Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 4. 2013

MAC Technakohl Liner in Greyprint

Z doby, kdy jsem byla zarytou fanynkou (dobře, spíše naprostou maniačkou) značky MAC, mi v současnosti zbylo jen několik lásek. Jednou z nich je i tužka na oči Technakohl Liner v odstínu Greyprint. Sice ji v současnosti v šuplíčku nemám, ale považuji ji za moc fajn záležitost, takže se k ní určitě ještě někdy vrátím.



Osobně jsem nikdy nepoužívala černé tužky na oči. Strašně mi zmenšovaly oči, nikdy jsem nedokázala udělat tak rovnou linku a černá je v tomto strašně nemilosrdná barva narozdíl od všech ostatních. Nejvíc ze všeho mi ale vadilo, že jsem si s ní vždy připadala ušmudlaná, sama sebe jsem pasovala do heroinové princezny pokaždé, když jsem se koukla do zrcadla a omylem jsem na očích měla černou. No prostě, není to barva pro mě. Přesto jsem vždy tužky na oči používala. A v 95% byly šedé. Najít super šedou byl kdysi problém, i když se to dnes zdá skoro neuvěřitelné, ale vraťte se o 15 let zpět a pochopíte. Vyzkoušela jsem mraky značek a šedivek, až jsem našla tuto. A zůstala u ní mnoho let.



Technakohl (a všechny stylem podobné) tužky mi obecně vyhovují. Nejsem z těch, které touží po tenké lince, kterou s tímto kopytem vykouzlíte snad jedině v den, kdy si ji novou přinesete z obchodu. Pak se špička otupí a již nikdy z toho tenounká linečka nebude. Já jsem jedině pro, ony mi stejně nejdou. Toto zdánlivé mínus má ale své strašné plus. Kopyto je totiž měkké. A to je pro mě to nejdůležitější, co od tužky vyžaduju. Nechci si dřít oko a vytahovat kůži. Úplně to nesnáším, takže asi proto tento typ tužek miluju.



Výdrž je průměrná, spíše podprůměrná, ale vždy jsem přes tužku ještě dala nějaký šedý stín, a tím obecně vždy trvanlivost trochu prodloužíte, takže pobyt v práci pokaždé v pohodě přežila (naštěstí moje pracovní doba byla učitelkovsky krátká :)

Barvu muluju. Není to jen tak nějaká obyčejná šedá. Není plochá a nudná. Obsahuje perleť a metalické odlesky, ale ne po celé ploše, takže nijak nezáří do dálky. Jen zajímavě podtrhne oko. Lesklé tužky mají dle mého tu výhodu, že u nich tolik nepoznáte nepřesné nanášení, kterého jsem já královnou.



Podtrženo a sečteno, výhra ve všech směrech. Doporučuju, pokud milujete MAC tak, jako jsem ho milovala já, a pokud se také řadíte mezi heroinové princezny. :)

6 komentářů:

  1. Pěkný odstín.Taky nejsem typ na černou tužku, ale barevné nosím ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že skupina "nenosím černou linku" je poměrně slušně početně zastoupená a ani se tomu nedivím. :)

      Vymazat
  2. Krásná šedice! Heroinová princezna, to je trefné. Jsem světlý typ a s černou linkou mám ránu. Jedinou černou kterou jsem si ochotná udělat, je stínem a tenkým štětcem na 2/3 horního víčka a jen do linie řas, působí to vcelku měkce a navíc stínem nikdy nedosáhnu asfaltově černé intenzity, jinou černou linku opravdu ne. Obecně jsem linky a tužky na oči dlouho opomíjela, právě proto, že jsem s nima neuměla precizně a toužila jsem jen po tenké lince, až teď jsem si k nim našla cestu a vyjasnila si, jak to s tužkama mám.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    Značku MAC mám taky strašně ráda (mám pudr, troje oční stíny, lesky na rty a tužku - s tou tad nadšená nejsem.) Všechny věci mám ale zakoupené ze zahraničí a v čr jsem je nikde k sehnání neviděla, kde prosím nakupuješ MAC?
    Díky Verča :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v Praze seženeš na několika místech - na Václaváku, na Floře či Chodově. Lehce se dá sehnat i na některých českých eshopech.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)