Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 2. 2013

Vanity Star

Na dnešek jsem vám slíbila recenzi na paletku Guerlain Place Vendome. Vím, sliby se mají plnit, ale někdy, i když to ode mě moc neuslyšíte a nerada to přiznávám, je změna prostě život a nečekaná překvapení jsou ta nejlepší. A to se také stalo toto úterý, kdy mi na stole přistála SMS od krásné Táni z Vanity time, která neplánovaně i se svojí rozkošnou dcerkou navštívila naše město. Byla jsem z pozvání na setkání nadšená a myslím, že jsme si spolu užily super čas.

Vzhledem k tomu, že nechodím do práce a čas trávím prakticky výhradně s mrňousem, jsem vždy vděčná za každý "girls´talk" s někým, kdo holduje stejným koníčkům. Nenechte se zmýlit, já jsem ráda doma a práce mi vůbec nechybí (to bych v prvé řadě nebyla dobrovolně i nadále doma, že :) , ale přesto čas od času potřebuju přepnout na svůj, jak můj chlap rád říká "blonďatý okruh" a rozebrat barvu šatů, rtěnky a eleganci nových hodinek (Táni, jsou dokonalé stejně jako plissé šátek, který ti mimochodem prostě sedí daleko lépe než mně, nicméně jsi mě naladila a já se rozhodla nějaký hodně barevný a veselý pořídit. Tak uvidíme. :)



7 komentářů:

  1. Ja jsem moc rada, ze jsi si na me udelala cas, prece jen, nebylo to vubec planovane. A pokec s takovou krasnou elegantni kocandou, to mi hned zkraslilo den :-). Sice nejsem doma a ma prace me bavi, ale obcas je pekne od ni utict k holcicimu tlachani :-).

    OdpovědětVymazat
  2. A ted k tvemu rozhodnuti: ano, mela bys si neco barevneho poridit, urcite by ti to sluselo! Uz se tesim na fotky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, tak co se šátku týče, tak jsem nelenila a předvybráno již mám, takže uvidíme, zda výběr bude i realizovatelný v praxi a zda kousek seženu. :)

      Vymazat
  3. Holky, úplně vám závidím takové milé setkání! Se mnou si tu o holčičích věcech taky nikdo nepovykládá, pokud se tím nemyslí nadávání na chlapy :) Jsem na tom tak špatně, že se občas ptám manžela, co třeba říká na moje vlasy nebo tak. On obvykle zbystří a ptá se, co mám nového, že ho zkouším... marné.
    Muselo to být super a Táňa jako vždycky na fotkách vypadá jako ztělesnění ženskosti, jemnosti a krásy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomnělo, jak jsem před pár dny asi dvacet minut rozebírala před mužem barvu vlasů, protože se mi fakt líbí, jak sedla. Když mi došlo, že za celou dobu řekl pouze "hm, není to černý až moc, vypadá to normálně", tak jsem si taky říkala, že bych na to asi potřebovala někoho jiného :-)

      Vymazat
    2. Přesně! Ten můj exemplář se vždycky trochu poleká, že ho testuju :) A líčení je úplně trapné s ním řešit - všimne si pouze výrazného líčení a jasných barev :)

      Vymazat
    3. Tak v tomhle mám doma úplný opak, on si bohužel všimne i nepatrné změny v líčení a pozná i větší nános pudru či jeho změnu. Celkem to nechápu a celkem dost mě to někdy sejří. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)