Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 4. 2013

ByTerry Color Skin Enhancer in 2 Glowing Rose

Skoro si říkám, že by mě mohli u ByTerry platit za reklamu, když takovou dobu nepíšu o ničem jiném :)

Dneska to bude zčásti opáčko, protože už zde jedna recenze stejného výrobku byla. Dneska ukážu jiný odstín - říkala jsem vám přece, že ho plánuju koupit.


Balení už známe, luxusní kelímek rozhodně neudělá ostudu žádnému kosmetickému stolečku.




Praktický plastový kryt, který nad očekávání dobře těsní. Jistě je to skvělá věc hlavně na cesty. Já si ale neumím představit, že bych s touto dózou cestovala. Na krátké cesty bych si asi trochu výrobku vezla v cestovní dózičce, protože poctivé balení ByTerry váží kilo. Navíc já osobně nesnáším, když mám výrobek rozpatlaný všude a mým cílem je vždy co nejrychleji si plastovou krytku a hrany dózy očistit a krytka letí. 


Barvu perfektně vidíte, tentokrát se mi swatche barevně povedly. Najdete růžovou, bělavou a taky mauve odstín. 


Opět se nikdo nemusí bát přehnaného lesky nebo třpytek. Tento krém rozjasňuje sice dokonale a spolehlivě, ale velmi sofistikovanou a decentní cestou.



Po rozetření je již mnohem obtížnější z fotky pozorovat na hřbetu ruky efekt. Na tváři ovšem nepochybujete ani na moment. Oproti odstínu Abricot je Glowing Rose malinko světlejší v efektu. Pleť je po něm hedvábnější, ale já osobně vidím větší efekt po Abricotu

Pro oba odstíny platí to, že perfektně pečují o pleť. Dokonale připraví pole pro makeup nebo i pudr, pleť získává opečovaný vzhled a tento luxusní vzhled jí vydrží celý den. Už jsem to zde zmiňovala a považuju to za to nejdůležitější - po odlíčení ByTerry produktů je i večer pleť v mnohem lepší kondici, než když ByTerry věcičky nepoužiju.

Color Skin Enhancer slibuje především to, že jde o hodiny spánku v kelímku. To jednoznačně potvrzuji, v tomto ohledu jde skutečně o dokonalý produkt. 
Pokud řešíte výběr správného odstínu pro sebe, nemějte velké obavy. Jsem si skoro jistá, že všechny budou široce využitelné. Glowing Rose nejlépe sedne sněhurkám (i když já si s ním tedy taky báječně rozumím, i když mám do sněhurky po všech stránkách daleko), Abricot parádně rozjasňuje nažloutlou nebo opálenější pleť.

Dnes jsem byla stručnější, ale neznamená to menší oblibu růžového kelímku. Jen se nechci opakovat. 
Mějte velmi příjemný vstup do nového týdne a užívejte si toho čerstvého vzduchu a vůně květin. 

4 komentáře:

  1. Jako bledule vlastnicí stejný produkt mužu říct že bezvadně rozjasnuje, vyrovnává barvu pleti a mám pocit že i trochu matuje. Pečující efekt je na mé 37 leté pleti je hodně viditelný :)

    OdpovědětVymazat
  2. předchozí recenze na Abricot mě zaujala, ale tento odstín mě doslova nadchl..jsem "bledule" a Abricot se mi stál hodně dooranžova. budu nad tím hooodně uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abricot určitě není do oranžova, ale rozhodně je teplý a na bledulky by mohl být žlutý.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)