Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 2. 2013

KAREL HADEK Leciderma Shea Lavendel/Lecitinový krém levandulový

Většina z nás beauty blogerek, co spolu tak nějak víc pečeme, se rekrutovala z MakeupBoxu. MUB je skvělé místo pro kosmetické nadšence a vězte, že v předblogové době bylo velice nesnadné najít podobně zaměřenou komunitu. Fakt nebylo, s kým pokecat o rtěnkách! Dnes to zní jako vzpomínka na dobu ledovou, ale je to tak.
MUB má na svědomí obrovské množství mánií. Rozhodně stojí za zvýšením obratů z prodejů TLC pudrů. V každém případě na našem trhu velmi pomohl značce MAC. Mohla bych pokračovat...

Znáte to. Když někdo, kdo se vyzná ve vašem hobby, vyhlásí, že našel zázrak, není úniku :) A tak to na MUB chodí.

Už jsem psala, že s přírodní kosmetikou jsem zatím vždycky narazila. Taky jsem určitě psala, že už ji nebudu ani zkoušet. No, jenže pak na MUB napsala Renča, že našla zázrak v lecitinových krémech Karel Hadek. Prý je to něco extra, něco dokonalého, co za málo peněz vyřeší každý problém každé pleti. Je vám asi jasné, že tohle jsem nemohla nechat projít kolem jen tak. Vy byste to dokázaly? Že byste nechaly ostatní ženy, aby byly krásné a dokonalé, a vy se dál matlaly mnohem dražšími neúčinnými krémy? Jistěže ne!

I zakoupila jsem lecitinový krém ve variantě s levandulovým olejem, protože ostatní varianty mě nelákaly. Levandulová varianta má navíc přirozeně podporovat pohyb lymfy v pleti a na to já slyším. To prostě nemůžu nepotřebovat. To je záporů na jednu větu, že? Jen si pěkně počtěte :)
Kromě krému jsem koupila ještě jalovcové tonikum a olej na hojení jizev. Tonikum je skvělé, používám je i na osvěžení během dne při únavě. Položím tampon s tonikem na spánky a zastavím se na chvilku. Olej na jizvy mě nepřesvědčil. Nejsem olejová a hlavně na jizvě po císaři, na kterou jsem jej zakoupila, toho moc nepoznám.
Zpět k lecitinovému krému.




Obal moc hodnotit nebudu. Jednoduchá až lékárenská levná klasika, která je ale plně funkční a nemám proti ní výhrady. Krémy jsou relativně levné a bylo by zbytečné cenu navyšovat drahými flakony. Pravděpodobně by to bylo i proti filozofii značky. Takže dál.

Uvnitř poměrně mastný, středně hutný krém. Konzistence je velice příjemná, obzvlášť na zimu. I když je krém hutnější, kráááááááásně se roztírá. 
Jak z fotky vidíte, swatche jsem vám pořizovala v hodině dvanácté :) Focení bylo vlastně vynuceno tím, že mi krém dochází. Aspoň mě nikdo nenařkne, že recenzuji nevyzkoušený produkt, no ne?



Co bude jistě vadit určité části uživatelů (klidně bych takový krém koupila i chlapovi, takže dnes nehovořím pouze k ženám), je vůně. Levandule je v krému strašně silná. Vůně je sice opravdu poctivě levandulová, ale její síla mě překvapila. Popsala bych ji až jako mastnou, v nose ulpí a drží. Mě to teda nevadí a už ji nevnímám, ale je opravdu z toho nejsilnějšího, co mám vyzkoušené. Víc už voní jen  parfémy.

Moje pleť je většinou bezproblémová, se sklonem k předráždění. I když občas se objeví nějaký ten pór, je spíše pěkná a řeším pouze hodně hydratace. V hormonálních vlnách bývá pleť suchá a pak hodně vyživuju. Když se hodně naštvu, objeví se mi jeden hlubší pupínek, který nemá cenu mačkat ani jinak řešit. 
Lecitinový krém je mi moc příjemný. Moc a moc! Pohladí a vytvoří skvělý pocit komfortu. Naprosto nedráždí a je báječně výživný. Pleť je klidná a působí vyladěná. Nepozoruji žádné masivní zlepšení, ale v mém případě aktuálně není moc k řešení nebo zlepšování, takže naprosto skvělý výsledek je ten, že pleť rozhodně nebyla horší. První zhruba 4 dny byla pleť překvapená z levandule a subjektivně jsem cítila sušší pocit. Pak už ne, pak byla pleť obyčejně spokojená. Suchý mívám jen nos, ale věčně smrkám, takže to není krémem.

Asi je to jasné, ale napíšu to jednoznačně - jsem moc spokojená! Opravdu. Spotřebovala jsem naprosto spokojeně celé balení a za celou dobu krém plně vyhovoval. Na přírodní produkt je to u mne zázrak. Slabé stránky? Jak se to vezme. Levanduli mám ráda, ale zde je jí moc. Příště koupím jinou variantu lecitonového krému. Musím zmínit, že jsem měla velkou spotřebu krému. Obvykle mi všechno vydrží věky, balení krému padlo za zhruba 2 měsíce. U mě je to vážně rekord.

A ještě vám musím napsat jednu věc: nakupovala jsem někdy před Vánoci. Znáte to - shon, nervozita. V eshopu Karel Hadek jsem objednala a třetí den mi došel balík. A teď pozor! Neplatila jsem dopředu, neplatila jsem ani dobírku. Uvnitř bylo napsáno, že mám zaplatit, až mi balík dojde. Chápete tu důvěru? Jako starému známému! Nakupovala jsem tam poprvé. Byla jsem nadšená a samozřejmě jsem okamžitě běžela platbu poslat. Ale doteď si pamatuju na to, jak jsem v tom předvánočním stresu byla tímto gestem potěšena. 

A na úplný závěr se pochlubím lakem, který se mi moc líbí. Koupila jsem si ho na Vánoce, ale dorazil zpožděně. Stejně jsem neměla čas si nalakovat nehty na svátky, tak je to úplně jedno. Další krásná červená, která má navíc samé skvělé vlastnosti. Lakuje se to samo, stačí jedna vrstva, výborně se odlakuje a dlouho vydrží bez odlupování. I na OPI je to jeden z uživatelsky povedenějších laků. OPI Danke-shiny Red.



A teď si jdu dát skleničku, věřte mi, že dnes ji teda fakt potřebuju!


12 komentářů:

  1. Uau, tá dôvera ma tak položila, že som sa musela vrátiť a prečítať riadok ešte raz :D

    Škoda, že nie sú krémy voľne dostupné...

    Ak by ste mali chvíľku času a chuti:

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, zda se krémy nedají i koupit někde v kamenné prodejně. Snad nám dá někdo vědět.

      Vymazat
  2. Taky jsem byla napoprvé překvapená, že nemusím nic platit dopředu, je to opravdu moc příjemné :). Hádkovy věci mám moc ráda, líbí se mi i to, že se dá koupit malý vzoreček skoro od všeho, za pár korun. Tonikum mám ráda také jalovcové nebo rozmarýnové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že já bych si tam byla schopná nakoupit mraky věcí...

      Vymazat
    2. Taky jsem měla alergii na všechny přírodní značky, které jsem kdy ozkoušela a všechny byly "zaručeně" nedráždivé.. U Hadka se mi to nestalo, krémy jsou skvělé. Pokud jsou moc ovoněné, je to koncentrací oleje v takové míře, aby už opravdu měla hojivé účinky. Je taky možné si u něj koupit jen základní krém (bez éteráčků) a ten si pak dle libosti ovonět menší koncentrací. Jo a já doporučuju tonikum hřebíčkové. Na první čuchnutí mě to málem zabilo,ale teď už je to jen příjemná vůně, kterou chodím očuchávat do koupelny i během dne =)
      Jo a protože jsem nakupovací maniak,když s emi nějaká značka líbí, tak už mám Hadka půlku ledničky ;)

      Vymazat
  3. Já jsem taky při první objednávce nevěřila, že se platí až po doručení :) Ale zřejmě mu to tak funguje, tak to je jedině dobře. Uvažuju nad tímhle krémem, mám pleť spíše smíšenou, občas pozlobí nějaký pupínek... ta levandule by na to měla být ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule nebo i to santalové dřevo. To by taky mělo řešit občasné pupínky.

      Vymazat
  4. Ted jsi mi spotrebou tak trochu vyrazila dech :-). Objednavala jsem nejak podobne, mozna i o neco drive a mam tam jeste 2/3 urcite, mozna i vic... Pouzivam na oblicej, krk a dekolt. Ale pravda, ze jen rano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, já používám ráno i večer, mažu na obličej, celý krk a velmi štědře na dekolt. Zpočátku jsem dávala malinko, ale nestačilo mi to. Mám ještě stále sušší pleť od porodu, možná je to tím. Jinak mi všechno vydrží léta. :)

      Vymazat
  5. Tonika ui vody jsou skvělé - mám růžovou a testuju citron, ylang-ylang a meduňku. A Lecidermu mám santálovou - ony všechny Hádkovy krémy voní dost podobně, ale tohle je z toho, co znám, jedna z nejlépe snesitelných variant ;-). A taky mi krém naopak drží už věčnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem asi začala toho krému používat nějak moc. Je ale fakt, že když jsem ho dala na tvář hodně, pleť se cítila báječně.

      Vymazat
  6. Osobně používám kosmetiku Karel Hádek víc než 12 let a jenom naprostá spokojenost. Hlavně ty jeho krémy, tělové + koupelové + sprch. oleje. Opravdu, holky zkuste to, nabízejí i menší testovací verze výrobku. Mara

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)