Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 4. 2013

Aktuální nekosmetická potěšení

Jsem na tom stejně jako Nik, taky toho mnoho nestíhám. Tak dlouho jsme čekali na jaro a sluníčko, že teď nějak nevím, co dřív :)

Vyfotila jsem pro vás několik žánrovek k potěšení oka a příště už to bude zase o kosmetice.

dostala jsem úžasné polštáře! strašně se mi líbí, skvěle se v nich povaluje a jemně květinově voní!

všichni jistě uznáte, že kočky jsou ty pravé gaučové hvězdy...

jsem nadšená nabídkou jarních květin

pořád víc zbožňuju pryskyřníky


frézie a plnokvěté tulipány na jaře nemohou chybět :)


mojí novou vášní je zahradničení. manžel se rozhodl mě stylově vybavit :)

psisko zapózovalo a letělo poskákat nový květinový záhon. podařilo se mu olámat čerstvě nasázené verbeny, takže nebylo, co fotit...

KDE JÁ BYCH BEZ TĚCH POMOCNÍKŮ BYLA!


Mějte se překrásně a pozor na sluníčko! Je pěkně ostré...

19 komentářů:

  1. Ty polštářky jsou krásné, nevíš odkud jsi je dostala? :) Dlouho hledám nějaké pěkné na oživení naší sedačky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to značka Bluebellgray, ale kde byly koupené přesně nevím. Snad ti to vyhledávač najde :) Jsou fakt vymakané, doufám, že budou krásné i po častém praní.

      Vymazat
    2. tak jsem našla, mají nádherné věci! ale bohužel ty ceny :-(

      Vymazat
    3. Raději to nechci ani vědět, musela bych z těch polštářů okamžitě shodit kocoury!

      Vymazat
    4. Jdu taky hledat, úplně mě nadchly:)

      Vymazat
  2. Hani, bezvadné fotky - v květinovém jarním vkusu se naprosto shodneme - jak barevně, tak výběrem kytek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, díky moc. Já z těch jarních květin nemůžu, ta krehkost, plnost a barvy... Mám strašnou výhodu, že kamarádím s profi floristkou a občas se s ní dostanu přímo ke zdroji.

      Vymazat
  3. podobne zahradne naradie mam v plane doniest mame ked pojdem domov v lete:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty polštáře jsou božské! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podarene fotky:-) a niet väcsieho pomocnika v zahrade ako pes:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nááádherné jarní polštáře!!!! i kytky i kočka i pes.... - nedivím se, že Ti dělají radost :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :)Já ráda pořizuji polštáře na fleru - velký výběr a originální kousky. Odkud máš ty zahradnické potřeby, myslím, že je potřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsou z Liberty of London :)

      Vymazat
  8. Tak ty zahradnické doplňky nemají chybu! Kytky krásné, ale pro nás alergiky jenom na obrázku, fňuk :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi moc líto alergiků, mě ty kytky tak strašně potěší, že bych byla fakt smutná.

      Vymazat
  9. Moc milý post :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná kytice a ještě úžasnější zvířena. Jaro je tu:) Polštářky samozřejmě odivuju taky!

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne fotky a nadherne jarni barevne kombinace! Jinak stylove podobne zahradnicke vybaveni vcetne stylovych zahradnickych outfitu maji v obchode Anglicka sezona=)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)