Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 3. 2013

BYTERRY Superior Flawless Compact Foundation in 3

Aspoň názorně vidíte, jak v praxi vypadá skutečné hobby. My holky, co spolu chodíme (to jsem ukradla Poláčkovi z Bylo nás 5), to tak máme. Když nás nějaká značka zaujme, nespokojíme se s jediným kouskem. ByTerry už ode mne znáte a víte, že nadšení bylo veliké. Takže je to jasné :)

Makeupy skoro nepoužívám, ale obvykle mám v šuplíku jeden pudrový. Je to pohodlné a multifunkční, dobře transportovatelné. A soudím, že přípravky, které používám často a na celý obličej - takové ty základy - by měly být co nejkvalitnější. Takže jsem nakupovala :)


Dorazila velká modrá krabička - ne, byla to krabice! Klasické barvy, kvalitní papír... to už znám a nevykolejí mě. O to nejde, i když dodá pocit luxusu - nebo to má ospravedlnit cenu?


Kazeta, ve které je pudřenka umístěna jako drahokam. Kolem spousta místa a uvnitř drobný a hodnotný poklad. Obligátní saténové pouzdro do kabelky je milou pozorností. Zajímalo by mě, zda ta pouzdra někdo používá. Já je asi dám dcerce na kamínky :)


Pudřenka je vyvedená v kvalitním stříbrném kovu, je pěkně těžká a pořádná, i když je malinká a vejde se i do malé ručky. Mě osobně je to malinké balení sympatické, ale hodně recenzí se zmiňuje o tom, že za tu cenu by to jako mělo být větší :) Naštěstí tyhle přepočty neumím.


Uvnitř je skrytý luxusně a zdobně vylisovaný pan s tím nejjemnějším pudrem. Ach! Houbička je oddělena plastovou ochranou z obou stran, to se jistě může při cestování hodit. Já to neposoudím, protože používám štětec.
Nicméně houbička a krásný vzorek nejsou to, oč mi šlo. Rozhodně jsem od prvního doteku nadšena z konzistnce a textury makeupu. Je skutečně ultrajemný! Hladký a příjemný. Ani trošku ale nepráší, skoro jakobych cítila stopu máslové konzistence. To bude asi tou jemností.

Při prvním testování na pleť jsem ale byla skoro zklamaná!
Použila jsem štětec na tvářenku Illamasqua, který je velikostně tak akorát - ano, tak malinké je balení. Jemně jsem nabrala a nanesla a ...
... nic.
Prostě jsem na sobě nic neviděla. Docela mi to shodilo ten připitomělý úsměv, který jsem do té doby měla na tváři. Nicméně jsem dílo dokončila a jemně jsem makeup nanesla na celou tvář. Pak jsem se věnovala úvahám, že krémové produkty ByTerry jsou asi lepší, a u toho jsem pudr očichávala. Vůně je jemná a ženská, ale nenaštve ani čumáčky. Té se nebojte.

Pak jsem mrkla do zrcadla s úmyslem si dát tvářenku a...
... zázrak!
Moje pleť byla hladší, jednotná, vypadala jemněji a lépe a rozhodně nádherně přirozeně. I přesto, že jsem nanesla pudr, byl patrný velmi jemný glow. Samým překvapením jsem tam ještě chvilku seděla a hleděla na sebe, natáčela jsem se do všemožných úhlů a na tvář se mi vrátil pitomý úsměv.
Takže zase sukces! A sukces veliký, makeup nosím poslední dobou denně a vždy se cítím báječně. Vytvoří sametovou pleť, pod kterou září zdraví. Nevím, jak to dělá, protože bývám pěkně unavená, ale umí to. Výborně spolupracuje se všemi typy krémů i rozjasňovačů, dokonce jsem ho dnes zkombinovala s ByTerry tintem, který jsem recenzovala nedávno. Výsledek byl na mě relativně hodně krycí, ale stále žádná maska a pleť krásná i bez úprav až do večerního cvičení Insanity. Chi, po cvičení byste se mě lekly - rajče ve vlastní šťávě. No, to sem nepatří.

Mluvím a mluvím, abych zase nějak dospěla k tomu trapnému okamžiku, kdy nemám pořádné swatche. Opět jsem nedokázala vyfotit "jen" krásnou pleť. Navíc, když odstín mi skutečně barevně sedí.
Následující fotky jsou k ničemu, ale kdyby někdo řešil odstíny, mohly by pomoci.



Ohledně odstínů je to jednoduché. V nabídce jsou 4, nejtmavší je moc tmavý, první dva jsou děsně světlé. Vzala jsem trojku a sedí mi. A hlavně - mám takové podezření, že ByTerry produkty kouzlí a prostě sednou všem. Kdybych se nebála, že mě někdo chytne za slovo a pak mi namele, napsala bych vám, abyste si koupily cokoliv, že se vám to přizpůsobí :) Já mám s produkty ByTerry zatím takovou zkušenost.
V každém případě - pokud někdo chcete nakupovat, vězte, že mě sedí odstín 3, u Chanelu jsem obvykle 40 (opálená 50), u MAC 30-35. ByTerry pudrový makeup v odstínu 3 je neutrální, mě by nevadil žlutější, ale zase je moje pleť svěžejší bez té klasické žluté. 

Kdo chcete jen velmi rychle nanést všechno v jednom a běžet, neváhejte! Krytí si přizpůsobíte. Tak krásnou a panenkovskou pleť jsem měla naposledy......... no............... před dětmi? na gymplu? 
Popravdě mám tak pěknou pleť i po tintu ByTerry, ale dneska pudrujeme, takže to zmiňovat nebudu :)

Mějte se krásně a ptejte se, pokud vás něco zajímá :) 



20 komentářů:

  1. Chci! To taky chci! Ale asi bych to nepoužívala, jsem spíše na ty krémové/gelové textury a jak sheer expert, tak cover expert jsou v tomto pohledu téměř dokonalé.
    A propos teď mi aktuálně nedají spát by Terry tvářekny a bronzery, jen ten odstín, jak vybrat ten správný odstín? A taky rtěnky, čekám nedočkavě na to flamenco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, já jsem o tvářenkách strašně moc načetla a tak nějak mi vyšlo, že nestojí za ty prachy. Odstíny mají moc krásné a všechny jsou hodně nositelné. Dobře se vrství a i ty výraznější se dají i na světlé pleti jemně nosit. Ale prý nevydrží moc dlouho. Jinak prý jemné a kvalitní :)
      Rtěnka bude příště. A já zvažuju nějaký matující pudr. Takže nás asi další nákup nemine :D

      Vymazat
    2. Zdá se to býti nevyhnutelné...

      Vymazat
    3. Zase se hlásím do další objednávky! Je to fakt mor! Včera se mi zdálo o rtěnce od nich:)
      A skoro všechny produkty By Terry mají ve složení kyselinu hyaluronovou a ta si myslím stojí za tou krásnou pleti ve výsledku :) A těž mám zkušenost že Ty jejich věci musí se na pleti usadit, pak je to hotový zázrak

      Vymazat
    4. Já si taky myslím, že tam něco dobrého je. A rtěnky jsou eňo ňuňo!

      Vymazat
    5. Ach bože, to se nečte lehce - jak krásně se mi ještě včera usínalo, když jsem o této značce neměla ani ponětí... Kde objerdnáváte, pěkně prosím? (to já jen tak teoreticky...) ;-)

      Vymazat
    6. Teoretické odpovědi je dobré odpovědět a doplnit praktickými příklady! www.byterry.com :)

      Vymazat
  2. Já jsem tedy nepochopila, zda se jedná o pudr či make-up. Sháním jemný pudr, který by ale hydratoval. Mám dehydrovanou plet a např. pudr T.Leclerc byl velmi jemně namletý, ale mě vysušoval, tak třeba by tento nemusel? Ještě jsem dostala typ na MAC. Když ty o ByTerry tak krásně mluvíš, že si myslím, že musím mít od této značky vše...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to už právě taky myslím, že musím vše mít od ByTerry.
      Tohle je makeup. O pudrech jsem si načetla mnohho recenzí a zatím osobní zkušenost nemám. Podle recenzí je lepší koupit pudr u Guerlainu. Hodně lidem u sypkého pudru ByTerry vadí, že je poněkud hutnější a je vidět na tváři - je totiž minerální. Záleží na tom, jak moc kdo kryje. Já doporučuji pudr Chanel, je jemný! TLC podle mě jsou strašně hrubé, asi máme každá jinou zkušenost. Dál miluju kompaktní pudry Becca! Ty jsou skvělé a neviditelné. A osobně mám ráda i pudry clinique.

      Vymazat
    2. Já mám sypký, ale ještě tu starou verzi, co nebyla "minerální" (btw.nechápu, proč je najednou všechno minerální, začíná mi to lézt na nervy). Je super a řekla bych, že je na půl cesty mezi chanelem a tlc, chanel je jemnější (ve výsledku), ale neudělá tak pěkný glow (ačkoliv má pidi třpytky a bT je absolutně matný), tlc je daleko hutnější a víc krycí. Pokud nemám nejlepší pleť, beru raději tlc, jinak je bT o pár tříd výš, aspoń dle mého názoru. A budu ho mít nejspíš do důchodu až :-)

      Vymazat
    3. Já se po těch recenzích právě trochu toho minerálu tam bojím. Hlavně proto, že to hází jinou a výraznější barvu. Ty máš jaký odstín, Reni?

      Vymazat
    4. Je to 11 sable blonde. Na pohled mi prijde podobny tlc naturel, oba mi sedi barevne stejne. Ale nevim,jak jsou znaceny ty mineralni.

      Vymazat
  3. Tak a jsem zase zmatená:-D To co popisuješ jsem myslela, že umí zařídit meteority, čili na tenhle makeup už nejsou potřeba nebo je i tak dáváš? Píšeš, že jsi ještě přepudrovala- je to nutné? Já doteď nikdy pudrové makeupy nepřepudrovávala, ale možná to dělám blbě... A poslední dotaz- jak moc je sám krycí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úplně jiný finiš. ByTerry tint i tento makeup udělají jednotnou pleť, malinko obarví a udělají glow, který vypadá jako zdravě a mírným pohybem zahřátá pleť. 0 třpytek a nad tím zdravím je ještě sametová vrstvička.
      Meteoritky zmatují a udělají glow, který je dám ultrajemným sheenem - hovořím hlavně o těch základních řadách Meteoritek a kompaktu.
      A já poslední dobou dávám Meteoritky v odstínu Teint Rose denně i na tyto makeupy. I když jsou uváděny jsko nejvhodnější pro světlou pleť, miluju je. Jsou podle mě ze všech 3 barev nejlepší a nejjemnější. A ta lehounce narůžovělá barva mi lichotí, aniž by křičela.
      S pudrovými makeupy nakryješ tolik, kolik chceš - podle štětce a vrstev :)

      Vymazat
    2. Tak to jsem přesně potřebovala slyšet, že potřebuju oboje:-D

      Vymazat
  4. Tento blog je opravdu super, už Vás chvíli čtu a moc Vám holky fandím :) Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo mě se to tak líbí :) Poslední dobou mám problém, že ať použiju jakýkoliv makeup, vypadám unaveně (bez něj teda ještě unaveněji). Nezachraňuje to už ani rozjasňovač... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím, jak se láme zima. Vydrž nebo nakupuj jarní líčidla :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)