Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 2. 2013

Guerlain Ecrin 6 Couleurs Place Vendome

Tímto postem si konečně budu moci odškrtnout další položku v poměrně dlouhém seznamu naslibovaných recenzí. Je to tak, vždy někomu v komentech slíbím recenzi na určitý produkt a posléze na to buď zapomenu, nebo prostě odsunu věc na neurčito z důvodu, že se mi o ní moc psát nechce, nemám ji ještě natolik vyzkoušenou, abych mohla podat relativně objektivní (přesně objektivně subjektivní :) recenzi či jednoduše, a to se stává nejčastěji mám nějaký jiný produkt, který vám chci představit. Na tuhle recenzi jsem se ale sama velmi těšila.




Naštěstí  mám docela dost práce ušetřené, protože toto je již v pořadí třetí 6paletka od Guerlain ze stejné řady, a já se tudíž nemusím zaobírat popisem balení, protože to za mě už udělala kdysi Nuf. Takže k balení napíšu jen své poznatky. Guerlain je luxusní a asi i to měl při sestavování obalu těchto paletek na mysli jako to hlavní. Dle mého se mu to ale úplně nepovedlo. Neříkám, že obal není originální a krásný, určitě je, navíc je kovový a kov je vždy luxusnější než plast, ale je to jen pozlátko na povrchu. Po otevření stejně na černý plast narazíte. Dle mého je tam naprosto nadbytečný, a Guerlain tím celý luxus v mých očích sesunul o level níže.




Zbytečně překombinováno a zbytečná ztráta bodu. Černý plast umí každý a dvojité zavírání je prostě navíc. Ale přesto vše se s tím dá žít. Sice jsem si potvrdila to, co jsem si myslela už při prvním seznámení s těmito paletkami, a to že se blbě zavírají/otevírají, platí to i tady a opět jde jen o ten zbytečný plastový uzávěr, strašně špatně se mi otevírá, proto ho neustále nechávám nedocvaknutý. No nic, prostě nezavírám a je to celkem fuk. Kovový obal je bytelný a hlavní víčko bohatě stačí. Tolik tedy negativa a nyní už jen kladné body.



Dle mého je toto nejlépe barevně vyvedená paletka z celé serie, což je info celkem bez nějaké vypovídající hodnoty, jedině se tím dozvíte, že já ráda pewter odstíny. Miluji je více než taupky, proto je asi i mým nejoblíbenějším stínem ever MAC Smoke and Diamonds. Tady v této paletce je jeden stín, který by si celkem slušně mohl říkat jeho dupe. :) Ale nepředbíhejme. Paletka obsahuje 6 stínů, tedy 6 stínů a jednu rádoby linku, která ale i tak může jako stín hravě sloužit.


Ivory barvička je ideální na prosvětlení pod obočí a je poměrně neoriginální a podobnou barvu mám i v jiných paletkách, žádné terno a bomba to není, ale je jemná, textura měká, nepráší a sheen je velmi luxusní. Používám ji vlastně skoro vždy, ať se již líčím s jakoukoli paletkou.


Další barvička je velmi podobná jedné barvě z Rue de Sevres paletky a je mojí druhou nejoblíbenější. Je to klasická greige, trochu šedá a trochu béžová, jemná, opět měkká a neprášivá, ideální na celé pohyblivé víčko, alespoň tam ji používám já.

Bombou je další stín - ona zmíněná pewter barva a dupe pro MAC SaD. Tato je o něco více zlatává/bronzová (hlavně na slunci) a metalická, přesto jemná a neskutečně luxusní. Včera jsem ji měla samotnou na oku a i můj chlap z toho byl celkem na větvi. Sice ji nazval bronzovou, ale nevadí, on se v těch kovech zas tolik neorientuje a cín, bronz či patina jedno pro něj jest.


Navy je, co se plochy týče, nejmenší, ale rozhodně mi to nevadí, protože ji používám pouze jako spodní linku, kde krásně zvýrazní oční bělmo. Je opět měkká se sheenem a krásně se s ní pracuje.

Matná antracitová šedá je velký miláček, přestože po rozblendění na celém víčku tolik nevyniká a musí se více vrstvit. Přesto je velmi měkká, což je u matných stínů vždy problém. Proto jí tu vrstvu či dvě navíc ráda prominu.


Poslední barva je již zmíněná rádoby linka a pro mě je naprosto nadbytečná. Ne z důvodu, že linky nenosím, to bych zas úplně lhala, pokud linku, tak ji v 90% vždy vykouzlím právě nějakým stínem a podobné matné barvy jsou na to ideální. Přesto je tato barva texturou abslutně nejhorší. Je poměrně tvrdá, nic moc pigmentovaná, měla by být s fialovým podtonem, který tam ale díkybohu po nanesení na ruku či oko nevidím. Jako jediná obsahuje sem tam třpytku, ale tak divně málo, že je to spíše nehezké. Je to světlá černá, nebo tmavá šedivá, prostě a jednoduše stín na dvě věci, když v paletce máte předešlý šedý, se kterým dosáhnete stejného, ne-li lepšího efektu.



Asi jsem poměrně málo jásala na to, jak tu paletku miluju. Ale miluju ji pouze kvůli třem barvám, takže jsem u těch zbylých tří lživě jásat nechtěla. Osobně ani trochu nelituji, že jsem ji koupila, protože ji opravdu používám nejčastěji ze všech paletek v současné době, ale přesto pokud máte doma podobné stíny, asi bych si být vámi její koupi hodně rozmýšlela, protože cenově patří mezi naprosto nejdražší vrstvu, na kterou se highendové (nelimitkové) paletky v naší milé zemi dostávají. Na druhou stranu je to 6 stínů a pokud využijete fakt všechny, rozhodně bych do ní šla. A pokud milujete pewter barvy jako já, budete milovat i tuto a bude vám celkem jedno, že nějaký stín zůstane ladem.

3 komentáře:

  1. Nojo, to je potíž většiny vícestínových paletek, vždycky leží nějaká barva ladem, alespoň u mě. V tom případě je tahle 6 stínová ještě dobrá volba. Vůbec mě neoslovojí takové ty multipaletky už jen z toho důvodu, že bych většinu stínů vůbec nevyužila, Už v tom 12 Sleeku mi leží skoro polovina ladem. Ale netvrdím, že si výhledově nějakou nepořídím, okouzlení a ženská marnivost je často silnější než zdravý rozum:)
    Barevně se Ti hodí i k oční duhovce:)

    OdpovědětVymazat
  2. hezká paletka, u těhle paletek se mi hrozně líní to balení

    OdpovědětVymazat
  3. Chvili jsem ji vazne zvazovala. Ale ja mam strasne rada vse v jedne paletce, tak jsem tuto zamitla.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)