, zázrak se nekonal, ale zas tak obyčejný pudr to také není. Dnes tedy bude řeč o MUFE HD Powder.



Podobné pudry již delší dobu najdete i u jiných značek. Já sama vyzkoušela pouze MAC Prep and Prim Transparent Finishing Powder. Abych byla zcela upřímná, pokud bych měla před sebou jen dvě bílé hromádky a nevěděla, který je který, nepoznám to ani omylem. Jsou jak dvojčata. A možná jsou nachlup podobné i ty jiné od ostatních značek, kterým vévodí asi levná varianta od Coastal Scents - Silica powder. Ten jsem nikdy nevyzkoušela a ani nikdy neměla chuť (já těm levným náhražkám něčeho nějak moc neholduju), ale věřím, že to bude totéž v bleděmodrém. Ale zpět k MUFE.




Balení? Obyč plast. Dole průhledná nádobka, nahoře černé víčko. Žádné terno chce se mi říct, ale pak si uvědomím, že stejné balení má i MAC a dokonce i super věhlasný Chanel Poudre UniversElle Libre je skoro stejný, takže nějaká hana je asi zbytečná. prostě obyčejné a běžné balení sypkého pudru.



10g produktu vypadá jako nic, ale je to poměrně slušná dávka, Která vydrží. Je totiž nutné dodat, že s tímto pudrem musíte šetřit. Pokud to s ním přeženete, budete bílé. Ne sněhurkovsky, ale spíš tak pekařsky pomoučněné. Brekeke, fuj. Tady se mi to několikrát povedlo a bílá mi fakt na líčkách nesluší, věřte mi. Trapas se dá tedy celkem rychle opravit, prostě velkých štětcem budete chvíli zametat a máte tvář zase uklizenou, ale stejně myslete na to, že tady více než kdy jindy platí, že méně je opravdu více.



Pudr jsem vždy nanášela velikým štětcem na pudr ještě přes svůj obvyklý pudr. Měla jsem ho v době, kdy jsem milovala matnou pleť, takže proto tento (z nynějšího pohledu) možná trochu přehanný postup. Dnes bych ho jistě nanesla místo pudru. Je tedy fakt, že zmatnění bylo okamžité a hodně viditelné, což vám dokáží i následující fotky na ruce, kde je rozdíl hodně patrný. Přesto ale efekt na pleti nebyl nijak umělý. Jen taková sametová pleť. Moc se mi to líbilo. Problém byl, že na mé pleti neměl efekt dlouhého trvání. Nevím, kde se stala chyba, ale za pár hodin jsem byla lesklá, vlastně jsem neviděla rozdíl ve dnech, kdy jsem HD pudr použila, a těch, kdy jsme ho nepoužila. Okamžitě po nanesení ano, po pár chvílích již ne. Za čas (po opadnutí prvotního nadšení ze splnění dalšího kosmetického snu) mi přišlo jeho používání naprosto zbytečné. Pro těch pár hezkých chvilek před zrcadlem v 7h ráno to nějak nemělo cenu. Na povrch se totiž draly spíše jeho nedostatky.




Nebylo jich moc, vlastně jen dva, ale nějak mi v tu chvíli stačily. Pudr dělal totiž děsný nepořádek. Nebo já s ním dělala děsný nepořádek? Nevím, tak jako tak, vždy bylo mnoho bílého prášku všude kolem. A ten mess se mi nikdy nelíbil. Ještě více mi ale vadil fakt, že jeho aplikace provázala jistá "bezpečností" opatření. Pokaždé, když jsem pudr nanášela, jsem musela přestat dýchat. On je tak děsně jemně mletý, až to bylo nepříjemné. Pokud byste se nadechly v průběhu aplikace, úplně jsem viděla ty mikročástečky, jak vám letí tělem a někde v plicích se usazují. Fuj. Moc zdravé mi to tehdy nepřišlo a myslím, že jsem rozhodně nebyla jediná, podobné stesky jsem už někdy kdysi četla. Tohle prostě fakt nedýchejte.

Takže když si na jednu misku vah hodíte krásnou pleť, která ale nemá výdrž, a na druhou všechen ten bordýlek kolem piksly a ve vašem těle, tak máte celkem jasno, tedy alespoň já měla. Pudr už delší dobu nemám a asi ho už ani nekoupím. A celá ta věc ohledně kultu tohoto pudru se mi zdá malinko přehanná. Jasně, pokud jste ho nezkusili, asi na mě ani nedáte a možná stále toužíte po jedné krabičce tohoto "zázraku" a já se vám vlastně ani nedivím, protože bych na vašem místě toužila také. Nicméně jsem ráda, že už toužit nemusím a že mám na vlastní klůži vyzkoušeno, že některé ikony nejsou ikonami pro mě.

14 komentářů:

  1. Souhlasím. Měla jsem MAC a poslala jsem ho do světa. Ani mi tak nevadí to, jak pudr práší, ale spíš to, že je k ničemu.

    Teď mám Chanel a jsem nadšená, vydrží mnohem delší dobu, navíc je za podobnou cenu 30 g místo 10 g, což už je sakra rozdíl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to někdo vidí podobně, i když evidentně budeme obě v menšíně. :)

      Vymazat
  2. Já ho mám už přes rok a jsem spokojená. Moc se mi líbí efekt, který na pleti udělá. Nějakým kouzelným způsobem vyzmizíkuje drobné vrásky pod očima, rozšířené póry na tváři a celý obličej hezky zmatní. Naštěstí nemám problém ani s manipulací, ani s jeho výdrží, pleť mi zmatní tak na 6 hodin, pak se už musím lehce přepudrovat.
    Ale příště si nejspíš koupím Chanel, zajímá mě, proč ho všichni tak chválí.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máě pravdu, efekt byl skvělý, škoda že na mně vydržel tak krátkou chvilku.

      Vymazat
  3. Já jsem s ním byla jednu dobu strašně spokojená. Díky němu jsem mívala slušné líčení a matnou pleť celou pracovní dobu. Tehdy mi ani jeho hutnost nevadila a fakt jsem ho milovala. Dávala jsem ho pryč jen proto, že se mi omrzel. Ale jinak bych ho asi pochválila a doporučila víc než ty, Nik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám poslední dobou velký problém něco vychválit. Mám tady mnoho fotek a pokaždé, když na mě přijde řada s postem, vybírám tak, abych konečně napsala pochvalnou recenzi. No a ono z toho pokaždé vyleze něco jako tentokrát.

      Vymazat
  4. Nejlepší, na co je, je pokud máte pod očima kruhy a použijete korektor. který se přirozeně přes den sleje do vrásek pod nimi. Díky jemnosti tohohle pudru neviditelně linky vyplní a přes den se korektor ani nehne. Já bych bez něj nedala ni ránu. Na celý obličej ho nepoužívám, to fixuji sprejem. Pudr mi nějak nefunguje. Nevím proč:-(

    Jinak jsme koukala, že změnili balení, je menší a lépe se dávkuje, ale můj pudr už má 2. narozeniny a je pořád skoro plný, tak to ho ještě 5x změní, než koupím nový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že pod oči mám spešl pudřík, takže tento jsem na ta místa nikdy nezkoušela.

      Vymazat
  5. Ja mam mac a mela jsem i coastal. Ona to neni nahrazka,ten CS je proste fakt jen cisty kremikovy prasek. Mac i mufe jsou vytunenejsi a vic user friendly. Ten CS prasi tak,ze vypada,ze se z nej kouri a to se na nej staci jen prudce podivat. I nanaseni je komplikovanejsi. Ale zmatni naprosto spolehlive na cely den,co do ucinku je daleko spolehlivejsi nez tyhle dva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě toto jsem o tom CS četla a to mě spolehlivě odradilo od koupi v tu chvíli, kdy jsem o ní asi na 5 vteřin uvažovala. :) Na druhou stranu je super, že alespoň plní fuknci, kde MAC a MUFE ne.

      Vymazat
  6. Ja som mala na tento vyrobok dost velky zalusk, az potom, co som o nom pisala tento clanok :)

    http://www.makeupaddict.sk/2012/07/hd-microfinish-powder-alebo-zahada.html

    ty si tiez postrehla, ze by takto svietil na fotkach pri foteni??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svícení na fotách nedokážu posoudit, protože jsem se s ním asi nikdy nefotila. Obecně ale s tímto nemám problém, píše se o spoustě věcí, že díky nim na fotkách svítíš a jsi bílá a u mě k tomu nikdy nedošlo.

      Vymazat
  7. Mám pleť poměrně mastnou a musím říci, že je to jediný pudr, který na mne 100% funguje. Nanáším ho pomocí labutěnky, abych ho do pleti opravdu dobře zapracovala a "vtlačila". POtom pro jisotu obličej přejedu štetcem, abych předešla bílým místům. Vydrží mi to cca 6 hodin bez přepudrování, což je perfektní. Bez přepudrování jsem s ním dala i 60 km na kole :)) Oproti tomu Chanel Poudre Universelle Libre (který mám také moc ráda) tak dlouho nevydrží, navíc mi někdy zvýrazní sušší místa :/ Ten Chanel ale má jednu výhodu. Jak píšeš, MUFE dost práší, což o Chanelu neplatí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono Chanel a MUFE nejsou srovnatelné produkty. Oba sice pudry, ale každý jiný. Osobně bych volila Chanel, ale pro jinou funkci než MUFE. Věřím, že většina kosmetikou posedlých využije klidně oba. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)