Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 3. 2013

Zaměřeno na detail

A zase to bydlení. Fakt se vám omlouvám, pokud čekáte další rtěnku, stíny či pudr, ale mě to prostě nyní nějak nebaví. Vyžívám se v něčem úplně jiném. Chápu, že podobné posty jako tento dnešní mohou být pro vás zklamáním vzhledem k zaměření našeho blogu, ale jistě vám to nuf přístě zase vynahradí.

Já vám chci ukázat pár nových detailů ze synova pokojíku. Nedávno měl svátek, takže to byla ideální příležitost pro pár nových nájemníků v jeho hracím pokojíčku. Úmýslně píši hracím, neb v něm stále ještě nespí, spí s námi v ložnici (proto také gauč barevně neladí se zbytkem nábytku, není jednoduše bílý, protože je jen do počtu), a přestože je už poměrně velký, všem nám to tak vyhovuje, tak to zatím nehodláme měnit.

Skřítci, vojáček, bubínek, girlanda a zajíc Maileg, dokonalé washi pásky na "nalinkování! parkovacíh pruhů, homemade pufíky atd. :)










7 komentářů:

  1. Pufíky jsou supr :) Tak bych takové chtěla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pufíky jsou moc fajn, ale viděla jsem v sobotu v jednom obchodě originál Broste a je fakt asi lepší. :)

      Vymazat
  2. Je to vkusné, ale vážně se mu to líbí? Z mojí zkušenosti mají děti rádi kýče jako lego, barbíny, plyšáky. Nikdy jsem nepotkala dítě, co by si dobrovolně vybralo vkusnou dekorativní hračku před legem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lego beru pořád za vkusnou hračku:) Ale jinak naprostý souhlas, děti milují kýče.

      Vymazat
    2. Vlasti, ono se mu to právě líbí děsně moc, je úplně nadšený. Říká, že jeden skřítek mu hlídá penízky, které má v bubínku, a druhý hlídá jeho. Chce do pokoje další kytku, vázu a podobné věci. Lega samozřejmě má plné krabice, takže ani o to není ochuzen. :)

      A myslím si, že děti více než kýč milují barvy, pokud tedy mluvím za své dítě. Proto je i pokojíček našeho syna barevný, přestože to není naprosto můj šálek čaje. Ale nerada bych byla maminkou, která dítěti vnucuje to své, tedy např. když mamina miluje nábytek s patinou, tak i dítě má patinované skříně a podobně, jak je to někdy vidět na fotkách na MMB. To se mi příčí.

      Vymazat
  3. Jéé to je krásné..tohle je také super..lepší než nějaká kosmetika..:))

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli je potřeba občas od těch šminek odpočinout a tato téma se mi velice líbí :)
    Aja to má krásné a jemné. Holky se také sami vybírají doplnky do pokojů a úplně se v tom vyžívají :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)