Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 4. 2013

ByTerry Blush Terrybly in 2 Erotic Pink

Nemohu přerušit svoji ByTerry šňůru a věřím, že i pro vás je seznamování s touto značkou zajímavé :) Dnes to bude o tvářence. Vybrala jsem si klasickou pudrovou. I když nezpochybňuji výhody krémových a gelových tvářenek, osobně mám nejraději pudrovou klasiku. Umím to s ní nejlépe, používám je denně, a proto taky ocením pečující benefity, které ByTerry nabízí ve své dekorativce.


Touto poměrně obrovskou krabicí jsem byla šokována. Přesněji tou velikostí - věděla jsem, jaké balení tvářenky mám očekávat. Do té krabice by se tvářenka pohodlně vešla asi 8x.


Jste napnuté? 


Záhada obří krabice se vyjasňuje. ByTerry zkrátka produkt nabízejí v luxusním obalu a krabice je spíše dekorativní kazetou. Tvářenka je zde zasazena v horním patře, dole je nám již dobře známé modré hedvábné pouzdro do kabelky.


Proti myšlence velkolepého balení nemám ani to nejmenší. Musím si ale i tak malinko zaremcat, protože tvářenka v horním patře kazety docela nesedí a buď ji nemůžete vyndat nebo skoro vypadne. Je to totiž opět těžký kousek kvalitního kovu a papír s ním má dost práce. No, nevadí. Krabička stejně ihned odešla do nenávratna :)
Jak už jsem řekla, balení tvářenky je těžké, i když drobné. Působé luxusně a jediné, co by vám snad mohlo vadit, je to, že se stříbrný kov snadno otlapká, pokud máte ruce třeba ještě od krému nebo makeupu. Ale to všechny ByTerry věcičky.



Vybrala jsem si odstín Erotic Pink. Při volbě odstínu jsem si myslela, že si vybírám jeden z nejintezivnějších a že mi přijede pěkná pecka. Vzhledem k tomu, že jsem zvažovala i některé světlé a decentní odstíny, jsem velmi ráda, že jsem na ně nakonec neklikla, protože Erotic Pink je tak akorát. Obávám se, že tělovky z palety ByTerry by na mě skoro nebyly vidět - ale možná se pletu.

Velmi decentní a neutrální barva, podle mého názoru by padla naprosto všem. Popsala bych ji jako dokonalý mix červené a růžové, který se neveze ani na jednu stranu a nikam nevystrkuje růžky. Je to perfektní barva na jablíčka tváří, skvostně imituje zdravé začervenání. Navíc je matná, takže efekt umí opravdu neskutečně přirozený. Tuhle vlastnost už vnímám jako podpis značky ByTerry. Jejich produkty vykouzlí neviditelné nebo velmi přirozené zkrášlení.





Tvářenka je ultrajemná! Když přejedete prstem, jakobyste hladily něco sametově měkkého a jemného. Textura je nádherná a příjemná. Jen pigmentaci jsem zpočátku nemohla přijít na chuť. Připadala mi slabší. I když slabší není ten přesný popis, protože zase ta jemná a nádherná textura sama o sobě nemůže dávat slabý payoff. Těžko se mi to popisuje, tak to zkusím jinak...
Obvykle používám co možná nejjemnější štětce. Žádný MAC nebo nedejbůh Sigma, ty mě na tváři strašně škrábou. Dávám přednost nejměkčím syntetickým štětcům a mezi mé stálice patří tvářenkový kulatý štětec Illamasqua. Ten jsem taky samozřejmě zkusila jako první. A zjistila jsem, že je to poprvé, kdy se mi tento štětec nehodí. Předpokládám, že je to tím, že ultrajemný štětec a ultrajemné líčidlo v decentní barvě zkrátka nedají kýžený výsledek. Když jsem Illamasqua štětec použila klasicky tvářenkově, jak jsem byla zvyklá, líčení nebylo perfektní a celistvé. Chvilku se moje myšlenky ubíraly směrem, že je ta tvářenka zklamáním. Jenže jsem se s tím nechtěla smířit, tak jsem vyzkoušela všechno, co mezi štětci mám. Výsledek? Tvářenka ByTerry + štětec z přírodních štětin = geniální spojení! A já to slovo geniální zopakuju, protože od té chvíle jsem jinou tvářenku nepoužila.
Tvářenku je s přírodním vlasem snadné libovolně vrstvit a pracuje se s ní velmi snadno. Stačí pár doteků, doteky jsou mnohem lepší než klasické tahy po pleti.
Výdrž je výborná! Ač jsem v recenzích občas četla, že tvářenky ByTerry nevydrží, Erotic Pink mi vydrží moc pěkně celou dobu, kdy potřebuju být nalíčená. 



Zde vidíte poměrně silný nátěr produktu. V reálu tvářenka nepráší a není ani malinko "chalky". Na této fotce by se to mohlo zdát, ale nátěr jsem přehnala proto, že mi foťák žere barvy.



 
Takhle nějak vypadá tvářenka rozetřená. No, není to ta nejpřirozenější barva, jakou by naše líčka měla mít? Co říkáte?




A nyní ještě jeden poznatek. Patří na konec, protože jsem k němu došla až asi po týdnu denního používání tvářenky ByTerry.
Léta jsem zvyklá ignorovat aplikátory přiložené v baleních čehokoliv. Když rozbaluji krabičku s novým produktem, pěnové aplikátory, houbičky i štětečky automaticky odkládám spolu s ochrannými fóliemi a nijak je nezkoumám.
U značky ByTerry je to obrovská chyba! Kdybych si prohlédla přiložený štěteček hned při vybalování tvářenky, pochopila bych, jakým štětcem mám produkt nanášet. Přiložený štěteček, který vidíte na fotkách, je totiž ten nejlepší štětec, který jsem kdy v krabičce nebo paletce viděla. Je z perfektně poskládaných přírodních vlákem. Netroufnu si tvrdit, co to je, ale tipuju na sobola. Velká škoda, že tvářenku plochým štětečkem neumím nanášet a preferuji nanášení v menších bodech, protože tento štětec by byl ideální.
Nevadí, vzala jsem si ho do kabelky ke svému minibalení pudru. Ideální kombinace! 



Úplně to sem nepatří, ale zrevidovala jsem i ostatní přiložené aplikátory, které jsem bez prohlídky vybalila z jiných ByTerry produktů, a zamilovala jsem se i do houbičky od kompaktního pudrového makeupu. Ta je! Každou stranu má jinou, jedna je pro pudrový efekt a druhá pro krémovější krytí. Už jen hmatem pocítíte, co to na pleti udělá! No, prostě i v těchto detailech se nám ByTerry omlouvají za ty vysoké ceny :)

Stojím si za tím, že značka ByTerry je značkou druhého, třetího až osmnáctého pohledu.  Možná nepadáte na zadek, když otevíráte balení s produktem. Žasnete ale půlhodinu po nalíčení, večer před odlíčením a dokonce i po něm! V tom spatřuji ten nejsofistikovanější luxus a ráda za něj platím.


7 komentářů:

  1. značku neznám, vidím, že mi něco uniklo:) tvářenka se mi líbí, odstín vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. njn... nic nemám... ale zrovna v tuto chvíli fakt chci mít!

    OdpovědětVymazat
  3. Oukej, tak do týhle doby jsem značku srdnatě přehlížela, nezlákala mě ani jedna z tvých recenzí a ani žádná Dajánčina recenze, ale teďka teda... hmm, asi budu šetřit. Zas jsi mě nadchla. Jak to děláš? Není to poprvý, co mám po přečtení nějaké tvojí recenze takovýhle pocit. A to jsem si zrovna včera sepsala seznam toho, co potřebuju (opravdu potřebuju) a nefigurovalo v něm ani jediné líčidlo :D
    Ještě dotaz: značka už se do povědomí dostává troškuu více, jsou už někde k nalezení věrohodné swatche nebo stále vybíráš víceméně naslepo?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, dostupných swatchů je málo, takže docela pečlivě dopředu googluju, něco málo najdu, srovnávám a tak trochu odhaduju a riskuju. Ale myslím si, že díky sofistikovaným a decentnějším odstínům se to dá.

      Vymazat
  4. Ačkoliv tvářenky z důvodu problému se červenáním tváří nepužívám, tak tahle se mi táák líbí..Přesně takovéto tony růžové mám ráda, tedy aspoň na líčkách. Navíc ten název, erotic pink? A to balení.Achjo, proč mají snad všechny tvářenky roztomilá balení?! Blbý tváře, ale zas aspoň na něčem ušetřím...
    Nedávno jsem si založila blog, bude především o pečující kosmetice, ale kdyby měl kdokoliv chuť se tam podívat, budu moc ráda :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda se podívám, péče není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už nemusím ani googlit:) Prostě vybírám by terry dle popisu a zatím musím říct že mi všechno sedlo a to tak sedlo že jiné značky už používam minimálně :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)