Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 3. 2013

Smrkový krasavec

Trvalo mi pár týdnů, než jsem si zcela ujasnila, v jakém stylu chci změnu našeho bydlení nakonec provést. Na začátku jsem koketovala se starofrancouzským stylem a něčím, co jsem si pracovně nazvala "welcome to Hamptons" styl. Nakonec jsem zjistila, že to pravé ořechové pro mě je nordic styl. Čistý, jednoduchý a nepřeplácaný, s bílou, černou a přírodním dřevem. Takže tímto směrem se vydávám a dnes vám ukážu první přírustek. Mám z něj obrovskou radost, kterou ani pořádně nedokážu do těchto řádek nasoukat. Hrozně jsem si něco podobného přála a nakonec mi k uskutečnění snu pomohla zdejší truhlářská firma. Ve výrobě je již jeho menší kamarád. Takže, vážení, seznamte se s Jonášem. :)

6 komentářů:

  1. Tak toto se mi líbí strašně moc! Je to super a přitom tak jednoduché

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá perfektně! přírodně, přitom elegantně! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle vypada skvele, mam chut se opicit! Orchidejim taky fandim jen v bile barve :) Hezke Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné, stylově čisté a věřím, že i krásně VONÍ!

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím to dřevo:D
    Ta orchidej asi taky.

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt pěkné, taky mám ráda jednoduchost!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)