Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 4. 2013

Christian Dior 609 Earth Reflection palette

Dnešní příspěvek měl být vlastně už včerejším. Ale včera jsem to nestihla. ne že bych na tom byla dnes lépe, opět nic nestíhám, ale už se začínám mírně stydět, že se ty moje příspěvky dost často o den posouvají, tak jsem sama sobě trochu domluvila a pokusím se vzmužit a být opět vzorná.

Jelikož mám porouchaný foťák a ten záložní nedělá ani omylem tak pěkné fotky, hrabu se v "archivu" a vyhrabala jsem pro vás paletku Christian Dior 609 Earth Reflection. Myslím, že je poměrně známá a milovaná. Je vlastně nádherná. Jen já mám opět nějaké výhrady. Začeneme ale pěkně postupně.




Co se barevné škály týče, paletka je další z řady nude paletek, takže lehce nositelná a hodně slušivá pro velké množství žen. Barvičky jsou krásně poskládané, určitě byste si s ní vystačili na denní i večerní líčení. To mám moc ráda, protože je fajn mít po ruce vše potřebné ve čtverci velikosti 8x9cm. Přesto na můj vkus je poměr světlých a tmavých odstínů výrazně ve prospěch těch světlých, které ve výsledku jsou hodně totožné. Osobně preferuji více rozmanitosti, byť ton v tonu. Rozhodně bych jednu ivorku nahradila nějakou taupkou a byla bych hned spokojenější.





Když jsme u těch barev, pojďme si je více přiblížit. Jedna ivory jde to mléka a druhá do champaňa. Růžovka je velmi světlá, věřím, že si najde své oblíbence, já mezi ně ale nepatřím. Naopak jsem fanda obou hnědých odstínů. Jak hnědobronzové, tak čokošky. Obě jsou krásné, ta bronzová pro mě ale daleko víc. V panu jsem z obou barev naprosto uchvácená a byly důvodem, proč jsem si tuto paletku koupila. Tímto se ale také dostáváme k mému kameni úrazu. Já totiž přesně nevím, zda je ta paletka teplá, či studená. Jasně, ono na tom vůbec nezáleží, důležité je, aby vám seděly barvy. No a to je ta druhá potíž. V panu mi barvy přišly studené, možná neutrální, takže volba byla jasné, neutrálněstudené odstíny v nude tonu mi sedí. No ale na oku se to najednou vše nějak zázračně změnilo a přišly mi děsně teplé. Měla jsem oči nateklé, opuchlé a unavené, prostě takové, jaké je mám při použití teplých odstínů. Aťt jsem kombinovala, jak jsem kombinovala, vždy mi vyšla opuchlá kukadla. No docela k naštvání, že.



Co se textury týče, Dior dělá krásná máslíčka. Alespoň tyto novější 5paletky s quilted vzorem jsou máslíčkové snad úplně všechny. Měkké, krásně se roztírají a blendí, sice malinko práší, ale nevadí to. Bohužel za máslovou texturu opět zaplatíte určitou daň. Naprostá většina těchto paletek je perleťová. mnohdy dokonce metalická. A to hodně moc. Celé víčko se vám najednou leskne a vidíte jen stíny. Ve dvaceti to asi nikomu moc vadit nebude, ale já jsem již ve věku, kdy chápu ono pořekadlo, že starším ženám nesluší perleťové stíny, že je dělají starší a unavenější. Bohužel je to tak. Zjistila jsem, že tyhle paletky už ve svém pokročilém věku používat nemohu právě kvůli finishi. Jo, kdyby tak v CD vymysleli podobně máslové matné paletky, to by byla jiná písnička. Co myslíte, čte nás někdo z jejich "továrny" a výzkumného týmu? No nevím, pokud i ano, tak mooooooooooooooc prosím paletku neutrální stínů. Děkuji velice pěkně.




Tak nějak nevím, jak povídání o této paletce zakončit. Poslední dobou mi přijde, že jsou všechny mé recenze vlastně ve výsledku negativní, přestože jde objektivně o super kousky. Tohle totiž super kousek je. Je perfektně barevný, s dokonalou texturou. On jen není dokonalý pro mě. Ale to vám v nákupu rozhodně překážet nemusí. :)

12 komentářů:

  1. Krásne farby, použiteľné na deň aj na večer, ale ako píšeš, určite by bolo dobré vyrobiť aj matnú verziu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, asi to víme ty, já a možná i někdo další, ale páni u Diora zatím stále ne. :)

      Vymazat
  2. Já si obecně myslím, že hodně barev prezentovaných coby neutrální (hnědé a béžové tóny) jsou prostě teplé, což je pro většinu žen v našich končinách neslušivé. Osobně taky v teplých barvách vypadám nemocně. Ty barvy si umím navíc v téhle třpytivé verzi představit leda na večer a to mi je teprve dvacet (respektive lehce přes). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama jsem určitě teplý typ, a přesto mi mnoho teplých odstínů, hlavně tedy právě na očích nesluší. Nevím, čím to je, ale je to u mě pravda již mnoho let. Někdy je relativně těžké najít neutrální paletku neutrálních odstínů. :)

      Vymazat
  3. já bych tu paletku nezatracovala, je krásná. užij si jí dokud můžeš a nejsi úplně stará. mám ji taky, ale laděnou do fialova, někdy mám pocit, že ok, ale jindy si připadám jak s monclama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem skoro úplně stará, takže jsem ji již dávno zatratila. :) Ale je klidně možné, že ji zas někdy koupím. Prostě moje naprosto logické vyhazování a kupování těch samých věcí za pár měsíců.

      Vymazat
  4. Moc pěkné odstíny, všechny se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto souhlasím. Koupila jsem si je před Vánocemi, moje první Dior paletka. Že bude teplejší, s tím jsem počítala...ale. Na mě jsou právě moc lesklé, tak moc, že mi to vůbec nesluší a hlavně, i s mou oblíbenou bází na oči, nevydrží déle než 5 hodin...holt, ta "másličková" textura... takže jsem je věnovala kamarádce a je po ptákách. Mě sedí víc NARS, BB... i obyč Rimmel z drogerie mě víc vyhovuje. Ach jo a tak moc jsem je chtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: příště si to přečtu pořádně a nejen podle toho, co chci slyšet, páč Tobě se nakonec líbí ty stíny, zatímco mě ne... no nic, tak příště :D

      Vymazat
    2. Já myslím, že jsi četla správně - mně se ty stíny líbí úplně ve stejném bodě jako tobě - v krabičce. Proto jsme je obě koupily. Na mně se mi nelíbí ani trochu. :)

      Vymazat
  6. Já jsem tak trochu stará a asi i trochu blbá, protože zatím (občas) perleťové stiny pořád nosím:-D Odstíny jsou fakt pěkný.. až na tu růžovou teda:))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)