Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 3. 2013

BECCA Fine Pressed Powder in Mocha

Ačkoliv v poslední době jedeme ve vlně nadšení značkou ByTerry a opakujeme se s hity od Guerlain, dnes musím zmínit jeden báječný pudr od značky Becca. I když áchám nad novinkami, skoro denně ho použiju, jsem s ním spokojená a úžasně plní svoji funkci. Takže určitě stojí za to!



Balení je poměrně těžké, diskovitého tvaru a je vyrobeno z kvalitních materiálů. Působí trochu hrubě nebo temně, ale určitě je nápadité. Oceňuji nylonovou taštičku do kabelky, to je velmi praktická věc. Oproti sametovým pouzdrům od jiných značek se tahle taštička díky zipu dá použít velmi variabilně a skoro vždycky. A klidně i na tampóny.


Co se výběru odstínu týče, doporučuju se u značky Becca hodně spoléhat na swatche a internetové rady. Mají hodně odstínů na výběr a mají je i skvěle odstíněné - některé dožluta, jiné narůžovělé, dokonce i šedavé. Výběr úžasný, ale když se minete, nejásáte. Když se ale s odstínem trefíte, máte Zlatý Grál!


Nepamatuju si, že bych měla takhle jemný kompaktní pudr. Ultrajemný! Nepráší a podle štětce, který použijete, je výsledek jemný nebo více krycí. V každém případě je ale pudr skoro neviditelný. Já ho miluju!
Na swatchích je vidět poměrně málo, i když jsem nanesla silnou vrstvu. Ale na druhou stranu to tento pudr dost vystihuje. Udělá nádherně sametovou pleť, ale vrstvička není vidět. Ideální.





Značka Becca stojí za prozkoumání! U nás se pokud vím neprodává, ale internetové zdroje jsou bohaté. Nemusíte moc zkoušet stíny, ty mě nenadchly, ale jejich tónovací krémy na obličej, rozjasňovače, korektory a pudry jsou výborné!



Jak vidíte, pomalu mi dochází. Máte tip na další skvělý a jemný pudr v kompaktu?


5 komentářů:

  1. To je hezký, a jak to má ještě to pouzdříčko na zip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já chci tenhle, dá se prý použit i místo make-upu, po cvičeni či plavání pro mě ideál, 15 faktor... http://www.garden.co.uk/php/showProducts.php?plu=0616619

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem si myslela, že je spíš makeup než pudr. Taky jsem na něho hodně zvědavá a líbí se mi i balení. Jenže zrovna jedu na vlně ByTerry :)

      Vymazat
    2. Přečetla jsem asi tři recenze (moc jich zatím není)a blogeríny dávají přes make-up, čili na krytí jsem dost zvědavá. Pokud by to krylo jako průměrný BB, byla bych ráda, pudry mám radši.

      Vymazat
  3. Hani, na ten Chanel jsem taky zvedava, chci ho omrknout nazivo...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)