Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 3. 2013

DIOR Addict Extreme in 536 Lucky

Dneska mám zpoždění, protože jsem se vážně nemohla rozhodnout, co nafotím. Mám tu toho nějak víc.
Vzhledem k tomu, že už tak strašně očima za oknem vytahuju jaro (aby mě ostrý vítr hned za dveřmi domu srazil na kolena...), dám jednu povedenou, lehkou a šťavnatou rtěnku jako stvořenou do jarních dní.

Jak všechny víme, Dior rtěnky umí. Když byly před několika měsíci uvedeny nové rtěnky z kolekce Extreme, bylo mi jasné, že propadák to nebude. A odstín Lucky mě zaujal ihned! Je strašně povedený hned na první pohled. Tak akorát od všeho kousek - najdete v něm korálovou, růžovou, modrou i červenou. Namíchaný je skutečně skvěle!
Tak tady je:





Balení moc představovat nebudu, protože jistě rtěnky Addictky dobře znáte. Na trhu jsou dlouho a mění se jen barva a textura. Na mě je teda tohle balení zbytečně velké a zbytečně křiklavé. Vím, že se mnoha ženám líbí. Vím, že často je chválený i ten čudl, za který se rtěnka vytahuje. Jak říkám, na mě je to moc. Já mám raději dobrou rtěnku v malém obalu, kterou vrazím do psaníčka nebo klidně i kapsy u kraťasů. Ale abych byla zcela fér, na obalu mi zas až tak nefičí. Pokud je rtěnka dobrá, odpustím jí velké a nabubřelé balení. 

A tahle rtěnka dobrá je, takže se o obalu bavit nebudeme. Nechám zcela na vás, co si o něm myslíte.

Jak už jsem se zmínila, barvu jsem měla vybranou hned, jak jsem viděla první promo. Mě tyhle korálovky spolehlivě chytnou. Hlavně u laků na nehty, balerínek a triček, ale rtěnky jsou hned v závěsu. Jen jsem se bála toho, aby mi nedělala horší barvu zubů, proto jsem si počkala právě na Addictku. O Addict kolekci se všeobecně ví, že textura není plně krémová, není hutná a pigmentace rtěnek je lehčí. 



Lucky je fakt taková lucky. Nebo spíš možná happy a malinko crazy. Opravdu jsem v té barvě hned viděla potřeštěné jaro a bláznivé léto. 




Dnes jde více než jindy o to, jak máte nastavený monitor. Já fotky většinou nijak barevně neupravuju a pro dnešek je nutné, abyste v barvě rtěnky viděly ten studený a namodralý tón. Je tam a je slušivý! Nevím, jak to je namíchané, ale tohle je fakt studená korálovka :)

Textura je lehounká, lehce gelová, nelepivá, rtěnka parádně klouže po rtech a nechává lehký film, který se netrhá. Já obvykle ráno dávám na balzám - ale to pouze ze zvyku, protože po čištění zubů mám suché rty od pasty. Přes den mám rtěnku po ruce a přejíždím poslepu. Nahradí balzám a vypadáte báječně. Je to jedna z mála rtěnek, které ladí k jakémukoliv líčení i oblečení. Lehce netónuje, ale nikam váš vzhled neposouvá. Jste "jen" hezčí :) 

Není to rtěnka s velkým R, není to dámská záležitost, která vám doplní outfit na ples v opeře. Je to balzámek. Já osobně mám tento druh rtěnek ráda a vždycky nějakou vlastním. Je teda fakt, že nic moc nevydrží. Na druhou stranu to moc nepoznám, protože ani po aplikaci nemám rty vysloveně a viditelně nalíčené. Každopádně není problém poslepu aplikovat v mžiku, takže výdrž prostě neřeším. Ono je to se mnou taky těžké, když ustavičné jím, piju a žvaním...   






Nejsem si jistá, co z fotek uvidíte. Dneska se mi podařilo vyfotit sama sebe úplně blbě. Vždycky namlátím více záběrů a potom je zpracuju. Dneska byla na většině fotek brada, oko nebo tvář. Ale vážně jsem mířila na rty! A vážně jsem byla střízlivá! No, skoro profi fotky...



Shrnu to nějak srozumitelně a vydám se do toho strašného větru. Tuhle rtěnku mám ráda. Je pravda, že ji u mě vytlačily produkty ByTerry, ale za to ona nemůže. Nic neoddiskutuje fakt, že je to super rtěnečka v úžasné barvě, dělá krásnou pusinu a ráda ji používám. 
Doporučuju po ní kouknout třeba při nějaké slevové akci, to už pak vážně stojí za hřích :)

S Nik připravujeme DUEL, ve kterém vám představím žhavou novinku od Rimmel. Těšte se :)

11 komentářů:

  1. ta barva je krasna!! ani jsem nevedela, ze jsou i v cernym baleni!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíš tmavě modré balení, měla jsem to popsat detailněji. Ale když mě to balení přijde fakt hrubé :)

      Vymazat
  2. Lucky patří mezi moje nej rtěnky! A na mě je úplně ale úplně jiná, jde víc do růžová a je i dost výrazná:)Na léto je to super kousek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že je spíše růžová, ale moje žlutá pleť a hnědé rty ji takto dobarví. Mám ji ráda. Myslím, žes mě na ni navedla ty, ne?

      Vymazat
  3. No, je to dost možné, mám už totiž druhé baleni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucky patrí mezi moje oblíbené rtenky, uz jsem o ni na blogu psala a často ji zminuji, byla to pro me proste láska na první pohled.
    Stejne tak rada mám i lak na nehty Lucky, to je taky bezkonkurenční kousek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu! Ta barva je super i na nehty :)

      Vymazat
  5. Ta rtěnka je kouzelná. Já mám Incognito a je to moje stálice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Incognito byla druhá ve výběru :)

      Vymazat
  6. Vzhledem k tomu, že mám citový vztah k parfému od Diora Addict mě láká vyzkoušet i jiné výrobky této řady a Tvůj článek mě vyloženě nalákal - balzámko-rtěnky mám moc ráda...Fajn fotky!)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)