Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 4. 2013

DUEL: RIMMEL Apocalips - 401 AURORA

Jak jsme slíbily, přinášíme recenzi žhavé novinky od Rimmel. Nový lak na rty jsme dostaly k testování a jsme za to moc rády. Přiznejme si zcela otevřeně - kdo nechce zdarma vyzkoušet něco, co souvisí s jeho velkým koníčkem? 

Podle propagačních materiálů se má jednat o zcela nový lak na rty, který poskytuje jak dokonale krycí barvu, vysoký komfort, decentní lesk i vysokou výdrž. To zní docela dobře, ne?

Vzhledem k tomu, že jsme s Nik obě obdržely testovací vzorek, se pokusíme vám naše dojmy přenést přehledně v bodech.
Takže se na to vrhněme. Znáte to moc dobře - Nikouš je modrá a Nuf červená.

Hodnocení balení:


Mě se nelíbí. Je na mě strašně agresivní a prvoplánové. Na druhou stranu mu přiznávám, že je plně funkční - a o to jediné jde. Na rozdíl od mnoha krásných lesků tahle raketka drží a těsní. Třeba takové leky od Bourjois vám spolehlivě zaneřádí kabelku, i když jsou mnohem dražší.
Líbí se mi aplikátor. Má uvnitř pěny jakousi dírku nebo rourku, díky čemuž se hutná barva docela dobře umísťuje. Balení mě nenadchlo, ale aplikátor je super!

Za mě balení také nic moc. Je to plast, sice lesklý a poměrně příjemný do ruky, ale nic extra. Ovšem znám horší, takže mě nijak neurazil. Opravdu těsní a to je jeho veliké plus, takže z tohoto pohledu je designová stránka naprosto nedůležitá, protože vše zůstane tam, kde má. Aplikátor je moc fajn, souhlasím s Nuf.







Textura laku:
Hutné je to. Pigmentované až blázen. Krémové, velmi příjemně krémové. Naprosto to nelepí. Textura mě velice potěšila a dávám jí mnoho plusových bodů. Je hutnější než lesky, neteče. Pečuje a nepotřebujete balzám. Oproti jiným lakům nebo rtěnkoleskům, které slibují výdrž, je tento produkt opravdu komfortní. Nevysušuje! Textura mě hodně mile potěšila.
Víte, že obvykle jedeme v dražší kosmetice, tak si dovolím srovnat s drahými značkami. Když vesele natřete a nijak neotíráte aplikátor, máte rty pořádně zvýrazněné, jsou přímo zavalené barevným krémem. Na můj vkus je to moc, je to hrubé a málo decentní. Je to až vulgární a mě to štve. Prostě těmi rty hrnete všechno. Chce to ubrat a dávkovat velmi opatrně. 

Textura? Ty vado, je to síla. A to jako fakt. Něco tak strašně pigmentovaného jsem už hooodně dlouho neměla v ruce. Stačí malinko přejet a hned máto namalováno. :) Opravdu jsem byla naprosto v šoku z toho, jak pigmentovaný ten lesk je. Dle mého není moc hutný, je to lehký krém. Vůbec neteče a nelepí, takže tady se krásně vzdaluje od lesků, které jsou dle mého povětšinou prostě blé. Je méně hutný než rtěnka, snáze klouže. Takže dle mého naprosto splňuje označení lak na rty. Mám z něj pocit, jako když lakuju nehty nějakou krásnou, sytou barvou. Nikde díra, po jednom tahu vše pěkně zakryto a vykouzlen hladký povrch.

Na druhou stranu ta pigmentace, bože to je někdy děs. Strašně třísní. Je prostě všude, pusu jsem  odlíčila a furt jsem na ní měla zbytky barvy rozmrdlané všude kolem. Na prstech byla barva, na rtech byla barva, kolem kontur rtů byla barva, na tváři byla barva (ok, to jen díky mé nešikovnosti), ale jednoduše barva byla všude. Trochu mě to děsí... :)


Parfemace:

Je silnější, neumím ji popsat, ale je sladší a hutnější. Osobně mi není úplně milá, ale ani mě neodpuzuje. Shrnula bych to tak, že méně by bylo více.

Parfemace je jednoduše drogerková, klasické napajcované cosi. Sladké to je, trochu ovocné, pro mě nic moc, ale na to jste u mě zvyklí, ne? :)

Výdrž:
Velmi dobrá! Lak rty napustí barevnou péčí a moc pěkně sedí. Sice se štědře otiskuje do sklenic, ale stále nechává rty nacpané barvou. Výdrž je prostě velmi dobrá a posunuje tento produkt o mnoho úrovní výš. Mizí ze rtů postupně a rovnoměrně a celkově jde o moc příjemnou a krémovou záležistost, kterou ocení ženy, které prostě nemají čas opravovat líčení každou půlhodinku. Samozřejmě, že nános mizí, ale mizí mile. A nechává barevně naducanou pusu. To já mám ráda.

Co já k té výdrži mám napsat? Naprsto do poslendího háčku, kroužku a tečky souhlasím s tím, co tak krásně popsala Nuf. Jen bych se opakovala, takže si ještě jednou přečtěte červené řádky nade mnou a vězte, že tak to prostě je. Tečka, kroužek, čárka.

Odstín:
K testování jsme dostaly odstín, který mě osobně nijak extra nebaví. Nekoupila bych si ho. Barva je tak na pomezí mezi studenou i teplou, růžovou a červenou. U minerálních tvářenek tuhle barvu popisují jako barvu jablka. Já ji vnímám jako bohatou a plnokrevnou teplejší růžovou. Nesedí mi. Dělá mi našedlé zuby - hlavně v plné vrstvě, když nijak neotírám aplikátor. Vyzkoušela ji i moje malinká dcera, která má zubky jak perličky a i jí udělala tahle barva šedavý úsměv.

Pro mě je to barva, kterou nenosím a docela se jí vyhýbám, protože mi dělá žluté zuby. Tanhle kousek ale kupodivu žluté do zubů nepřidal, dokonce v mém případě neudělal zuby ani našedlé. Docela jsem koukala, protože jsem byla od Nuf varovaná, ale šedý oblak se v mém případě nekonal. Ono asi fakt záleží na namixování toho konkrétného odstínu, a i když se vám to zdá jako barva, kterou normálně nemůžete nosit, někdy se prostě stane zázrak a vám to sedne. Neříkám, že je to pro mě hitovka, jen naštěstí se mi žlutá a šedá v tomto případě vyhýbá. Jsem za to ráda, protože věřím, že v létě lak použiju.

 Vidíte ten hutný a nekonpromisní nános? Není to příliš decentní, že?



Celkový dojem:
Ač se mi fakt strašně nelíbí obal, je to podle mě kvalitní krémová rtěnka, která nevysušuje a velmi pěkně vydrží na rtech. Testovaný odstín se mi v plné verzi nehodí. Ale nezatracujme ho zcela.
Když ten hutný a jinak skvělý krém a rozetřete, získáte toto:



A to už je velmi zajímavé, že? Dělá to fakt pěkné a dlouhodobě šťavnaté rty! Naneste do středu a rozetřete rovnoměrně prstem. Já vím, není to dokonale čistá práce, ale rty jsou potom dlouho pěkné a naducané.



Za mě je tento lak použitelný pouze v "plné polní". Narozdíl do Nuf nemám vůbec ráda stain na rtech. když tuto barvu rozetřu, mám  prostě jen blbě definované, rozpatlané rty. Vůbec se mi to nelíbí. Naopak klasický nános mi nevadí, nepřijde mi nijak laciný a hutný. Jak jsem psala výše, v létě si ho umím představit a docela se na něj těšim.

Takhle tu rtěnku fakt můžu. A nevadí mi ani odstín, najednou mám normální zuby a vypadám tak akorát. Prostě najednou je to super věcička. 
Asi to znamená, že se s tím musí umět zacházet :) Nebo snad hledám cokoliv pěkného v odstínu, který mi absolutně nepadl???
Co já vím! Napište nám svůj pohled na věc. Napište nám, jak vidíte rozdíl mezi drogerkovými produkty a drahými ekvivalenty. Vaše komentáře pomohou spoustě dalších žen - ze statistik víme, že nás čte poměrně mnoho lidí, takže pomozte svými názory v komentářích i vy. Budeme vám velmi vděčné, protože samy toho moc otestovat nedovedeme :)







11 komentářů:

  1. Podle první sady fotek bych hádala, že tohle bude hodně zajímat maskéry travesti show. Opravdu to není decentní. Je to laciné, řvavé, vulgární, šokující.
    Druhá sada fotek, to už je jiná. Určitě bude záležet na způsobu aplikace. Stejný produkt jen v jiném odstínu jsem viděla třeba u Levandule a působil nositelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je výrazné, ale rozhodně se to dá použít a příjemně nosit. Je nutné přizpůsobit zbytek vzhledu. Určitě to nepřehnat s tvářenkou a očima, nijak extra se neplácat s účesem a nenosit kolotočářské hadry :) Pak se není, čeho obávat :)

      Vymazat
  2. Tak pořád lepší hutný produkt, který se dá zkrotit a aplikovat decentně než naopak, kdy se těšíte na sytou rtěnku a vymačkáte z toho slaboučký nádech barvy. :-) Možná to byl účel, vyrobit něco opravdu hodně sytého, přijde mi, že jemně a decentně barvících rtěnek a lesků je všude přehršle (přestože mnohé slibují oslnivou pigmentaci). Proto se to asi taky nejmenuje tekutá rtěnka (i když to to v principu asi je), to by byla asi stopadesátá v řadě, ale lak na rty. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Záměr výrobci určitě vyšel.

      Vymazat
    2. Ještě jsem zapomněla dodat, že se mi teda nelíbí odstín. Na mě je moc "ani ryba, ani rak". Zůstal opravdu tak přesně na půl cestě mezi teplým a studeným a tak nevím, co si o něm myslet. Ve slabší vrstvě se mi teda líbí víc, nicméně tam to asi bude hodně záležet, jak na kom, co z něj vytáhne původní barva rtů té které nositelky, když zůstane tenká vrstvička. Přece jen mám radši produkty v duchu "co vidíš, to dostaneš", prostě kouknout, zkontrolovat, zda mi bude sedět odstín a pak ho taky tak mít na rtech.:-) Ale jinak si myslím, že se koncept povedl. Byť nevím, jestli si sama něco koupím. Zatím jsem na blozích viděla recenze na pro mě dost nepoužitelné odstíny, nemusím růžovou a ani tenhle si nekoupím, potřebovala bych studenější červenou.

      Vymazat
  3. mně to z fotek přijde jak od Essence teď to Stay Matt. není to podobné? odstín už je na mě moc červený, ale i tak se mi na rtech líbí

    OdpovědětVymazat
  4. Pigmentované to je krásně.
    Jinak ale nevím, ani díky intenzívní blogové masáži se pro mě tento produkt nestal nějak zvlášť přitažlivým.

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné, co mi vadí, jsou odstíny... žádný mě vyloženě nenadchl :/ Jinak se na to těším, všechny recenze jsou víceméně pro :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, jak produkt tak recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  7. A mně se tenhle odstín líbí. Na jiné jsem nekoukala, ale kdyby mi někdo podstrčil tenhle, asi bych ho semo-tamo unosila. A líbí se mi i ten nános; na nufiných rtech to sice dělá jakousi konturu (nebo je to záměr?), která se mi nelíbí a nenechala bych ji tak, ale navrstvené je to na můj vkus moc pěkně :) Naopak rozmazaná se mi moc nelíbí.
    No ale jelikož už se vidím, jak zas běsním nad přilepenými vlasy, tak tuhle novinky asi nechám v drogerii :)

    Bezva pokecorecenze, holky, díky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tu pseudokonturu to právě dělá samo od sebe. Určitě to jde ovlivnit, ale schválně jsem na fotkách chtěla ukázat všechno. Ono to normálně není tak vidět, fotka to vytáhla :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)