Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 3. 2013

Giveaway

Jelikož jsme opět o 100 čtenářů bohatší, za což vám obě velmi děkujeme, rády bychom vás opět odměnily nějakým milým balíčkem. Co to bude tentokrát?

Lancome Ombre Absolu v odstínu C90 Black Green
Set 4 mini rtěnek Ultraflesh
NIP+FAB Spot Fix gel
Silk Naturals Eye color v odstínu Calm
Green Gate taštička



Snad se vám balíček líbí. A pravidla, abyste se mohli zúčastnit? Vlastně žádná nejsou. Nemusíte nás nikde lajkovat, nemusíte o nás nikde psát, prostě nic. Jediné, co nás skutečně zajímá, je vaše odezva a radost z balíčku. Proto se prosím zúčastněte jen tehdy, pokud vám nevadí nám poslat svoji fotku rozzářených oček nad případně vyhraným balíčkem. To je celé, to je to jediné pravidlo, které jsme tentokrát stanovily.

Mějte se krásně, N+N

84 komentářů:

  1. Já bych skákala metr vysoko :-)
    foto by nebylo problém
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak to bych mohla zvládnout
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Čtu vás už hodně dlouho. A myslím, že byste si zasloužili více čtenářů. Váš blog je velmi dobrý- krásné fotky a kvalitní recenze. V různých soutěžích nemívám vůbec štěstí. Tak to zkusím u vás. Při případné výhry bych vám určitě a ráda poslala fotku, jak jsem moc ráda z balíčku. Je myslím velmi povedeně seskládaný. Moc se mi líbí všechny věci. Snad se na mě usměje štěstí.

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že vyhrát, tak rok nevylezu ze svýho makeup koutku :)
    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jste super! o radost se ráda podělím :)
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. rozzářená očka by se tedy stoprocentně konala! :)
    alahlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Váš blog je skvělý - potřebuji-li info nebo radu v kosmmtice, vždycky jako první zabrousím k Vám.....
    Obsah balíčku se mi tak líbí a na dárkové taštičky jsem ulítlá,očka mi září už nyní, takže v případě výhry by nebyla o foto nouze:-)

    leonag@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To je úžasná soutěž!Čtu vás pravidelně a moc se mi líbí, že recenzujete kvalitní kosmetiku, mám ráda i články o životě na venkově apod. Radost bych měla nezměrnou! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak třeba právě u vás se mi jednou poštěstí :) Jednou jsem sice jednu GA vyhrála - přišel mi e-mail s gratulací. Tak jsem nadšeně odepsala a ona mi odepsala zpět, že se spletla a čau :D No byla jsem z toho mírně smutná. A to podotýkám, že to byla velmi velmi velmi známá blogerka :)) Holt každý je nějaký :D

    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná GA :) doufám, že blog bude pokračovat ve stejně "luxusně sarkastickém" duchu jako doposud, protože mě to neskutečně baví!!:))

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrovolně se hlásím na juchající fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera ta výhra, pecka, fotka není problém:) zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Podmínka je opravdu snadná! :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne ceny, ktere musi udelat radost kazdemu ;) co se tyce blogu - jen tak dal, patrite mezi moje top. Daisypansy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jůů, krásné :) Jen o stovku víc? Zasloužily by jste si čtenářů minimálně 3x tolik, než je současný stav.
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, je to poprvé co se zúčastním něčí giveaway..jednak balíček je to nádherný, září mi oči už jen když se dívám na fotku :) ale chci také říct, že i přesto, že váš blog čtu jen krátce a jsem zřejmě jedna z oněch nových čtenářek, poskytuje super kosmetické tipy.. nejeden produkt jsem už na základě vašich doporučení koupila a slouží bezvadně:) tak dík a jen tak dál
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné dárky, třeba se na mě konečně usměje štěstí :) :D
    barbora.mys@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jste super a kdybych případně vyhrála, bude mi ctí Vám mojí fotku poslat!
    factoryBrick@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. hohohoo :) tak ja som nadšená až až! budem sa silno modliť, aby som bola vyžrebovaná
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. vermilion@atlas.cz

    Fotka mi nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  22. nevadí ani náhodou :)
    valerie.kuzmenka27@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluju k další stovce :) jen tak dál! :)
    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Fotku vám klidně pošlu, s rozzářenýma očima zvýrazněnýma novým stínem Lancome a rovnou i s pusou od ucha k uchu nalíčenou vyhranou rtěnkou.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. krasne vecicky :)
    martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Super akce!
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. budu si držet palce :P nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, já patřím právě mezi ty novejší čtenářky. A získat tak úžasnou výhru by bylo vážně skvělé :)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem rozzářená pořád :D
    lifestylebydejna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Zkusím štěstí :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. To je vážně moc milé :)
    michaelakokotkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. To jsou moc krásné dárečky:)
    adebr@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. vlasta.cabanova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  34. kiki.kyselova@gmail.com ja by som bola veľmi rada ^^

    OdpovědětVymazat
  35. Zajímavá podmínka, proč ne :D :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tak takovou fotku bych Vám poslala hrozně ráda, protože s takovejma super věcičkama by nebylo třeba ani blesku. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. ten balíček je absolútne nádherný
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělýý!! ♥
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. no kludne poslem aj desat! :) nadherna vyhra! :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Hihi, mě úsměv z tváře spadne jen ve vyjímečných případech, ale výhra by mi koutky určitě povytáhla přeci jen ještě o trochu výše :)) Jinak jsem jedna zrovna z tech "100 new arrivals" a moc se mi tu u Vás líbí :))

    katthrin95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. To vypadá moc krásně. Třeba se na mě usměje štěstí :). in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. super výhra :-)) myslím že fotka je úplné minimum co se dá udělat
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Páni, krásná výhra, snad se usměje štěstí:-)
    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. wau,super ceny :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. tak tie produkty vyzeraju važne skvele:) rozžiarene očká by som určite mala..:D
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. I když už tak trochu pomalu opouštím beauty blogy - a orientuju se více na blogy se zdravým životním stylem - a hlavně s recepty :) tak na Váš vždy ráda zajdu a na Vaše názory dám:)
    elishebet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Tahle krásná taštička, rozzáří mi očička! Pečlivě je vystínuji, komentáře nelituji! Katka :) (katka.bulova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  49. Se stíny Lancome od Vás v odstínu Black Green by má Green očka zářila ještě více než dosud. Hanka (h.janeckova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  50. rozzářená očička bych klidně ukázala ;)
    JohnnieMakepeace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. asi by som to nepredýchala,:))
    martisovakristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. jéé, tak to jsou fajn ceny :))
    Zkusím štěstíčko :) cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. Milá podmínka :-) Budete tu fotku případně zveřejňovat? Pokud ano, poslala bych rozzářená očka, pokud ne, pošlu se vám rozzářená celá ;-)

    OdpovědětVymazat
  55. Fíha, obdivujem túto giveaway len tak sa nestretneme s nezištným darčekom pre čitateľov :) Blog je ale krásny a články plnohodnotné, som rada, že som to tu objavila :) Do giveaway sa samozrejme rada zapojím :)

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Křičela bych radostí, až by sousedi na nás zavolali policii :D
    Super giveaway! :D

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ráda pošlu rozzářená očka svoje i svého králíka, který musí každý nový balíček "oňuchat" :D a ty které se mu hodně líbí se snaží zatáhnout k sobě do klece :D Ale tenhle bych si uhlídala.

    V každém případě, i kdybych nevyhrála, tak díky za giveaway:)

    l.layla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. super giveaway a mila podmienka :) žiadny problém

    denisa.matyasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Oooooo, to je ale DAR !!! Nech sa z nej vyherca poriadne tesi !!! Male Vianoce, dakujeme :)

    gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Super, kéž by se mi zadařilo :-) andulka.sevcikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. pošlu ti jích klidně sto když budeš chtít :) :DD
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. slamicka2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Strašně nerada se fotím, ale pro tak pěkný balíček bych snad udělala výjimku :)
    Karolina.Vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Mooc pěkný balíček :)
    Wendymela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Snad se na mě štěstí usměje :)
    scary.miska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. :)
    mhercova93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. jů, to já se pak klidně vyfotím :D

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Svarcova.market@seznam.cz Nikde sem nenasla mail, kam chcete tofo poslat. :]

    OdpovědětVymazat
  69. Fotku rozzářených oček by mi určo poslat nevadilo:-)
    Mejlik
    Color.beam @ centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Já už mám rozzářená očka při pohledu na výhru. :-)
    VerKotlarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Taky se mi oči rozzářily jen při pohledu na možnou výhru! :-) Přeji stovky dalších čtenářek/ů!
    jitka.cvejnova[at]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  73. tie mini rúže sú úžasné
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  74. Tak z posledních příspěvků mě nejvíc dostal ten smrkový krasavec =) tak v tomhle stylu bych chtěla velký loft.
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)