Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 2. 2013

Opičí post aneb Po večůrku

Včera jsme se s kamarádkou opily. Docela slušně, řekla bych. Šly jsme vlastně cvičit a po cvičení jsme si nutně potřebovaly povykládat. Její manžel je vinař a my od něho bereme víno. Obě máme jakýsi přetlak a obě jsme potřebovaly vypadnout ze stereotypu. Tak to se nám tedy povedlo...

Ale fakticky za všechno může kostel. To už je ověřené a zase se to potvrdilo. Kdokoliv takhle v noci z nějakého večůrku projde kolem kostela, najednou je hrozně opilý. Asi genius loci. Kolem kostela jsme včera v noci šly hned dvakrát. Ukázalo se, že se opakovaným průchodem kolem kostela opilost neznegovala a neztratila, naopak se zřejmě znásobila. Příště raději obejdu celou dědinu, než ráno běhat kolem dětí a domácnosti s bolehlavem :)

Ale víno bylo moc dobré. To pak někdy řeknu kamarádčinu manželovi, až se se mnou začne zase bavit. Zdá se, že dnes se se mnou nebaví. A nebaví se ani s kamarádkou - vlastní manželkou. Není to zvláštní?

Možná si říkáte, co to na beauty blogu plácám o večůrcích a podobném. Ale ono to sem patří. Chceme být krásné, ale nezachrání to ani tuna sebelepších přípravků, pokud nebudeme v pohodě. Když nebudete spokojené a vnitřně vyladěné, určitě to bude znát.
Já teda netvrdím, že jsem ze všech hledisek dokonale vyladěná. Biochemicky se moje tělo teď nechová úplně standardně a hluboké předklony mi vážně nejdou. Ale cítím se fajn! Vypustila jsem páru a moje rysy jsou dokonale uvolněné. 
S kamarádkou jsme semlely i to, co nevíme. Byla jsem naštvaná na manžela, dnes ráno už nejsem. Přinesl mi čerstvě vymačkaný džus a snídani do postele a byl ke mě milý, i když je stejně nevyspalý jako já.

Takže tak!
Jedeme dál a další posty už budou skutečně o kráse. Těšte se taky na to, že KONEČNĚ vyřešíme rest se sbírkou na dětskou JIP. Snad budeme konečně zdraví a naše návštěva na tomto oddělení nezpůsobí víc problémů než dobra :)

Mějte se a nebraňte se dobrým večůrkům. Jak říká můj kamarád botanik "není nic lepšího než si občas pořádně vylít helmu"!  

10 komentářů:

  1. No ještěže nechodím kolem kostela, mě už z toho nebývá zle jenom jedno ráno:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsem dnes docela mátoha :) A to chci ještě cvičit! Nevím, nevím...

      Vymazat
  2. já chodím kolem kostela denně, neb pracuji v klášteře :D ale zatím to na mě nějak neuoučinkuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netvrdím, že všechny kostely. Tento ale prokazatelně :)

      Vymazat
  3. Haha, to znám. Takhle vždy vyvádí můj táta, když se opiju s jeho druhou ženou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ti chlapi mají? Sami pařit mohou...

      Vymazat
    2. Řekla bych, že jim v tom brání genderový stereotyp: krásná a distingovaná dáma nemá co být nalitá (maximálně tak, aby byla kdyžtak povolnější vůči jedné noci). :-D Ne, ale vážně, překvapivé množství lidí odsuzuje u žen alkohol a cigarety militantněji než u mužů.

      Vymazat
    3. To je taky fakt. Neříkám, že je opilá žena nějak extra krásná, ale jsem děsně ráda, že můj chlap mě naprosto v klidu nechává se chodit bavit s kamarádkami. Kdyby mu to vadilo, asi by bylo u nás zle.
      Nechápu, když kamarádky nesmí, ale jejich chlapi jsou v lihu 4 dny z týdne...

      Vymazat
  4. Já si vždycky říkám den na to, že už nikdy nebudu pít ;))
    ... ještě nikdy jsem to nedodržela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám normálně pocit, že tato věta byla na vš mojí nejfrekventovanější. Vůbec tak nějak hodně zněla napříč naším kruhem :) A samozřejmě pijeme všichni dál - akorát už méně, protože houby vydržíme a už si ceníme spánku nade vše :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)