Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 2. 2013

Poslední dobou...


...miluju hortenzie, i když jsou umělé...



...v květináčích místo kytek pěstuju pufy...



...někdy stojím a někdy jdu, prostě jako na semaforu...



...se postupně zamilovávám do Armani stínů...



...čančám v rádoby severském stylu.



Krásnou neděli všem.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Se trochu stydím, že úplně zapomínám reagovat na komenty. :) Takže díky, snažím se. :)

      Vymazat
  2. Pufy jsou úžasné.. já mám nejradši gerbery..:) a klidně i umělé z Ikey :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gerbery byly kdysi i moje velmi oblíbené květiny, přišly mi "urozené". :)

      Vymazat
  3. Umele kytky moc nemusim, ale mini pufy v kvetinaci jsou krasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, ony ty pufíky nejsou ani trochu mini, každý má v průměru tak 50cm, to spíš ten květináč je mega maxi. :)

      Vymazat
  4. Jako bych se viděla..hortenzie miluji - mám je všude,nikoliv umělé, ale sušené:-), pufy jsou úžsené, mám chuť vytáhnout z šuplíku jehlice...a severský styl to je prostě moje...jen ty stíny Armani neznám, ale budu muset vyzkoušet:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda za každou spřízněnou duši, vždy to velmi potěší.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)