Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 3. 2013

Mišmaš

Dnes to bude taková malá směsice různých kosmetických kousků, o nichž bych asi nedokázala napsat jednu velkou recenzi. Ničím mě nenaštvaly, ničím ale ani nevynikaly. Prostě jsou to dle mého dosti průměrné produkty.

Paul &c Joe Eye Colour 12

Už si přesně nepamatuju jeho název, ale myslím, že se v něm objevilo káčátko. No a je to dost výstižné. Tenhle stín je skutečně káče. Typické jarní, žluté káčátko s příměsí zlatých mikročásteček. Nejsou to třpytky v pravém slova smyslu, ale není to ani sheen. Výdrž byla dobrá, textura o dost horší, než by se na PJ slušelo, ale žádný propadák. Prostě průměr. Co si ale velmi dobře pamatuju, je fakt, že mi fakt neslušel. Komu také sluší žlutý stín, že....








MUFE Eye shadow 98

Když jsem ho brala, chtěla jsem matnou, teplou hnědou, prostě krásného velblouda. Když přišel, zjistila jsem, že do velblouda má daleko. Naopak jsem zjistila, že je velmi podobný MAC Wedge, kterého jsem tou dobou používala na obočí a někdy do crease. Wedge ale teplý rozhodně není. Naopak je dle mého dost studený, sem tam v něm zahlédnu růžovku či mauve. Ne doslova, to ani omylem, ale tím, jak je studený, se v něm podobné podtony mihnou. Vyfotila jsem vám je vedle sebe, vlevo je MUFE, vpravo MAC. Na fotce je rozdíl patrný, v reálu daleko méně, na slunci skoro vůbec (realitě nejvíce odpovídá foto v panu a poslední swatch). MUFE má ale o dost lepší texturu než MAC, to mu musím přiznat. Sice jiné značky umí lepší matovky (halo, Urban decay a Armani), ale jednoduše vždy se najde někdo, kdo něco umí lépe než vy. :) Můj problém s  MUFE stíny je podobný jako se stíny NARS. Štípou mě po nich oči. Takže si je prostě už nekupuju.











Elizabeth Arden Eye liner Gel in Bronze Pearl

Tak, jak miluju Elizabeth Arden Double Density řasenku, tak stejnou měrou mi tyhle linky nesedly. Zkusila jsem je jen párkrát a dala je mamce. Ta z nich soudě dle fota vytěžila daleko více. :) Barva je nádherná, na můj vkus je v bronzové trochu moc čokolády, ale stále je to oproti klasické černé dost zajímavý výsledek. Textura byla hned od začátku sušší, než by se slušelo, nebo alespoň než bych si představovala. Přiložený štěteček je moc fajn, proti němu jsem neměla ani Ň. Bohužel tím, jak jsou linky suché, nedokážete vykouzlit jednolitou čáru. Nešlo mi to ani pro potřeby swatche, musela jsem do linek sáhnout prstem a čárnout na ruku. No a jak vidíte, ani tehdy jsem tam nedokázala dostat skoro žádnou barvu. Takže krásná barva s dost šílenou texturou.






MAC 213 brush

Jednu dobu můj naprosto nejpoužívanější štětec od MAC. Měla jsem ho rozhodně nejdéle, byl to asi jeden z úplně prvních štětců MAC, které jsem si kdy koupila. No ale pak přišel 217 a tenhle chudáček byl nějak zapomenut. Stále jsem ho měla ve výbavě, ale nikdy ho vlastně pořádně nepoužívala. Stále jsem mu neměla co vytknout, ale prostě byl zde zase lepší kousek. 213 je rozhodně mnohem jemnější než 217, skoro vás po očích hladí, je super pro nanášení stínu na celé víčko. Crease s ním moc nevykreslíte, ale spodní linku stínem zvládnete. Dle mého je to ale naprosto základní štětec, jehož tvar se vám podaří sehnat u jakékoli značky, takže rozhodně proto není nutné mít MAC.






6 komentářů:

  1. mě připadají oba ty oční stíny pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, pěkné jsou, jen pro mě trochu mimo představy, s nimiž jsem do jejich koupi šla.

      Vymazat
  2. Stíny se mi moc líbí :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se v nich někdo najde, já jsem asi strašná macecha. :)

      Vymazat
  3. Na ty linky jsem měla zálusk. Kdysi je totiž vychválila Viennettka (aspoň myslím, že jsou to ony), jenže v době, kdy jsem se pro ně rozhodla, byla v té době k sehnání jen tahle bronzová. Což o to, asi bych ji užila, ale já sháněla jinou barvu. Tak nic. A když to tak čtu, tak bych s nimi dopadla asi podobně jako ty.
    Jo a žlutý stín mám doma, je extrémně výrazný - to tenhle vypadá mnohem použitelněji, úplně to líčení s ním vidím :) Ale chápu, že to není barva pro každého... ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je měla i v jiných barvách a tato byla zcela nejlepší. :) Ale je to samozřejmě strašně subjektivní.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)