Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 3. 2013

Elizabeth Arden Pure Finish Highlighter - Rose Illumination

Já vím, že narozdíl od Nik se ode mne ušlechtilejší myšlenky nikdy nedočkáte, a vypadám, že se nikdy nad ničím nezamýšlím. Berte to tak, že Nik víc přemýšlí a já se zase víc třpytím :)

Dneska mám pro vás lahůdku, na kterou jsem se dlouho těšila. Sehnat ji nebylo jednoduché, takže o to větší bylo moje očekávání. K nákupu mě inspirovaly zahraniční blogy a byla to láska na první pohled.
Pravda je ta, že mám asi nějakou nepochopitelnou fixaci na tvářenky a rozjasňovače z limitek. I rozjasňovač EA byl loňskou limitkou, naštěstí se ale ukázalo, že je po velkém úspěchu ještě omezeně v prodeji. Uf!

Tak tedy k balení: milá, něžná, jarní krabička, která skrývá lesklou pudřenku broskvové barvy. Bála jsem se ji fotit, že bude flekatá, ale není. Problémem u focení bylo spíš to, že jsem se v ní i s foťákem zrcadlila.  






Jak jsem se už přiznala, moje touha po tomto kousku se zrodila po shlédnutí swatchů na netu. Všechny prezentovaly dekadentní zlatorůžový odstín, který mi naprosto nic nepřipomínal. Na mnohých blozích jsem viděla i mauve odlesky a plánovala jsem pudr nosit spíše jako jemnou rozjasňující tvářenku.



Jak vidíte, barva pudru je skutečně prakticky broskvová. To je nejvěrnější slovní popis. Podle názvu jsem očekávala růžovou nebo mauve se zlatým sheenem, ale už v panu jsem se přesvědčila o tom, že broskev je blíž. 
Další věc, která dopadla jinak, než jsem si představovala, je použití výrobku.


V žádném případě mi nezastoupí tvářenku! I když v panu vidíte broskvový nebo i narůžovělý odstín, na pleti mého odstínu je vidět pouze sheen. Pokusila jsem se nanést i silněji na jablíčka jako tvářenku, ale výsledek nebyl lichotivý a jablíčka byla malinko "špinavá". Takže skutečně rozjasňovač - nikoliv tvářenka. 
Schválně si prohlédněte následující swatche, abyste se přesvědčily o tom, jakou škálou barev pudřík hraje. Podle mého názoru se alespoň do jedné z nich nedá nezamilovat. 






K textuře rozjasňovače musím říct, že jsem malinko zmatena. Když prstem přejedete pan, najdete nádherně měkký a skutečně velmi jemný pudřík až máslového pocitu. Tak to máme u pudrových produktů rády, že?
Ovšem když jsem vzala jeden se svých velmi jemných štětců, nedařilo se mi nabrat dost produktu. Při pokusu na jablíčka tváří jsem nakonec vzala nejhrubší štětec, co vlastním. 
Oproti pudrům a rozjasňovačům, na které jsem zvyklá, mi taky připadá obtížnější EA nanést. Myslím to tak, že jedete štětcem po tváři tak, jak jste zvyklé, ale nevidíte efekt. Nejsem si jistá, zda pudru nekřivdím, protože tohle může být dáno i tím, že barevně EA rozjasňovač naprosto geniálně spolupracuje s mojí středně tmavou nažloutlou pletí. 
Abych uzavřela povídání o textuře - tento rozjasňovač je moc dobrý, ale Guerlain je umí líp. Na druhou stranu v EA rozjasňovači získáte milionkrát lepší produkt, než jsou třeba MSF od MAC. Zmiňuji je proto, že bývá Rose Illumination od Ardenky někdy srovnáván s MAC Stereo Rose. Měla jsem ho a můžu říct, že EA vede v úplně všem, na co jen pomyslíte.


Pojďme ale k tomu nejpodstatnějšímu.
Co umí? Co udělá s vámi?


Strašně pomůže! Barva je namíchaná tak, že opticky vyhlazuje obličej. Světlo odráží a vrací do velmi zvláštního efektu - při zběžném pohledu nevidíte sheen ani barvu, vidíte jen výborně sjednocenou pleť, která vypadá zdravěji. I když je plné denní světlo, s tímto pudrem moje pleť vypadá jako ve světle obyčejné svíčky - tedy výborně.
Klasicky bych poradila nanášet na klasické rozjasňovací zóny, ale s jemným štětcem a lehkou rukou se nemusíte bát nanést i na celou tvář. Třeba i pod makeup. Efekt je malinko výraznější oproti použití nějakého krémového rozjasňovače nebo rozjasňující báze, ale díky zlatavobroskvové barvě je skutečně velmi lichotivý.
Zkoušela jsem pudřík použít i úplně samostatně na obličej bez makeupu a velmi mě potěšilo, že nemastí pleť. Naopak se staral o regulaci mazu. V této formě už ale byl více patrný sheen a na den to bylo na mne moc, hlavně kolem úst se mi sheen nelíbil. Takže těmto zónám se napříště vyhnu.

Jediné, co netuším a neumím si představit, je použití tohoto odstínu na úplně bledou pleť. Asi by to šlo, ale jistě to nevím.

Moje shrnutí je takové, že jsem sice čekala něco úplně jiného, ale jsem spokojená. Zamilovala jsem se do něčeho, co nakonec nemám. Nicméně mám velmi krásný a kvalitní rozjasňující pudr v neopakovatelné barvě, který lichotí mé pleti.


6 komentářů:

  1. Nádhera, tu bych brala hned. Nevíš jestli se dá sehnat i u nás? Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, to pochybuju. Já jsem koupila na LF, myslím. Už si nejsem jistá.

      Vymazat
  2. moc pěkné, rozjasňovač je nutnost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvářích je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný! Ta broskvovozlatá barva je skvostná a moc ti sluší. Tak mě to nalákalo, že jsem po něm okamžitě začala pátrat, i když jsem se trochu bála, že na mě by byl asi moc výrazný - mají ho na feelunique. Ale chvíli poté jsem narazila na novou kolekci Too Faced a jejich rozjasňující pudr v malých srdíčkách mě dostal naprosto, navíc vypadá, že výsledný efekt je o něco světlejší.
    Kdyby ho někdo na feelu. chtěl, slevový kód 10% je SNOW10 (
    platil ještě včera).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ten je taky boží! Děkujeme moc!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)