Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 3. 2013

NATURA SIBERICA Nourishing Facial Mask ANEB instatní péče pro tvář i duši

Když už jsem se zde minule rozvášnila o kladech přírodní kosmetiky, budu pokračovat. Mám teď jakousi pitomou pleť. Celý obličej mám krásný, ale pod očima mě pne a na bradě mám pupínek. Ten pupínek mám ze stresu - to teda vím naprosto přesně. Vždycky, když se vzteknu nebo se nějak trápím, udělá se mi jeden pupínek. Ale vydrží mi dva týdny. A to mám teď, protože jsme neměli úplně jednoznačně růžové období s manželem, bylo toho moc v práci, máme nemocné psy a navrch měl manžel havárku. 

Slovy jedné Ženy, které si vážím nad jiné: NA POSRANÉHO I HAJZL SPADNE. 

A díky tomu všemu mám tu pleť prostě rozhozenou.
Rozhodla jsem se, že zkusím na svoji ubohou pleť to stejné, co bych potřebovala i já celá. Hýčkat! Pečovat! Nadopovat! Prostě maximálně ošetřit. 
A víte co? Je to dobrá cesta, minimálně pro moji pleť.



Po velkém nadšení ze značky NATURA SIBERICA jsem přikoupila pár věcí. Mezi jinými jsem sáhla po červené masce, která slibovala spoustu hydratace a nějakou tu výživu. Hydrataci potřebuje každý a v zimě se podobný přípravek prostě nemůže nevyplatit.



V době nákupu jsem netrpěla naprosto žádným pleťovým neduhem, takže jsem skutečně chtěla jenom prevenci a vodu. Dnes je moje pleť poněkud rozbitá, takže opravdu ocením cokoliv navíc.



Balení u masek naprosto neprožívám. Snad jen řeknu, že tubu preferuju před klasicky otevřenou krabičkou, protože aplikace je čistější a nekontaminuju si obsah zbylého přípravku vodou z vany nebo jiným kosmetickým přípravkem. Já totiž na masku skoro nikdy nemám čas.... Masky jsem si postavila na vanu, protože pokud se mi podaří se urvat na koupel, rozhodně ihned dám i nějakou z masek. Jinak jsem bohužel bez šance a vím, že to lepší nebude. Ale chtěla bych maskovat aspoň jednou týdně! Je mi 33 a musím myslet na budoucnost :) No ne?
V každém případě u masky NS je balení pevné a dobré, nic víc, nic méně.


Maska má pevnější a hutnou konzistenci, ale přitom nedusí. Při nanášení netaje, neteče a nanesete přesně tam, kam chcete. To je skvělé, protože mnoho žen dává výživné masky jen na určité partie, jinam dává čistící, pod oko samozřejmě nepatří žádná z nich. Já se s tím mnoho nemažu a masku štědře nanáším všude kromě očí. A víte co? Dávám ji i na případný pupínek! Taky je to moje pleť a taky chce trochu té péče a lásky. Vím, že pupínky se mají vysušovat, ale já chci prostě jen klid a pohodu. A to v této masce nacházím. Navíc moje pupínky jsou ukázkou stresu, takže hojím a léčím.

Voní mi lehce ovocně, snad bych řekla, že zrníčky hroznů. Zkrátka něco málo cítíte, ale neřešila bych to. Důležitý je pocit. Maska výtečně klouže po pleti, ale neřekla bych, že je pocitově silikonová nebo vazelínová. Po nanesení není vidět, pokud si čtete ve vaně jako já, většina se vám pomalu vsákne. Potom doporučuji ani moc se nemýt a nesušit, ručník klidně vynechat a jít po zubech spát. Pleť je znatelně naducanější. Jakoby se napapala ovoce. Možná s tím ovocem trapně prudím, protože v masce ani moc není, ale já mám z té masky tento pocit.



A řeknu vám, co mám na ní nejraději! Mažu si ji na rty. Když mám stres nebo se necítím dobře kvůli nachlazení, namažu si ji na vnější okraj rtů. Nenatírám až do úst, spíš přejedu jen tu hranu. Ještě po 12 hodinách vím, že jsem se o sebe pěkně postarala. Je to detail, ale když jste matka dvou náročných dětí, pečujete o různě nemocná zvířata a máte dost i jiné práce, na detailech stavíte. Věřte mi a dejte si trošku navíc. Nikdo to neví, ale vy ano. A když o sebe nebudete pečovat vy sama, kdo to dohoní?

Co říct na závěr? Tahle maska mi neusmířila hádku s manželem, kterou jsme měli. Ani mi přímo nevyléčila pupínek na bradě. Ale celou tvář naducá, pupínek je klidnější a s manželem jsme postupně taky stres upustili. Nebudu vám vykládat, že kosmetika řeší život. Ale rozhodně pomáhá, rozhodně umí podpořit a rozhodně pomůže. 
Tam, kde se pečuje o tělo a tvář, se taky více pečuje o duši. Když se v blbém období zaměříte na péči o schránku, vnitřek vám to vrátí! A nakopnete se, abyste se posunuly.
Mě červená maska Natura Siberica v tomto období pomohla. A než některé milé kámošky začnete otravovat s tím, že ji mám zadara od kamarádky, pak vězte, že jsem ji čestně zakoupila ZDE.

Přeju vám, abyste měly klidnější období, a budu moc vděčná za vaše osobní poznámky pod post.




20 komentářů:

  1. Zatim jsem se nedostala k tomu, neco odzkouset. A celkem me to mrzi, protoze uz jsem par veci predvybrala a jsem strasne zvedava. A za ty prachy, nekup to :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově mě NS udivuje cenami, protože pocit, balení i prezentace jsou výš než ceny :) Za zkoušku stojí, i když nic nesedí všem.

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze, úplně jsi mě navnadila :) Já dostala druhou zásilku této kosmetiky tento týden, moc jsem si ji oblíbila a velebím ji kudy chodím, dokonce jsem na hairbeuty dala odkaz v salonu, kam chodim na vlasy a zacinam i na kosmetiku. Masku mam modrou detoxikační, ale zatím ne moc odzkoušenou, nicméně pocit z ní mám dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ted koukam, ze maji dokonce zrovna akci...proc ted, kdyz mám objednávku za 1000Kc doma????

      Vymazat
    2. Modrou taky zkusím, detox se mi hodí :) A neboj! Taky jsem koupila za plnou :) Jak jinak...

      Vymazat
  3. Nejsi sama, koho pupínky trápí. Mě je 36 a trápí mě nejeden, je fakt, že docela často s 2 malými dětmi mi prasknou nervy a já pak vyšumím rychleji než šampus:) Řešením je hlavně vnitřní pohoda, přesně jak píšeš.
    OD NS se jsem zvědavá na to Detox mýdlo. Já jsem si ještě naordinovala prolévání kopřivovými čajem a zdá se, že to taky slušně pomáhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kopřivový čaj je zázrak! Ten mi na všechny pletové neduhy pomáhá snad víc než kosmetika :)

      Vymazat
    2. Tak ten taky zkusím, holky. Dík!

      Vymazat
  4. Já to takhle mám, popadá mě touha o sebe pečovat, když mám nervy na pochodu během zkouškového. :-) Člověk se prostě asi musí vyladit alespoň v jednom směru. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ve zkouškovém vždycky řešila svoje černé póry :) Většinou jsem teda žádné neměla, ale po zákroku jsem pak vypadala jak po bitvě...

      Vymazat
    2. Když já stresově špatnou pleť nemívám, to na mě nefunguje. :-) A chlapa mám od toho, aby říkal: "Miláčku, sluší ti to," když náhodou špatný pleťový období přece jen mám. :-) A potřebu sahat na něco, to je vidět z pěti centimetrů se zrcátkem, zato po akci to září na kilometry, znám. :-)

      Vymazat
  5. Přiznávam, že na tuhle značku koukám vzhledem k jejím cenám s určitou nedůvěrou...ale asi to vyzkouším, těch dobrých recenzí je čím dál víc. A mě se taky dělají pupence (v mém případě nelze hovořit o pupíncích) když jsem v nepohodě a taky se na mě podepsal můj muž :) co s nima... ještě že jsou ty masky a patlátka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme podobně - na ty pupence navíc nic nezabírá! Těch cen se fakt nelekej.

      Vymazat
    2. Mě docela zabírá od LaRoche Posay ten krém na lokální nezbedy AI Effacernes či tak nějak, je toho 15ml a když to odhadnu brzo, tak ani ty hluboký nevylezou a brzo zmizí a u těch jiných pomáhá s hojením a minimalizuje změnu pigmentace. Není to zázrak a anení to hned, já to poctivě mažu 2x denně, ale zatím jsem nic lepšího nenašla.

      Vymazat
  6. Děkuji za tip, už dlouho si chci pořídit nějakou "rozmazlovací" kosmetiku, NS určitě zkusím.
    A o náladové pleti bych mohla vydat knihu, jen mám pocit, že když mám vyloženě špatné období, pleť je hezká a naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak zas aspoň něco, když už není fajn období :)

      Vymazat
  7. Pěkná recenze, musím říct, že mě Natura Siberica hodně nalákala, už jsem si od nich objednala to detoxikační černé mýdlo či co to je.

    Jinak nevím, co říct, aby to nevyznělo hloupě, jako od třiadvacetileté kozy, co nic neví o životě. Snad jen, že doufám, že se ve srovná. Taky mívám blbá období, ale je jasné, že to je asi něco jiného, nemám manžela, děti...držím palce. Už brzy budou rozkvétat květiny, zpívat ptáci a slunce vykukovat - bude lépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Zní to moc fajn. Na blbá období má bohužel nárok každý věk :)

      Vymazat
  8. Tak se mi tak nějak stalo... že jsem si od Natura Siberica objednala pár věcí... přes 1800 po slevě, tak doufám, že bude všechno super (tu masku výše jsem přihodila taky) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem konečně masku zkusila. No a tu alergickou reakci bych vám nepřála vidět. Strašně by mě zajímalo, co ve složení mi může tak vadit, protože takhle prudkou reakci na kosmetiku jsem neměla snad nikdy.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)