Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 3. 2013

Revlon Colorburst Lipstick in 035 Blush - nejlepší MLBB rtěnka vůbec

Jasně, že asi jen pro mě. Vy možná ani MLBB rtěnky nenosíte. Třeba milujete rty a la korektor, nebo rudé či vampy odstíny. Tak jako tak, dnes to bude o mých rtech, většinu postu o  těch "but better", ale ke konci se dostane i na moje přirozené, současné rty, máte se opravdu na co těšit.

Další z mojí oblíbené řady Colorburst rtěnek od Revlonu je odstín Blush. Už jen v samotném názvu je obsažená ona přirozenost. Popravdě, dostala jsem se k ní čirou náhodou. Hledala jsem na netu swatche jiné Revlon rtěnky, a to řady Super Lustrous a jejich Blushed. No a místo ní jsem narazila na Blush. Osudová srážka to byla a věřte, že to není dnešní poslední srážka, ke které došlo. Ale vše postupně.


Jak už název dnešního postu napovídá, Blush je pro mě MLBB rtěnka. Naprosto dokonalá. Vším. Mám už několik kousků do zásoby, kdyby mi čirou náhodou někdy došla. Asi bych přestala existovat, přestala chodit mezi lidi, kdybych tohohle miláčka neměla v šuplíku. Ano, až tak jsem do ní zamilovaná. Napsala jsem to už někdy o nějaké rtěnce? Ale asi jo. A asi taky ta rtěnka pak opustila můj dům a zakotvila u některé z vás. Jo, to se mi prostě stává. Blush ale možná bude trochu jiný, třeba se mnou zůstane pár let. Fakt nyní nevím, ale v současnosti (a to současnost trvá již několik měsíců) je to můj milášek. Tahle konkrétní nafocená je v pořadí druhý kousek tohoto odstínu, takže ano, mohu mluvit o hluboké zamilovanost, protože tohle se mi moc často v oblasti dekorativky a rtěnek už vůbec nestává. Takže se jí  nyní pojďme podívat blíže na zoubek  špičku.



 
Balení klasické quilted, jak je u Colorburst věciček zvykem. Černé, plastové, matné, pro mě milé. Určitě s ním neohromíte, neupoutá zrak všech žen okolo, ale nikoho neurazí. Vršek nese barvu odstínu, takže máte přibližně alespoň nějakou představu, co kupujete.


Textura je krémová. Klouzavý krémík, nic hutného a nic vyloženě silně ženského určeného jen na večer a na lepší. Ne, tohle je rtěnka pro denní nošení. Cítíte se v ní přirozená, ženská, ale ne přehnaně načančaná, klidně ji vemte i k nenalíčeným očím a minimu makeupu vůbec. Hodí se i k naprosto nahé tváři, až tak je přirozená. Přesto se s ní budete cítit upravená a tak nějak dobře. Na druhou stranu ke kouřovým očím bude také tím pravým. Myslím, že s ní prostě nemůžete prohrát. Lehký krémík v sobě nese krásný  lesk. Ne shimmer, třpytky a podobné (někdy poměrně nepřirozené) zbytečnosti, tohle je jen lesk svěžích rtů. Opět naprosto přirozené a nenásilné.

Musím ale napsat, že onen svěží lesk trochu klame tělem. Mohlo by se zdát, že tím, jak je krásně lesklá, bude super hydratační, prostě balzámková. To ona je není. Bez balzámu bych ji nedoporučovala. Mohla by vás po několika hodinách vysušovat. Na rtech necuckuje, je jednolitá, po jídle mizí rovnoměrně, sice nezanachává stain, ale nějaké minimum barvy na rtech stále máte, a jelikož je všude stejné, působí to stále přirozeně. Nicméně opravdu použijte balzám, stačí malinko, ale musí být.

Barva: MLBB. No, každý má ty své rtíky jiné, takže pro každého bude MLBB taky jiná. Pro mě je to směsice broskové, růžové, béžové. Přesně tyhle odstíny Blush obsahuje v dokonalém poměru. Nic nepřebývá, ničeho není málo, vše je tak akorát namíchané přesně pro moji pusu. Netušila jsem, že mě někdo v laboratořích Revlon zná, ale asi ano. Jinak si tu dokonalou shodu neumím vysvětlit.




Musím se omluvit, že jsem jako foto v akci použila fotky, které jste už jednou viděli v jednom z předešlých FOTD postů. Zbytek fotek jsem fotila včera, ale tyhle jsou o něco starší. Důvod k tomu mám docela dobrý. Mé dnešní nahé rty, aneb jako to dopadne, když se srazí dvě hlavy skákající přes jedno švihadlo... No, nestěžuju si, jsem vlastně ráda, že mi malej nevyrazil nějaký ten zub, takže trochu roztrhnutý ret je docela pohoda. :)


Tak pozor na skákání a mějte se fajn.

8 komentářů:

  1. Ta rtěnka má nádhernou barvu... :) a jiank přeju ať se ti brzo zahojí rty.. :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Au au. Rtěnka ti ovšem moc sluší. Mně takovýhle efekt dělají už jen křiklavě rudé rtěnky, kterým se spousta lidí vyhýbá jak čert kříži minimálně na denní nošení. Mám rty hodně sytě červené už od přírody. Tudíž se bojím zkoušet cokoli bledšího, abych v tom nevypadala jak mrtvola. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On má každý ten pigment ve rtech naprosto jiný, takže skoro každá barva se dá v nějakém ohledu za MLBB považovat. Já mám pusu docela hodně světlou, takže pro mě je zas vše jen o píď tmavší než tahle rtěnka strašně výrazné. :)

      Vymazat
  3. Ouch, to musela byt poriadna zrazka, tak chvalabohu, ze si to neodniesli niecie zuby.. A ruz sa mi velmi pozdava, uz nekonecne dlho chcem vyskusat nejaky z tejto rady. Aj ked mam pocit ze tento odtien by pre mna nebol MLBB, kedze preferujem ruzovejsie odtiene. Tak nech sa ti pery daju rychlo dokopy, aby si ho znova mohla nosit :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, myslím, že v této řadě je zrovna docela dost narůžovělých barviček. Je fakt, že Blush z té růžové moc nemá, daleko blíže je právě té tělovobroskvové, což mi děsně vyhovuje. :)

      Vymazat
  4. Krásná rtěnka, vypadá na rtech dokonale. Nedávno jsem taky našla svoji MLBB rtěnku - YSL rouge volupté shine č. 8. Má úplně malinkaté třpytečky, ale na rtech je vůbec nevidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YSL Volupté jsou dokonalé a věřím, že skoro každý si tam najde MLBB rtěnku.,

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)