Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 3. 2013

MAC Blot Powder

Abych potvrdila Nufova slova z úvodu minulého postu a dokázala vám, že já se fakt moc netřpytím, představím vám dnes můj nejoblíbenější matující pudr.



Přestože nemám mastnou pleť a přestože mi již není dávno -náct, během dne se prostě lesknu. Není to nic strašného, žádná olejová skvrna, nyní bych již řekla, že vlastně docela svěží lesk, ale kdysí jsem to považovala za mínus a hledala vše možné i nemožné, co by mě onoho lesku zbavilo. A našla jsem. Přestože obecně u MACu nejsou pudry, makeupy a jiné produkty na tvář ty nejvyhledávanější, u mě tomu tak je. Krom milovaného makeupu Face and Body se mým nejoblíbenějším pudrem stal právě jejich Blot Powder.



Blot Powder si kupuju již leta. Asi tak 5 určitě, spíše déle, on ten čas fakt děsně letí. Od té doby, co ho znám, jsem snad jiný (se stejným úkolem, tedy pro zmatnění) nekoupila. Ano, koupila jsem nějaký rozjasňující pudr, koupila jsem Meteority, ale matující byl vždy od MAC. Byl jednoduše nej. Ve všech směrech miláček, ve všech směrech nenahraditelný.



Rozhodně to ale není nejemnější pudr, co znám. Ani zdaleka toho nedosahuje, je vlastně docela hrubý, někomu by mohl přijít až chalky, pokud to s ním přeženete. Mně to tak nikdy nepřišlo. Na pleti je asi patrný, to nepopírám, ale nikdy jsem to u sebe neviděla jako problém. Matující pudr má zmatnit a jelikož pleť sama od sebe nikdy není přirozeně zcela matná (myslím tím relativně mladou a zdravou pleť), pak samozřejmě každý dodaný mat musí být zákonitě vidět. Tomu se dle mého nedá vyhnout. Takže ano, je vidět. A tím počítejte, pokud byste pro něj šli. Odměnou vám ale bude opravdu dokonale matná pleť, která vydrží. Ne hodinu, dvě, ani třeba jen čtyři, mně osobně vydrží v pohodě až do odpoledne. Tehdy už bych se musela upravit a přidat ještě vrstvičku. Osobně ale většinou nikdy nebývám nalíčená celý den, takže pro mě žádný problém. Na večer bych se stejně raději opět znovu nalíčila a byla "čerstvá", než oprašovat staré líčení další vrstvou. Pokud by nebyla jiná možnost, pak jednoduše vím, že to chce jednou za den vrstvu přidat, abych byla opět pěkně matná.



Barevně jsem se trefila hned napoprvé. Naprostá shoda. Ono se vám může zdát, že ty odstíny se od sebe zas tak neliší, ale chyba lávky. Já používám Medium/Dark (jsem NC 25) a vyhovuje mi. Jednou v zimě jsem si ale řekla, že bych zkusila i odstín světlejší, tedy Medium a bohužel jsem ho ani v té zimě nemohla používat, vypadala jsem v něm jak mrtvola. Takže přestože v panu vypadá vše skoro stejně, musíte se opravdu trefit, abyste byli spokojení.

O obalech se myslím nemá cenu bavit, je to klasický MAC, jejich klasický plast, prostě nic extra, ale zas znám dražší značky s levněji vypadajícím plastem. S tímhle já většinou problém nemám (ok, většinou :)



Bohužel já osobně na všem najdu nějaké mínus. Někdy bezvýznamné, někdy významnější. Pokud nás čtete pravidelně, víte, že jsem ho našla i zde. A není rozhodně bezvýznamné. A také je to rozhodně mínus jen pro mě, protože všechny moje kamarádky, o nichž vím, že ho také používaly či používají (ahoj, Táni, Jaruško, Peti) s tímto problém neměly. Já ten pudr prostě žeru a ani nevím, zda to myslím přeneseně, či doslova. Mně nikdy nevydržel déle jak dva měsíce. Nechápu to, navíc posledních pár let se ani denně nelíčím a pokud ano, napudruju se jen jednou za den, ale jednoduše se přes onu magickou hranici dvou měsíců nejsem s to dostat. Což mě trochu štve. On zas ten pudr není nejlevnější, tedy 650kč na pudr mi přijde naprosto ok, ale ne za pudr na dva měsíce. Takže jsem již našla náhradu u NYC a používám nyní převážně ten. Nicméně MAC je MAC a vždy bude MAC, na tom se pro mě nic nemění. :)



Krásnou neděli, já včera zase trochu barevně řádila v obnovení svého šatníku a příště vám ukážu vše podrobnějši, už se sama těším.

10 komentářů:

  1. Děkuju za pozdrav. :)
    Já taky dodnes nechápu, jak je možné, že ti ten pudr tak rychle ubývá! Asi nějaká záhada mezi nebem a kosmetickou taštičkou. A připomněla jsi mi, že Blot musím zase pořídit, je opravdu skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to sama stále nemůžu pochopit a ještě méně pochopitelné je pro mě fakt, že vám neubývá. :)

      Vymazat
  2. Ahoj, ja mám tiež púder od MAC, ale Select Sheer Pressed a nedám naň dopustiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na něj jsem také slyšela chválu, přijde mi, že musí být méně vidět, takže ho určitě v budoucnu vyzkouším, díky za připomenutí.

      Vymazat
  3. taky ho používám spokojeně už léta (ale light) a taky mi neubývá zrovna pomalu ... balení mi vydrží tak ty tři měsíce max ... takže asi čas vyzkoušet konečně NYC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas určitě nastal. :) Doufám, že budeš spokojená jako já.

      Vymazat
  4. Já používám ten od NYC, ale tenhle jsem nikdy nezkoušela. Přijde mi moc symatický, jen nevím, zdali bych byla ochotná si kupovat pudr tak často... jak píšeš,ono 650,- za pudr je v pohodě,ale to by musel mít delší životnost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono. Pokud ti NYC vyhovuje, myslím, že měnit nemusíš, zas tak velký rozdíl v nich opravdu není.

      Vymazat
  5. Jsem asi vyjimka, ale me az tak silene neubyva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím, ani mi to nepřipomínej. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)