Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 2. 2013

Vyžeňme si zimu z hlavy

Dnes si dovolím udělat malý odskok od našich obvyklých témat. Důvod je ten, že už se strašně těším na jaro a léto. Vím, že všechno má svůj čas. Ano, vím, že čas už běží i tak hrozně rychle. Ale i přesto jsem poněkud unavená z toho, jak je pořád hodně tma, jak musím děti složitě oblékat do mnoha vrstev oblečení a především z neustálého nachlazení, které se nám v domě točí a nemizí.
Jak bojuji?
Typickými ženskými zbraněmi! Nakupuju. I rozběhla jsem se po domě a namlátila spoustu fotek, jak to máte rády.




Květiny pro potěchu oka. Čím jsem starší, tím víc si dovedu užívat přítomnosti květin. Být obdarována krásným květem už je pro mne víc než dostat jiné cokoliv jiného, na stejné nebo vyšší úrovni jsou už asi jen knihy.




Mám taky ráda svíčky. I když neevokují jaro, cítím se v jejich světle úžasně pohodlně. 



Cvičím. Pravidelně a vytrvale. Občas to bolí a občas se mi nechce. Najdu si ale aspoň tu půlhodinku, abych se zapotila, a zjišťuju, že je moje nálada stabilnější a pohodovější. Naštěstí i břicho je i po dvou dětech stále lepší a pevnější, takže mám motivaci pokračovat.



No, a samozřejmě: nakupuju taky klasické holčičí věci. A pěkně v barvách. Podívejte se, co si v šatně chystám na jaro a léto. Z fotek bude moje nálada dokonale jasná :)

šátek Twentyeight8twelve
kabelka DKNY
botky Carvela

šátek Frey Wille
kabelka kožená noname z Ebay
botky Tamaris
šátek Versace

pochette LV (tu už znáte)
botky Tamaris, Pieces, tamaris
kabelka Episode

Jak bojujete vy? Nebo zimu milujete a na jaro se netěšíte? Dejte mi vědět, moc se těším :)



15 komentářů:

  1. Správně, jen do boje :) , snad už bude teplo.

    OdpovědětVymazat
  2. já už taky bojuju, nahodila jsem na blogu jarní look a i já dnes fotila orchidej :) vykvetlo mi cymbidium a jsem za to neuveritelne rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti blahopřeju! Mě tu asi opětovně kvést nebudou, máme docela sucho od krbu.

      Vymazat
    2. Hani, zkus je každé ráno a večer rosit, uvidíš co to udělá... A jaký je ten šátek Frey Wille (cenově se tuším blíží Hermes, jak je na tom s kvalitou)?

      Vymazat
  3. Tak satnik mas vesely a pre mna hlavne inspirativny :D hned mam chut povyhadzovat vsetky tie cierne zopanky a kabaty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já černou skoro nenosím, i když mi většinou i sluší.

      Vymazat
  4. Dnes jsem se konečně vynořila z migrény a vidím tolik krásy! Také se těším na jaro moc a moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudáčku! Pamatuješ? Po 17. únoru bude všechno lepší :)

      Vymazat
  5. Já už se hlavně těším, až schovám všechny ty kabáty a svetry a nahodím něco pěkně jarního. :) Jen si ještě pořídit nějaké takové veselé botky... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Omlouvám se,že zase otravuju s tím návodem na pletený pufík:)poslala jsem mail,ale často padám do spamů,tak si dovoluji napsat mou adresu sem adebr@centrum.cz
    Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne kyticky!!
    probiha u me Giveaway o vlasove produkty:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ajaj, ty bílé sandálky s kameny by se mi hodily!!!

    A ta tyrkysová kabelka z eBay taky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky nadšená. Poslední dobou jsou ty noname věci stokrát lepší než značkovky. Zajímavá změna :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)