Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 4. 2013

ByTerry HYALURONIC SHEER ROUGE in 5 Dragon Pink

Už jsem toho se rtěnkami chtěla na chvilku nechat, jenže značka ByTerry mě natolik uchvátila, že jsem prostě nedokázala odolat.
Musela jsem koupit jejich novinu Hyaluronic Sheer Rouge v odstínu Dragon Pink. Ne, že bych nutně chtěla další sheer rtěnku, měla jsem Dior Lucky a stačila mi. Ale mě se strašně líbila ta barva! Strašně moc!


Balení klasicky krásné, už známe ByTerry a jejich jednoduché a luxusní stříbrné tuby. Oproti klasickým rtěnkám je tato tuba delší a v krabičce ji najdete bez hedvábného sáčku. Nevadí mi to, protože ty sáčky neprožívám, ale jinak nechápu, proč k této řadě rtěnka nepatří. Rtěnky z této řady nejsou o nic níž nebo horší, takže by měly jít k maminkám se stejnou výbavičkou.





A teď k odstínu. Musela jsem ho mít! Je to průhledná neonově růžovofialová. Je boží a nejbožejší, jak by řekl můj idol Barney Stinson. Vypadá šíleně, ale je dokonale nositelná, protože textura je skutečně sheer. Balzámek, ale ultrapříjemný. Tenký gelový film, hodně klouže, ale poradí si i s mými suchými rty. V poslední době na ně trpím (jak uvidíte na fotkách) a s ByTerry rtěnkami mě to nijak extra netrápí. Ošetří líp než loje a balzámy. Výdrž je taky velmi slušná na tento charakter rtěnky. Vydrží nejdéle ze všech balzámových rtěnek, co znám. 


Fotky lžou, protože ta barva je ještě milionkát úžasnější. Nic takového jsem ještě neměla. Nikdy. Podle mě je odstín i přes silný namodralý tón, který sílí s intenzitou nátěru, stále neutrální. Myslela jsem si, že je vysloveně studený, ale na rtech ve slabší vrstvě se chová někdy až teple. Chameleonek... Nebo mám tak silně teplou a nažloutlou pokožku, že se barva chová méně výrazně a studeně?

Myslím, že odstín bude i hodně slušivý obecně, dá se snadno regulovat. Když natřu víc, rty mi v obličeji krásně svítí, ačkoliv jsem stále v podstatě nenalíčená. No, nevím, tuhle rtěnku by měl každý zkusit. To se skoro nedá vysvětlovat a působím pak z toho zmateného textu jako pablb.





Když se na fotky dívám, zoufám si. Neukázaly tu krásu, rtěnka na nich vypadá obyčejně, neukázaly mi tu chameleoní vlastnost a různorodost vzhledů. Co nadělám, musíte mi věřit :)
Já jsem nadšená. Další ByTerry skvost, na který nedám dopustit. Zatím další nákupy neplánuji, ale pokud na mě sedne smutek, vztek nebo jiná nečekaná emoce, odnese to některý ze světlých odstínů této řady rtěnek :) Musím asi podráždit manžela, aby byl důvod nakupovat...

Vy se ale nebojte ničeho, mám tu ve frontě ještě plno ByTerry produktů k recenzím. V poslední době je to moje No.1. Ještě nikdy jsem neměla zkrášlující produkty, které by tak viditelně pečovaly o pleť. Je mi 33, takže jen houšť a větší kapky!

Co byste chtěly číst a vidět příště? Tvářenku, pudr, rozjasňovač, korektor nebo krém? 

17 komentářů:

  1. Já mám rtěnko-balzámky moc ráda, a ráda slyším, že je nějaký skvostný a ty barvy si dovedu představit asi vím, co máš na mysli :). Mě by tedy zajímala tvářenka. Já jsem 35+, takže si myslím, že už leje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Berme to tak, že je věk jen číslo :)

      Vymazat
  2. Jej Nuf, kedze som rovnaka vekova kategoria, tak uvitam recenziu na hocico od ByTerry, mam tuto znacku aktualne vo vyhlade:), posledne mesiace objavujem produkty Chantecaille a ByTerry mam na zozname hned na druhom mieste:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi hrábla do naprosto výborné kategorie značek! Dočkáš se :)

      Vymazat
  3. hmm, navnadila jsi mne, na suchy rty trpim taky a jsem "rtenkova". REcenze prosim na vse, nasla jsem obchod, kde tuto znacku maji, tak potrebuji inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýpak je to obchod, prosím pěkně :) :) :)

      Vymazat
  4. pozeram, ze zraz 33jek - tiez sa hlasim do partie... popravde v zivote by ma nenapadlo dat si takyto odtien, ale musim priznat ze na perach je pomerne decentny, ale mozno to suvisi s oxidaciou na pokozke alebo take cosi... kazdopadne ja som si po 30 uvedomila ze je dolezitejsia starotlivost ako dekoracia tak o dost viac vrazam do kremov a pod. na sminky som drzgros...

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín je stršně zředěný díky tomu, že je to fakt sheer řada. Taky bych takovou barvu normálně nikdy nemohla mít :)

      Vymazat
  5. 32 se hlásí, že ta barva je překrásná!!!! A recenze na vše od hvězd z gauče, krásný víkend ***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubu, děkuju! Velmi krásně se bav nejen o víkendu :)

      Vymazat
  6. To balenie je uchvatne! Ja si rada previtam o tvarenke ci rozjasnovaci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude a bude :) Snad budeš potěšena.

      Vymazat
  7. Teda jestli Tě trápí suché rty, tak si s nima ten rtěnkobalzám bravurně poradil.
    Já si ráda počkám. Věřím, že se tady objeví vše, od tvářenky po korektor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně máš naprostou pravdu :)

      Vymazat
  8. Taky hlásím 33 :-). Hltám všechno, dokonce jsem na jeden "neviditelný majkap" přihazovala na E-Bay po těch tvých chvalozopěvech, ale byla jsem udolána někým chtivějším :-). Asi četli Tvůj blog :-). Nejvíc mě asi zajímá péče o pleť, do té jsem ochotná investovat víc - makeupy, pudry, tvářenky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrž a na ebay koukej dál. Jednou to vyjde! Jen si dobře vyhledej odstíny, protože mě teda překvapuje, jak mají všechno hodně světlé.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)