Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 3. 2013

ByTerry Rouge Terrybly Shimmer in So Flamenco

Pokračuji a prozatím také končím s představením všeho, co mám z kosmetiky ByTerry. Se všemi kousky jsem skutečně spokojená a dnes vám vlastně neřeknu nic nového.







Opět jsem sáhla po rtěnce z kolekce shimmer, mám vyzkoušené, že jsou skvělé, nositelné, pečující a ultrapříjemné. Navíc díky shimmeru se nemusím bát špatně zvoleného odstínu, protože shimmer zředí a zjemní jakoukoliv barvu.

Ohledně balení jsem se docela široce rozepsala ve svém prvním postu o ByTerry rtěnce. Všechno platí, balení je skvělé, funkční, nenápadné.

A odstín, po kterém jsem sáhla tentokrát?


So Flamenco. Mám chuť slůvko "so" nenormálně protáhnout, zatleskat ručkama a zadupat patičkou. Ohnivá červená, výrazná a nekompromisní. Trošku jsem se bála, i když červené rtěnky můžu, nebyly swatche a dostupné obrázky na eshopech barvu vykreslovaly dost různě. Konzultovaly jsme i s Day a obě jsme věděly houby. Day mě varovala, že bude rtěnka hodně oranžová.


Dobré je to! Přišla krásná červená, docela teplá a plná bohatého zlatého sheenu. Určitě to není barva pro každého. Nicméně je nečekaně příjemná a nositelná. Zlatý sheen výrazný odstín dokonale zjemňuje, takže výsledkem není žádná ostrá pecka, ale jemně lesklý červený film. Rtěnku je snadné příjemně vrstvit a s jedinou lehkou vrstvičkou jsou rty pouze lehce ozdravené, žádná rudá hrůza se nekoná. I přes opravdu výrazný a netradiční odstín mi značka ByTerry opět dokázala, že cokoliv udělají, je to skvělé, nositelné, úžasné a lichotivé. Povznesou jakoukoliv barvu někam úplně jinam. Oni by takhle zvládli snad i zelenou rtěnku...




A opět ta kvalita. Úplně stejně, jako jsem básnila nedávno, můžu básnit znova. Ale asi jste to četly, tak víte. Ty rtěnky jsou prostě boží. Kdybych si měla nechat pouze dvě rtěnky z toho, co mám zrovna doma, byly by to ByTerry kousky. Jsem lapena a obávám se velmi, že to neskončí.  









Mějte tedy krásnou neděli a napiště mi, co na tuhle barvu říkáte. Fakt asi není pro každého, že?



17 komentářů:

  1. Ta to je krásný odstín. Takové já můžu:-)Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. Barva fakt není pro každého, mně se třeba nelíbí vůbec. :D Ale proč ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je určitě love/hate barva :)

      Vymazat
  3. "Fakt asi není pro každého" Pro tebe jak dělaná **********

    OdpovědětVymazat
  4. prekrásna.. a posledná fotka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já výrazné rtěnky sice můžu, červenou miluju (teplé odstíny jdou sice mimo mě, poněvadž mi nesluší), ale tohle mě teda neoslovilo. Ve rtěnce se mi ještě líbila, ale na rtech vůbec. Červenozlatou kombinaci vnímám jako kýč nejhrubšího zrna. To, jestli ostře barevnou a výraznou rtěnku, tak radši čistokrevně oranžovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naopak nadchla a díky zlatému sheenu je bezvadně nositelná. Rtěnka sama o sobě bez ostatního líčení a oblečení kýčem nebude a na kombinace si dám pozor :)

      Vymazat
  6. Nádherná barva! Pro mě není, já nemůžu nic teplého ale pro tebe super! A o kvalitě už ani nemluvím protože po tom co jsem vyzkoušela By Terry nemůžu vůbec nic koupit v parfumerii, všechno se mi zdá špatné a nekvalitní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na tebe a podobný typ žen jsem myslela - že by ti nesedla. A o kvalitě nedebatuju. je to mor!

      Vymazat
    2. Mám to ve rtěnkách stejně a po dlouhé době jsem se líčila místo RBR a LMDB MACem /jo, jsem zkratková královna/ a měla jsem chuť ho vyhodit do koše. Z jedné strany je super, že vím co mám ráda, z druhé mor pro mou peněženku.

      Vymazat
  7. Pro mě by taky nebyla, ale je to nádherná barva a moc ti sluší. Já jim snad napíšu, ať ti tu zelenou vyrobí:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi! Nestraš, bych ji musela koupit, když jsem to už plácla :)

      Vymazat
  8. Pro kazdyho asi ne,ale tobe tento odstin cervene hrozne slusi na cemkoliv.

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě nenositelná, ale fakt krásná.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ji otevřela a věděla že bude na tobě skvělá, na mě by to byla jedna velká katastrofa. Taky kvůli tobě mám na cestě shimmerovou rtěnku a ne krémovou, jsem napnutá jak struna a moc se na ni těším.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)